Laihduttaisinko? Nyt 162cm, 57kg.
Jos laihduttaisin 6kg, olisin suunnilleen samankokoinen kuin neljä vuotta sitten. Aika kova hommahan siinä on, herkut pitäisi jättää kokonaan pois. Mutta bikinit päällä näyttäisi paremmalta verrattuna nykytilanteeseen ja juoksukin olisi keveämpää. Rinnat toki kutistuisi ja naama voisi näyttää vanhemmalta.
Kommentit (11)
Kannattaa jättää ne herkut pois vaikka ei olisikaan tarkoituksena laihtua. Paljon parempi olo sen jälkeen.
Ei se pahaakaan tekisi ja ilmeisesti itseäsi kuitenkin painosi häiritsee kun tollasia mietit joten laihduta.
No älä. Kiiteytä mutta älä laihduta.
Minulla on suurin piirtein samat mitat kuin ap:lla. Omasta mielestäni olen aika hoikka ja ylimääräistä läskiä ei juurikaan ole. En tiedä sinusta, samanpituiset ja -painoiset ihmiset voivat kuitenkin näyttää erilaisilta.
Itse olen 159cm ja 54kg ja tavoite 50kg.. ei ole helppoa eikä todellakaan nopeaa... mutta ehkäpä se on vaivan arvoista sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suurin piirtein samat mitat kuin ap:lla. Omasta mielestäni olen aika hoikka ja ylimääräistä läskiä ei juurikaan ole. En tiedä sinusta, samanpituiset ja -painoiset ihmiset voivat kuitenkin näyttää erilaisilta.
Olin tässä vasta jotenkin hermostunut monta kuukautta ja laihduin pari/muutaman kilon. Vaatteet alkoivat näyttää liian isoilta ja vartalo luisevalta jo noin pienen laihtumisen jälkeen. 6 kg:n pudotuksen jälkeen vaatekaapin sisältö menisi kyllä ihan uusiksi.
Harrastan liikuntaa useamman kerran vkossa ja kunto on ihan hyvä, mutta onhan noissa reisissä, peffassa ja mahassakin ylimääräistä. Enempään liikuntaan ei aika riitä perheellisenä. Työmatkat kävelen. Herkkuja syön keskimäärin 4x vkossa, esim. viikonloppuna pari leivonnaista ja pari suklaapatukkaa viikossa. Ap.
Mä olen 162/55 ja itsekin laihdutan. On kyllä tosi vaikeeta, tavoite 49-50kg. Tuntuu että mitään ei voi syödä tai paino junnaa paikallaan. Oot kuitenkin täysin normaalipainonen, joten älä turhaan jos ei yhtään nappaa :)
Ehdottomasti kannattaa laihduttaa, ite oon 175 cm ja 58 kiloa.