Kuuluuko asiaan, että haluton puoliso tiirailee kyllä muita vai onko sillä edes mitään tekemistä haluttomuuden kanssa?
Avioliittoa takana alle vuosi ja yhteiseloa 2,5 vuotta, lieneekö jo kyllästynyt minuun? Valittaa väsymystä ja stressiä. Ymmärtäisin hyvin, mutta pää kääntyilee aika ahkeraan muiden perään. Mitä se tarkoittaa?
Väittää ettei kaipaa vaihtelua, että hänhän vihaa muutoksia. Totta on myös se, että kun koitan tehdä jotain uutta ja erilaista sängyssä niin hän tykkää vain siitä perinteisestä tyylistä. Olen hänen ensimmäisensä, on aika tylsä ihminen ja tylsä sängyssä myös. Koitan olla ajttelematta asioita noin rehellisesti, ja yritän nähdä hänessä hyviä asioita ja pitää suhteemme kasassa. Alussa osasi näytellä hyvin paljon kiinnostavampaa mitä onkaan..
Kommentit (6)
Miten yleisesti ottaen muilla joilla haluton puoliso, onko kuitenkin edelleen kiinnostunut tiirailemaan muita? Meillä nimittäin aika innokasta se muiden tiirailu, hämmentävää. Jotenkin olen ennen kuvitellut, että sellainen joka katselee paljon vastakkaista sukupuolta olisi myös kiinnostunut seksistä.
Kiitos vastauksesta edelliselle, hyviä ajatuksia.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten yleisesti ottaen muilla joilla haluton puoliso, onko kuitenkin edelleen kiinnostunut tiirailemaan muita? Meillä nimittäin aika innokasta se muiden tiirailu, hämmentävää. Jotenkin olen ennen kuvitellut, että sellainen joka katselee paljon vastakkaista sukupuolta olisi myös kiinnostunut seksistä.
Kiitos vastauksesta edelliselle, hyviä ajatuksia.
-Ap
Millätapaa tiirailee?
Jos olet hänen ensimmäisensä ja pintaa kotona mutta katselee toisia kyseessä on klassinen toisen suolan janotus. That oo kokeilla seksiä usean eri naisen kanssa jotta tietää ettei jää mistään paitsi. Kuvittele itse maistamaan esim karkkia ensimmäisen kerran karkkihyllyllä... jatkaisitko sen saman laadun syömistä koko loppu elämäsi vai haluaisitko kokeilla muitakin?
Kyllä ne on vaaleanpunaiset lasit jotka saa uuden ihastuksen näyttämään mielenkiintoiselta ja ihanalta 😃❤
Sitten kun ne lasit tippuu niin näkee saman kuin muutkin.
Miksi muuten olet mennyt naimisiin tylsän ihmisen kanssa?
Miksi luulet että hän hirveästi haluaisi ihmistä joka selväsikään ei arvosta häntä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on vaaleanpunaiset lasit jotka saa uuden ihastuksen näyttämään mielenkiintoiselta ja ihanalta 😃❤
Sitten kun ne lasit tippuu niin näkee saman kuin muutkin.Miksi muuten olet mennyt naimisiin tylsän ihmisen kanssa?
Miksi luulet että hän hirveästi haluaisi ihmistä joka selväsikään ei arvosta häntä?
Alussa ei ollut tylsä! Nykyään viettää liikaa aikaa sohvalla möllöttäen eikä halua keskustella vaikka ennen tykkäsi puhua mm. yhteiskunnallisista asioista. Ajan kanssa olen ymmärtänyt, että ne olivat ulkoa opittuja mielipiteitä ja omia mielipiteitä ei juuri ole, ainakaan mitään järkevää.
On hänessä toki hyviäkin puolia, kova tekemään töitä esim. eikä rieku öisin kaupungilla. Arvostan näitä ja kyllä haluaisin häntä fyysisestikin hyvin paljon. Olen nämä kaikki kertonut hänelle, että arvostan kyllä. Eihän kaikki asiat ole kenessäkään täydellisiä, mutta tämä seksijuttu vaivaa ja pahasti.
Ensiksi: ei ole ok pihdata kotona ja kuikuilla muita. Jos oma puoliso alkaa tuntua tylsältä, koska muita virikkeitä on saatavilla, niin muita virikkeitä vähennetään ja omaa seksuaalisuutta kohdistetaan uudelleen puolisoon. Tai sitten tehdään päätöksiä. Toiseksi: kumppanilla ei ole velvollisuutta viihdyttää ja tuottaa jännää elämään. On ihan ok olla tasainen ihminen. Tosin on ymmärrettävää harmistua ja toivoa muutosta, jos aktiivinen ihminen on muuttunut sohvaperunaksi, siinä menee kunto, kyky ja lopulta parisuhdekin pilalle.