Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla aikuisilla teini-ikäisiä ystäviä?

Vierailija
29.02.2016 |

Mulla on yläasteikäinen naapurin tyttö. Ollaan hevosharrastuksen kautta tuttuja. Tyttö käy aina joskus meillä kahvilla. Tykkään siitä, kun on eri ikäisiä ihmisiä tuttavapiirissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taatusti ole. Teinit ovat perseestä, sillä jos he ovat samanlaisia kuin joskus 20 vuotta sitten minun ollessani sellainen, niin eivät ne eivät osaa muuta kuin kiroilla, syljeskellä ympäriinsä, haistatella ihmisille ja kulkea kaikkialla etusormi pystyssä. Mitään käytöstapoja ei ole ja henkinen kehitys on taantunut jonnekin legoukkelin tasolle.

Vierailija
2/4 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen 34v kirjoitti:

No ei taatusti ole. Teinit ovat perseestä, sillä jos he ovat samanlaisia kuin joskus 20 vuotta sitten minun ollessani sellainen, niin eivät ne eivät osaa muuta kuin kiroilla, syljeskellä ympäriinsä, haistatella ihmisille ja kulkea kaikkialla etusormi pystyssä. Mitään käytöstapoja ei ole ja henkinen kehitys on taantunut jonnekin legoukkelin tasolle.

Etusormi pystyssä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveriani täyttää tänä vuonna 18. Ei niitä varmaan kyllä lasketa aikuisiksi :D

Ollaan henkisesti aika samalla tasolla, mitä nyt itse välillä käyn läpi teiniangsteja - en kyllä kovin paljon heitä harvemmin.

T: Kohta 15v

Vierailija
4/4 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kaveriani täyttää tänä vuonna 18. Ei niitä varmaan kyllä lasketa aikuisiksi :D

Ollaan henkisesti aika samalla tasolla, mitä nyt itse välillä käyn läpi teiniangsteja - en kyllä kovin paljon heitä harvemmin.

T: Kohta 15v

Joo, ei lasketa ;) Mulla ja tällä teini-ikäisellä ystävälläni on kuitenkin 20 vuotta ikäeroa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi