Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä särkylääke auttaa teillä helvetillisiin menkkakipuihin?

Vierailija
01.03.2016 |

Eli lääkäriin oon menossa muissa asioissa, mutta ajattelin hoitaa tämän myös kuntoon. Viimeksi sain naprokseenia, mutta se auttoi tunnin, kaksi ja sitten olin taas täysin lamaantunut kivusta. Parasetamol ja Burana auttaa jonkin verran, jos alan syömään jättiläisen annoksia päivää ennen menkkoja. Parasetamolia en kuitenkaan ikinä ota yli 4g/vrk.

Mitä te käytätte? Haluaisin pohtia vaihtoehtoja ennen kuin lääkäriin menen. Kipu on niin suurta, että se säteilee selkään ja reisien kautta pohkeisiin. Alavatsa on kuitenkin pahin. Hormonaalinen valmiste ei ole vaihtoehto :-(
Kerran sukuloidessa sain Panacodia, koska ei ollut muita lääkkeitä mukana. Silloin se tuntui tehoavan vähäksi aikaa ja taisin jopa saada nukuttuakin päivällä. Mutta leimataanko kaikki Panacodia kysyvät tyyliin päihteiden väärinkäyttäjiksi? :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litalgin, ainoa joka auttanut.

Sama. Ja todennäköisesti myös lääkäri tuota ensimmäisenä tarjoaa kun kuukautiskivuista kyse.

Vierailija
22/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii 1g panadol. Tuo auttoi jälkisupistuksiinkin. Menkkakivut pahentuneet jokaisen lapsen myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä