Muumimukipaketti lähti hintaan 13 500 e!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa käyttää rahansa mukeihin o_o
Mihin nämä rahat sitten olisi kannattanut käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein mihin tahansa muuhun!
En ole vähään aikaan kuullut mitään yhtä typerää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mihin? Muista, että tämä raha oli ilmeisesti ostajalle ylimääräistä. Nyt tämä ylimääräinen raha on annettu henkilölle, joka varmaan käyttää sen sinulle soveliaammalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mihin? Muista, että tämä raha oli ilmeisesti ostajalle ylimääräistä. Nyt tämä ylimääräinen raha on annettu henkilölle, joka varmaan käyttää sen sinulle soveliaammalla tavalla.
En ole sama, mutta jos ei rahalla olisi itselle ollut käyttöä, olisin antanut vaikka sukulaisille. Tosin eipä ole minun asiani, mutta en vaan ymmärrä kuka maksaa jostain mukeista 13 500 euroa. Ehkä jos ne olisi jotain muinaisen Egyptin aikaisia, mutta muumimukeja??
Ei siinä mitään jos haluaa maksaa. En ole koskaan ymmärtänyt minkään materian keräämistä. Itse kerään kokemuksia ja elämyksiä. Mitään emme kuitenkaan mukaamme saa kun kuolemme.
Hyvä sijoitus. Varmaan kymmenen vuoden päästä joku maksaa samasta setistä jo tuplat. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sama, mutta jos ei rahalla olisi itselle ollut käyttöä, olisin antanut vaikka sukulaisille. Tosin eipä ole minun asiani, mutta en vaan ymmärrä kuka maksaa jostain mukeista 13 500 euroa. Ehkä jos ne olisi jotain muinaisen Egyptin aikaisia, mutta muumimukeja??
Miksi sukulaiselle? Oliko ostajalla joku sukulainen, joka olisi ansainnut rahat ennemmin, kuin tämä muumimukien myyjä, jolle rahat on nyt annettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sukulaiselle? Oliko ostajalla joku sukulainen, joka olisi ansainnut rahat ennemmin, kuin tämä muumimukien myyjä, jolle rahat on nyt annettu?
Enpä tiedä, se oli vain esimerkki! Jos itsellä olisi 13 500 e ylimääräistä, antaisin siitä osan ennemmin eteenpäin läheisilleni, kuin ostaisin jotain muumikippoja...
En jaksa uskoa että ketään kiinnostaa itse mukit, vaan todennäköisesti ihan sijoitusmielessä käytti rahat. Arvo noussee myöhemmin kuten muillakin keräilyesineillä on usein tapana. Mukava perintö esim. jälkipolville.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa että ketään kiinnostaa itse mukit, vaan todennäköisesti ihan sijoitusmielessä käytti rahat. Arvo noussee myöhemmin kuten muillakin keräilyesineillä on usein tapana. Mukava perintö esim. jälkipolville.
"Ja rakkalle tyttärelleni Myylle haluaisin jättää muumimuki-kokoelmani..."
Ja Myy seuraavana päivänä AV:lla:
"No mitä vittua, äiti jätti perinnöksi vain muumi vitun mukeja!"
Halvallahan ne lähti. Älkää aina valittako.
Mä taas olen melko varma, että noiden arvo laskee jossain vaiheessa dramaattisesti... Voin toki olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sijoitus. Varmaan kymmenen vuoden päästä joku maksaa samasta setistä jo tuplat. :D
Enpä usko. Suurin hurmos on jo ohi, yksittäisten mukienkin hinnan nousu on jo pysähtynyt, ellei lähtenyt laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja rakkalle tyttärelleni Myylle haluaisin jättää muumimuki-kokoelmani..."
Ja Myy seuraavana päivänä AV:lla:
"No mitä vittua, äiti jätti perinnöksi vain muumi vitun mukeja!"
Testamentti printattuna muumi-vitun-kirjepaperille, ja sen säilytyspaikka olisi veikeä muumi-vitun-DVD-kotelo. Myyn veljelle Hemulille jäisi perinnöksi aito niisku-vitun-neiti herätyskello 90-luvulta, sekä alkuperäiset kakkoselta nauhoitetut muumi-vitun-kasetit.
Kaikki muu omaisuus olisikin sitten lahjoitettu paikalliselle muumi-vitun-säätiölle.
Vierailija kirjoitti:
Mä repisin hiukset päästäni jos joku testamenttaisi mulle niitä saatanan muumikippoja ja kuppeja.
Oikea hinta olisi moninkertainen, jos todella kyseessä lähes täydellinen kokoelma.
Siis mihin noiden muumimukien arvokkuus edes perustuu??