Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas pettymys tuo Suomen bachelor :(

Vierailija
01.03.2016 |

Vanha ukko (miksi häntä kuvailtiin naisten esittelyssä "päälle kolmikymppinen"? Toihan on neljissäkymmenissä eikä kolmekymppinen. 37-vuotias.
On kerennyt jo lisääntymään, eli epäonnistunut parisuhde takana (miksi? Mitä meni vikaan? Esim. pettikö?) ja lasten/uusperheen/ex-vaimon tuomat riesat päälle.
Mitäänsanomaton, hailakka suomalainen pullanvärinen naamavärkki. Ei edes aitoa tai iloista hymyä, vaan mukaviettelevä ja limainen ilme.
Ilmaisee itseään kuin teini-ikäinen.
Olipa pettymys. Eikö joskus voisi edes yrittää näiden suhteen? Toisaalta, kuka täyspäinen tollaseen lähteekään..

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensivaikutelma:

Lisäksi kovasti hehkutettu ura mainostoimistossa taitaa olla luotu kavereiden kanssa perustetussa yrityksessä? 

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021421117118_vi.shtml

Miksi ongelma. Onko hienompaa olla ura valmiissa korporaatiossa?

Vierailija
22/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensivaikutelma:

Lisäksi kovasti hehkutettu ura mainostoimistossa taitaa olla luotu kavereiden kanssa perustetussa yrityksessä? 

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021421117118_vi.shtml

Miksi ongelma. Onko hienompaa olla ura valmiissa korporaatiossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas ryppyinen, näyttää 10 v vanhemmalta.

Vierailija
24/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sillä on noin paljon ryppyjä vaikka onkin mies?

Ei mulla tollasia ryppyjä ole vaikka olenkin 36-vuotias jo.

Ei mullakaan, vaikka olen 45. Onko tuo tyyppi käristänyt itseään auringossa vai mistä noi rypyt?

Vierailija
25/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi. Ulkonäkö ei sytytä, itse olen ihan normaali perusnätti nainen, mutta ei ole vielä tarvinnut tyytyä noin mitättömän näköiseen jantteriin. On suunnilleen minun ikäiseni, mutta näyttää joltain papparaiselta. Ei koulutusta, siitä akateemisena pakko antaa erittäin pitkä miinus. Enkä todellakaan arvosta mitään turhanpäiväistä uraa jossain mainostoimistossa, kertoo hyvin siitä, ettei meillä olisi yhteistä arvomaailmaa. Kirsikkana kakun päälle eksä ja mukulat. 

Eli jos tämä jamppa laittaisi viestiä näillä spekseillä vaikka nettideittipalstalla, vastaisin kohteliaasti, että kiitos, mutta ei kiitos. Enkä todellakaan ole mikään poikkeusyksilö itsekään.

Vierailija
26/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin näyttää rikkonaiselta tuon tyypin työura. Vai onko mainosalalla oikeasti tavallista hyppiä vuoden parin välein uuteen firmaan? Tai sitten koko ohjelmaan osallistumisen ideana on saada vähän pöhinää tuon nykyisen mainospuljun ympärille.

Vierailija
27/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas niin perusmeininkiä että. Miksei näissä ohjelmissa oo ikinä tyyppejä, jotka etsii ihan omanikäistänsä seuraa? Eikö muka +35-ikäisistä löydy tarpeeksi hyvännäköisiä tyyppejä telkkariin vai mikä siinä mättää. Kahden lapsen isä etsii elämänkumppania ja haluaa sitoutua, ja sit etsitään sitä paria alle kolmekymppisistä seurapiirityrkyistä. Voi elämä.

Ehkä tämä formaatti ei houkuttele +35 (hyvännäköisiä) naisia.

Vierailija
28/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin näyttää rikkonaiselta tuon tyypin työura. Vai onko mainosalalla oikeasti tavallista hyppiä vuoden parin välein uuteen firmaan? Tai sitten koko ohjelmaan osallistumisen ideana on saada vähän pöhinää tuon nykyisen mainospuljun ympärille.

Aika normaalia monellakin alalla nykyään, vaikkei toi mies olekaan generation millenial -ikäinen.

29/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tolla ei ole mitään koulutusta? Mä epäilin jotain tradenomia aikaisemmissa ketjuissa mutta tulikin ihan aito elämäm koululainen? Ala sentään meni oikein. Just jotain limasta pseudotyötä kun ei oikeassa työssä pärjää. Siihen vielä lapset päälle, oikea catch!

Noh sehän oli tiedossa, ettei näihin kisoihin Suomessa mitkään oikeat saaliit lähde ja varmaa iha sopivaa seuraa ne naiset tuolle.

Vierailija
30/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin keskustelun vain sen takia, että pääsin näyttämään ystävälleni kuinka negatiivinen ilmapiiri Suomessa on. Ja ei tullut yllätyksenä tämä julkimoiden haukkuminen :D Itse sanoisin, että on paremman näköinen kuin oletin. Skandinaavinen komea mies. Tulee hieman mieleen myös norjalaiset tai tanskalaiset miehet eikä mikään juntti. Ainakin mielestäni hyvinkin houkuttelevan näköinen. Yleensä suomalaiset naiset etsivät juuri ei-skandinaavisia miehiä, joten sekin saattaa vaikuttaa ettei hätkäytä monia. Elämänkokemuksen myötä ainakin tapaamani naispuoliset suomalaiset haaveilivat aina ruskeaveriköistä, ei tarvitse olla ulkomaalaistaustaakaan, mutta ruskeat hiukset jne. olivat eniten suomalaisnaisten mieleen.

Häh?? Mitä sun ketjujen availu ja näyttäminen todistaa yhtään mitään ulkomaalaiselle ystävällesi?

Me saatettaisiin puhua vaikka perunoiden kilohinnoista täällä eikä se sun suomea ymmärtämätön ystäväsi ymmärtäisi hiiren pierua.Mut mua kieltämättä viihdyttää ajatus susta sönkkäämässä hämmentyneen näköiselle ulkkarille vieressäsi: "Yes this is av-palsta, very bad. So negative. I show you how negative finns are, please read the second comment. Oh you cant, right, well they say this man is old, I find him tempting. Finland sucks, right?" rallienglannilla Suomen huonoudella herkuttelu on aina yhtä viihdyttävää.

Ja tää saattaa tulla sulle järkytyksenä, mutta menepä ranskalaiselle, britti, jenkkilehtien kommenttikenttiin/palstoille ja tuu sitten kertomaan mulle suomalaisten ainutlaatuisesta negatiivisuudesta :D:D

Mut joo, asiaan.

Fakta 1. Mies on todella kuluneen ja vanhan näköinen.

Fakta 2. Ei _todellakaan_ ole skandinaavin näköinen, bish please nyt oikeasti. Suomalaiset ei näytä skandinaaveilta, se on vaan fakta. Ei tää yksilö varsinkaan.

Fakta 3. Juntteus on enimmäkseen sisimmästä löytyvää. Mies puhuu kuin amerikkalainen teinityttö. Hän osallistuu bachelor-ohjelmaan. Hän näkee itsensä tavoiteltava poikamiehenä. Aika harva asia voi olla juntinpaa.

Fakta 4. Mies on eronnut, karannut ja kahden painolastin kanssa tuleva. Järkyttävää, ettei edes lapsetonta löydetty.

Eli overall, ei todellakaan mikään tavoiteltava yksilö. Kulahtanut etäisi. Vaadin parempaa viihdettä!!

ps. kirjoitat hirveän oudosti. Tummaveriköistä? Etkö itse ole nainen? Kyse ei ole vaaleudesta vaan jostain ihan muusta.

pps. miksi palstailet kaverisi kanssa?

Vierailija
31/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat ottaneet jonkun mamun niin naisetkin olisivat tykänneet

Vierailija
32/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämies kirjoitti:

Siis tolla ei ole mitään koulutusta? Mä epäilin jotain tradenomia aikaisemmissa ketjuissa mutta tulikin ihan aito elämäm koululainen? Ala sentään meni oikein.

Ne muutamat mainosalan tyypit, joita tunnen, ovat päätyneet hommiin pitkälti sillä, että ovat hyviä tyyppejä. Sellaisia reippaita, meneviä, ulospäinsuuntautuneita kaikkien kavereita. Ainakaan minun tuntemani eivät paljon pääse koulutuksella kehuskelemaan.

Vierailija
33/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelleilyä tämä on että miehellä ne lapset ovat huono asia monen mielestä mutta naurettavat yh-äidit rääkyvät kuin hullut, jos lapseton sinkkumies erehtyy vaatimaan lapsetonta naista. Taitaa olla sitä kuuluisaa naisten logiikkaa. Tyhmiä olette!

Vierailija
34/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikä!!! Eiks sillä oo koulutustakaan!!

Nyt mua jo suututtaa! Mitä paskaa tää Suomen telkkari on ja millanen ego tolla jannulla pitää olla näkeäkseen itsensä tavoiteltavana??

Tosi kiva, kun Suomen käsitys tavoitellusta poikamiehestä on ensinnäkin nelikymppinen pappa. Siihen päälle vielä kouluttamaton, kulahtanut, ei edes komea, eronnut, lapsia.

Toi nyt on niin kaukana tavoitellusta kun vaan voi olla. Ei hyvää päivää.

Laittakaa sinne 28-vuotias, pitkä, komea ja harteikas lääkäri, joka osaa vielä soittaa kitaraa, niin tääkin parikymppinen akateeminen mimmi nielisi ylpeytensä ja osallistuisi.

Eikä mitään nelikymppisiä eroisiä. Perkele.

Vierailija
35/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä mies on ihan komea mies, ei liian vanha ja varmaan persoonaltaan sopiva ohjelmaan (viimeinen pointti tässä vaiheessa vielä vain arvaus)? Mutta noi lapset ei oikein sovi tähän formaattiin. 

Vierailija
36/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää ettei naisten ja tuon miehen ikä ole edes lähimain sama. Miksei voitu ottaa nuorempaa miestä tai vanhempia naisia? Nyt oikein korostetaan kuinka muka lähes 4 kymppinen mies on niiiiin suuri catch ja ainoat joilla on mahdollisuus häneen on vähintään viisi ellei lähemmäs 10 vuotta nuorempia.

Jos tehdään sama ohjelma naisesta, niin valittaisiinko sinne myös 37-vuotias kahden lapsen äiti ja ehdokkaat alle kolme kymppisiä miehiä?

Vai ovatko nuo ihannemiehet oikeastikin noin pinnallisia, että ainoastaan nuori ulkonäkö ja puuttuva elämänkokemus houkuttaa?

Ihan kivan näköinen, ei mitään huippumallitasoa, mutta samako se. Tärkeintä, että ohjelma viihdyttää.

Vierailija
37/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on hyvin vanha verrattuna jenkkien bacheloreihin. Ei 37-vuotias enää vaan yksinkertaisesti ole parhaassa iässä. Siis miehet. Näin 25-vuotiaan silmissä. Toi on 3 vuoden päästä 40. 40 ikävuoden jälkeen miehen sperman laatu laskee, joten jos toista pesuetta ajatteli pukata niin ei todellakaan ole mikään spring chicken..

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka mielestä mies on ihan komea mies, ei liian vanha ja varmaan persoonaltaan sopiva ohjelmaan (viimeinen pointti tässä vaiheessa vielä vain arvaus)? Mutta noi lapset ei oikein sovi tähän formaattiin. 

Vierailija
38/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi selvittää, paljonko tuo jantteri tienaa. Olisi kiva tietää, miten hänet on valittu unelmien poikamieheksi. Onhan hän tavallista pallinaamaa hauskemman näköinen, mutta kuitenkin lähes 10 vuotta vanhempi kuin morsianehdokkaat ja lisäksi vielä 10 vuotta ikäistään vanhemman näköinen. Lisärasitteena on ainakin yksi 2010 syntynyt lapsi, joten uusperheen autuutta on morsiamelle tiedossa vähintään seuraavat 12 vuotta. Koulutuksen puutteesta pitkä miinus eikä mainosalakaan Suomessa ole mitenkään erityisen hohdokas. 

Tämä formaatti ei oikein istu suomalaisiin, koska suomalaiset naiset harvemmmin valitsevat itseään reilusti vanhempaa miestä. Tai jos valitsevat, miehen pitää olla oikeasti jollain tavalla unelmien poikamies.  Oman ikäisensä naiset taas elävät jo omaa elämäänsä eivätkä lähde tällaisiin ohjelmiin. Jos taas alle kolmekymppinen mies on unelmien poikamies, joku nainen kyllä nappaa hänet kuljeksimasta vapaana. Eiköhän nämäkin ladyt ole ohjelmassa hakemassa itselleen julkisuutta eivätkä loppuelämän aviopuolisoa.

Vierailija
39/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä näin tosissaan pitäisi ottaa hömppäsarjoja. Mutta kieltämättä, jos olisin sinkkunaisena valittu tohon ohjelmaan mukaan voisin kokea tulleeni vähän huijatuksi, jos se "unelmien poikamies" on eronnut kahden lapsen isä.

Vierailija
40/156 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä kauhea karvapersenaama trendi on? Hyi!

Eikös movemberit menny jo, sitäpaitsi miksei voisi 'aatteesta' huolimatta kammata ja trimmata naamaalisti naamansa. "Pätsselör" ei ole suomea, eikä istu mitenkään rallienglantia sönkkäävien suuhun..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan