Viitsinkö lähettää miehelle vielä viestin vai unohdanko?
Tapasin miehen baarissa ja vietettiin sitten yhteinen yö. Aamulla mies oli todella ihana ja sovittiin, että nähdään illalla baarissa taas kun kävi ilmi, että molemmat oltiin menossa kavereidemme kanssa samaan paikkaan. Nähtiinkin taas illalla, ei tosin kovin kauaa ja ei enää loppu illasta löydetty toisiamme. Kumminkin laitto viestiä yöllä, että tulenko hänen luo yms. En kuitenkaan mennyt. Seuraavana päivänä laitettiin taas viestiä ja hän kyseli kuulumisia ja muuta johon vastasin. Nyt hän ei ole vastannut mitään, mutta haluaisin vielä jatkaa juttelua. Jätänkö vain tähän vai voinko vielä laittaa jotain?
Kommentit (16)
Niin eipä kai. Pitäisi vielä keksiä että mitä sitä laittaisi.
Ai ei vastannut jos laitoit sille viestiä? Kuinka jotku ei ymmärrä sitä että jos joku ei enää vastaa viesteihin, niin mielenkiinto on nolla. Niin se vaan on, vaikka mitä haluaisi uskotella itselleen.
Ei sitä kiinnosta. Olisi vastannut muuten.
Hän on ollut paikalla, mutta ei ole avannut viestiäni..
Aluksi ajattelin, että joo laita vaan. Mutta jos mies ei ole edes avannut sun viestiä, vaikka ollut paikalla... Niin ei, älä laita mitään.
Älä laita. Jos sulla on sellanen fiilis että mies on nihkee niin 100 % varmasti se ei ole kiinnostunut. On tullut vastaavia niin paljon vastaan. Oikeesti kiinnostuneet lähettelee kyllä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ajattelin, että joo laita vaan. Mutta jos mies ei ole edes avannut sun viestiä, vaikka ollut paikalla... Niin ei, älä laita mitään.
Niin tätä minäkin. Vaikka edelliaessä viestissä kyseli kyllä kaikkea minulta. Mutta joo enpä taida laittaa.
Tuota se on kun heti mennään sänkyyn. Se ottaa yhteyttä kun taas panettaa.
Pyydä sitä yökylään, niin johan vastaa.
Minulle kävi täsmälleen noin muutama vuosi sitten. En heti tajunnut sitä, että miestä ei seurani kiinnostanut, mutta seksi kiinnosti. En lähtenyt yöllä mihinkään enkä ottanut ketään vastaan, joten hän yritti pitkän aikaa järjestellä tapaamisia pubiin puolen yön aikaan. Tarkoituksena oli ensin pitää hauskaa kaverien ja muiden pubissa olijoiden kanssa ja sitten lähteä minun kanssani kotiin pitemmittä puheitta. Ymmärsin hitaasti, mutta ymmärsinpä kuitenkin.
Tai pikaisille. Minkä ikäisiä te olette. Onko lapsia kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Tuota se on kun heti mennään sänkyyn. Se ottaa yhteyttä kun taas panettaa.
Niinpä. Minäkin sanon että älä laita enää uutta viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi täsmälleen noin muutama vuosi sitten. En heti tajunnut sitä, että miestä ei seurani kiinnostanut, mutta seksi kiinnosti. En lähtenyt yöllä mihinkään enkä ottanut ketään vastaan, joten hän yritti pitkän aikaa järjestellä tapaamisia pubiin puolen yön aikaan. Tarkoituksena oli ensin pitää hauskaa kaverien ja muiden pubissa olijoiden kanssa ja sitten lähteä minun kanssani kotiin pitemmittä puheitta. Ymmärsin hitaasti, mutta ymmärsinpä kuitenkin.
Voi helvetti! Nyt mä vasta tajusin! Mulle kävi aivan samalla tavalla, aina pyysi illalla myöhään baariin, siis melkein kun oli lähtemässä jo pois. Ihmettelin aina että miksei voinut pyytää silloin kun meni baariin, mutta nythän sekin siis selvisi. Onneksi en ikinä mennyt.
Sen kun laitat, ei kai siinä mitään häviä.