Onkohan uusi miesystävä käynyt urkkimassa facebooktiliäni?
Tuli ilmoitus että tililleni on kirjauduttu paikasta x aikaan x ja paikkakunta täsmää. Onko se oikeasti urkkinut salasanani o.O muita en paikkakunnalta (lähikylä) tunne? Miten ottaa asia puheeksi?
Kommentit (11)
Älä vaihda salasanaa vaan viritä ansa.
ethän ole kirjautunut miehen koneella facebookiin?
Olet varma, että et ole itse kirjautunut siihen aikaan?
Näät asetuksista missä olet kirjautuneena tällähetkellä. Vilkaises jos sattuu olemaan edelleen kirjautuneena.
Oletko kirjautunut hänen koneeltaan ja jättänyt tilin auki tai pyytänyt konetta muistamaan salasanasi?
Vaihda salasana. Älä jää odottamaan ongelmia.
En ole kirjautunut miehen koneella, en juurikaan facea käytä muuta kuin puhelimella ja on väärä selainalusta. Puhelimeen laitoin tarkastuksen pyörimään. Näyttää siis että kirjauduttu mozillasta aikaan x paikassa y.
Itse käytän tietokoneellani chromea, mutta kuten sanoin, en juurikaan facebookkia koneella käytä.
-aloittaja-
Vaihda salasana. Millainen kirjautuminen sulla on facebookiin? Muuta varmistuksia.
Kuinka pitkään olet tuntenut hänet ja voisitko kuvitella hänen harrastavan tuollaista? Voisiko asialle olla joku muu selitys?
Jos epäilet, että hänellä on taipumus tunkea ihmisen yksityisalueelle, pidä silmät auki vastaisuudessa. Puhu suoraan, jos joudut epäilemään häntä oudosta toiminnasta.
Laita fb:n asetuksista päälle kaksivaiheinen kirjautuminen. Ja vaihda heti salasana.
Minun tinder-match etsi mut facebookista ennen kuin oltiin vielä tavattukaan, on vähän harvinaisempi nimi :D Tinderissä siis näkyy pelkkä etunimi kaikilla. M22
Vaihdapa nyt alustavasti salasana ja tutki kone vakoiluohjelmien varalta. Sit kannattais ehkä pitää miehelle puhuttelu..