Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen lukiolainen tarvitsee apua..

Vierailija
29.02.2016 |

Meidän lukiossamme on maksimipoissaolojen määrä 4 tuntia. Olen ollut kaksi päivää poissa jakson alussa huonovointisuuden vuoksi enkä sitä siinä vaiheessa stressannut, kun lähden konserttiin 17. päivä ja tulen pois sieltä vasta 18. päivä. Poissaolojen määrä ei siis ylittyisi.

Nyt kuitenkin olen alkanut oksennella ja olo on uskomattoman huono. Miten ihmeessä pärjään tämän viikon koulussa? Onneksi on hiihtoloma ensi viikolla, niin ei tarvitse ainakaan seuraavaa kouluviikkoa stressata.

Onko vinkkejä, miten jaksan seuraavat neljä päivää pahoinvoinnin kanssa? Huomenna on 8-16 päivä, keskiviikkona 8-14, torstaina taas 8-16 ja perjantaina 8-13. Aika pitkiä päiviä, joten kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksimipoissaolo 4h, että kurssin läpäisee?

Eikö lääkärintodistuksella saa olla enemmän?

Vierailija
2/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

--> Demi.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaspoissaoloja ei lasketa tuohon pakolliseen läsnäoloon. Soita terkalta sairaslomaa.

Vierailija
4/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullut sairaslomasta?

Vierailija
5/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta silti tuota neljää tuntia ei sais ylittää.. Ap

Vierailija
6/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin sulla on noin usein pahoinvointia? Siis mitä pahoinvointia, oksennustautia vai mitä? Mikä lääke auttaisi?

Vierailija
7/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi nuo asiat opettajien kanssa. Ne voi esim. antaa ylimääräisiä palautettavia tehtäviä, jotta pysyisit tahdissa mukana.

Vierailija
8/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan mee kouluun tartuttaan mitään yrjötautia. 

Vierailija
9/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--> Demi.fi

Mä luulen et ku tääl on enemmän aikusia paikalla, saisin pätevämpää apua täältä ku Demistä... Ap

Vierailija
10/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustaudissa et SAA mennä kouluun.

Ei koulu voi sanella sairaspäivien määrää. Ota huomenna koulun kansliaan yhteyttä ja kerro, että olet sairas ja pyydä lisäohjeita.

Onko varma, että et ole raskaana?

Vierailija
11/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustauti ei kai kestä usein vuorokauttakaan, joten jos huomisen oot veks, niin eiköhän se riitä.

Vierailija
12/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta silti tuota neljää tuntia ei sais ylittää.. Ap

Tuota en purematta niele. Aamulla terkalle ja lappu kädessä reksin luo, että se on siinä.

Vierailija
13/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaspoissaoloja ei lasketa tuohon pakolliseen läsnäoloon. Soita terkalta sairaslomaa.

Eikö lasketa? Voisin kysyä ryhmänohjaajalta, miten asia hoituu.. Oon käymässä ekaa vuotta, nii en oo oikein vieläkään täysin perillä kaikesta lukion säännöistä. Ap

Vierailija
14/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit vaan jonkun tavan hoitaa nuo - essee tms. Kyllä opet joustaa. Eiks sulla oo loma nyt..? Ei sairaana pidä mennä kouluun, hae lääkärintodistus/käy terkalla. 

Vierailija
15/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksennustauti ei kai kestä usein vuorokauttakaan, joten jos huomisen oot veks, niin eiköhän se riitä.

no, kun en sais mielellää olla poissa enää ollenkaan, ku oon kaks päivää reissussa sen konsertin takia :/ Ap

Vierailija
16/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovit vaan jonkun tavan hoitaa nuo - essee tms. Kyllä opet joustaa. Eiks sulla oo loma nyt..? Ei sairaana pidä mennä kouluun, hae lääkärintodistus/käy terkalla. 

Loma ensi viikolla.. Joo kiitos kaikille, koitan järjestää asian, mikäli on mahdollista. Ap

Vierailija
17/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaan myös sairaslomat vaikka lääkärintodistus, ainakin tyttäreni lukiossa. Hänellä poissaolot ylittyivät opet antoi lisä/etätehtäviä joilla sai korvattua. Älä mene sairaana, laitat vain viestiä ko. aineenopeille niin saat sovittua.

Vierailija
18/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin sulla on noin usein pahoinvointia? Siis mitä pahoinvointia, oksennustautia vai mitä? Mikä lääke auttaisi?

Mulla tulee stressin takia tosi helposti huono olo.. Viime koeviikolla aamupalan jälkeen iski hammaspesun yhteydessä sellaiset "kylmät väreet", huimaus ja siinä samalla piti jo kurotella pönttöön - aamuapalat meni siltä seisomalta ulos. Kokeet kävin kuitenkin tekemässä..

Nyt kyseessä todennäköisesti vatsatauti, kun perheen pienimmäinen sitä sairasti vastikään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan