Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskolliset miehet on vähän ressukoita?

Vierailija
29.02.2016 |

Onko muiden mielestä sellaiset uskolliset ja luotettavat miehet vähän ressukoita? Heistä saa sellaisen kuvan, että eivät kelpaa muille naisille ja ovat tehneet tästä puutteestaan hyveen. Miehessä pitää olla vähän vaaran tuntua. On ihanaa kun tietää että oma mies voisi saada kenet tahansa naisen, mutta on valinnut minut. En halua että mies kuitenkaan pettää minua, mutta pitää olla vähän jännitystä kun tietää, että muutkin naiset haluaa häntä ja joutuu olemaan vähän varpaillaan hänen kanssaan.

T: Naisellinen nainen

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että tunteista viis ja vaihdetaan naista vain vaihtamisen ilosta? Sulla on outo ajatuksenjuoksu.

Ei kannata tulkita liian kirjaimellisesti miesten välistä ajatustenvaihtoa.. "Vaihtaa vaimoa" on miesten keskinäisessä slangissa sitä, että miehet uhoavat puheissaan olevansa kovempia jätkiä kuin ovatkaan. Harva vaihtaa vaimoa, mutta suurin osa miehistä haluaisi (viidakon lakien peruja) sen vallan, että voi vaihtaa vaimoa kun sille päälle sattuu. Tosielämässä: Late on tylsässä suhteessa ja tapaa sattumalta Sannan, jonka kanssa kehkeytyy suhde. Late päättää edellisen suhteensa Annen kanssa ja kertoo polleana Repelle kuinka "vaihtoi vaimoa" koska tällaisena Alfa-uroksena sitä vaan voi.. Sitten Repe kertoo Lassille ja Penalle kuinka Late vaan vaihtoi vaimoa. -on se kova jätkä se Late..

No mä olen kans mies ja vaan ihmettelen, että mitä seikkailusäätöä kukaan järkevä mies alkaisi yht'äkkiä harrastamaan. Jätkä puhuu selvästi kaljapäissään paskaa omaksi ilokseen.

Vierailija
22/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että tunteista viis ja vaihdetaan naista vain vaihtamisen ilosta? Sulla on outo ajatuksenjuoksu.

Ei kannata tulkita liian kirjaimellisesti miesten välistä ajatustenvaihtoa.. "Vaihtaa vaimoa" on miesten keskinäisessä slangissa sitä, että miehet uhoavat puheissaan olevansa kovempia jätkiä kuin ovatkaan. Harva vaihtaa vaimoa, mutta suurin osa miehistä haluaisi (viidakon lakien peruja) sen vallan, että voi vaihtaa vaimoa kun sille päälle sattuu. Tosielämässä: Late on tylsässä suhteessa ja tapaa sattumalta Sannan, jonka kanssa kehkeytyy suhde. Late päättää edellisen suhteensa Annen kanssa ja kertoo polleana Repelle kuinka "vaihtoi vaimoa" koska tällaisena Alfa-uroksena sitä vaan voi.. Sitten Repe kertoo Lassille ja Penalle kuinka Late vaan vaihtoi vaimoa. -on se kova jätkä se Late..

Tässä oli oikeastaan aika hyvä todiste ap:n ajattelun pätevyydestä. Mies jolla ei ole valinnanvaraa, joka ei pysty vaihtamaan vaimoaan, koska ei saa muita, on naisista jotenkin koominen pilkankohde jolle voi naureskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäisi olla ylpeä jos mies pettää, koska se tarkoittaa, että mies on tasokas ja kelpaa muillekin naisille. Tällaisesta miehestä kannattaa pitää kiinni.

Ei, vaan sellaisesta kannattaa pitää kiinni, joka ei petä siitä huolimatta, että kelpaisi muillekin. Pettäminen ei ole tasokasta.

Oikeastaan ainoa asia millä on väliä on se, että mies on sopiva juuri itselle, mitä väliä kelpaisiko muille vai ei.

Vierailija
24/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä mies( ja nainen) on ressukka.

Koko ajan pitää todistella itselleen että kelpaa ( muillekin) naisille. Tosimies tietää sen muutenkin.

Vierailija
25/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies petti mua ja kyllä ylpeys oli tasan viimeinen fiilis siinä tilanteessa. Ennemminkin tunsi itsensä ihan roskaksi, kun ei riittänyt omalle miehelleen. Että sellaista "jännää" se pettäminen on, tosi kivaa eikö? Mä jätin sen miehen ja nyt mulla on uskollinen mies. On hyvännäköinen ja hyvätuloinen, joten varmasti saisi muitakin naisia, mutta kun suoraselkäinen ja uskollinen, eikä lähde pettämään. Enkä itsekään pettäisi häntä, vaikka mahdollisuuksia on vuosien varrella ollut useita.

Vierailija
26/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ovatko uskolliset naisetkin mielestäsi ressukoita?

Vierailija
27/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Ikää ja kokemusta kun tulee, kun näet ja koet muutamien liittojen hajoamiset ja vaikutukset ihmisiin itseensä ja lähipiiriin, saatat olla toista mieltä. Tai sitten et. Toiset vaan viheltelee elämän läpi.

Vierailija
28/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei ole naisen kirjoittamaa nähnytkään! :D Mahtava trolli!

Vierailija
29/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, itse olen onnellinen omasta tasokkaasta ja uskollisesta kiltistä miehestä, joka samalla on niin miehekäs ja komea ettei mitään rajaa <3 Onneksi tajusin pyydystää hänet jo 16-vuotiaana :D Kyllä kelpaisi muillekin mieheni, mutta hän on arvoiltaan sen verran vanhoillinen että pitää 100% uskollisuutta arvossa, lisäksi naisestaan huolehtimista ja suojelemista <3 Ja kunnia-asianaan pitää myös sitä että on opetellut tyydyttämään minut seksuaalisesti niin hyvin kuin suinkin!

Vierailija
30/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet on parhaimpia. On siistiä kun saa sukupuolitaudin. Syytin miestä ja sain samalla mustan silmän.

+

Rakastan mussukkaani loppuun asti

Voi olla, että se loppu ei ole kovin kaukana. Valitettavasti.

Vierailija
31/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oman mieheni kanssa upeista ja parasta seksiä,Mitä koskaan olen kokenut ja fiilis on molemmin puolinen.Me olemme vaan yksinkertaisesti ihan hulluina toisiimme,vaikka ollaan oltu yhdessä pitkään.En halua muuta eikä mieskään.Molemmilla on kyllä markkina-arvo testattu ennen tätä suhdetta.Ei tarvitse todistella enää mitään.

Vierailija
32/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi on siis ressukka, koska on uskollinen. Hehee.

Vierailija
33/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muiden mielestä sellaiset uskolliset ja luotettavat miehet vähän ressukoita? Heistä saa sellaisen kuvan, että eivät kelpaa muille naisille ja ovat tehneet tästä puutteestaan hyveen. Miehessä pitää olla vähän vaaran tuntua. On ihanaa kun tietää että oma mies voisi saada kenet tahansa naisen, mutta on valinnut minut. En halua että mies kuitenkaan pettää minua, mutta pitää olla vähän jännitystä kun tietää, että muutkin naiset haluaa häntä ja joutuu olemaan vähän varpaillaan hänen kanssaan.

T: Naisellinen nainen

Olet ressukan kanssa naimisissa jos ei käyny vieraissa.

Teillä varmaan ero jokusen vuoden jälkeen. Näinhän se nykyän usein menee.

Vierailija
34/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksää olen pettänyt, nykyistä en, enkä meinannut pettääkään. Jos nykyinen alkaa pitämään minua itsestään selvyytenä, osaan pistää hänet pihalle. Lapset voi jäädä. Siinä sitä jännyyttä.

Jonkinlainen mies

Vierailija
35/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on taas ihanaa, että mieheni oli ennen minua kaupungin villeimpiä (ja halutuimpia) poikamiehiä. Pyöritti vuosikausia naisia, mutta ei alkanut suhteeseen. Vietti siis sinkkuelämää koko aikuisikänsä, kunnes tapasi minut 26-vuotiaana. Olemme olleet nyt yhdessä 6vuotta, toissakesänä menimme naimisiin ja voisin vaikka laittaa pääni pantiksi, että mies ei ole minua koskaan pettänyt.

Olen erittäin ylpeä komeasta, menestyvästä miehestäni, joka rakastaa minua ja johon voin luottaa 100%. En kaipaa mitään jännityksentunnetta, tiedän, että moni nainen ottaisi mieheni milloin tahansa. :)

Vierailija
36/36 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap olet ihan oikeassa. Uskollinen kiltti mies ei vetoa naisen alkukantaisiin vietteihin, jotka sanelevat sen että lasten isäksi on saatava mahdollisimman vahva uros. Kilttimiehen geeneillä ei kasvateta selviytyjäjälkeläisiä.

Reppana mies toki saattaa kelvata naiselle elättäjäksi, mutta onhan se ihan tieteellisesti tutkittu, että ovulaation aikana naiset käyvät sutaisemassa jännämiestä ja antavat lapset sen kotona olevan tossukan kasvatettavaksi.

-M36-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän