Kenellä julkkiksilla on sinusta miellyttävimmät äänet
Benedict Cumberbatch on yksi. Jean Reno toisesta ääripäästä. Kris Kristofferson. Lauryn Hillin äänestä pidän, samoin yllättäen Jennifer Tillyn oudosta äänestä. Scarlett Johanssen, tykkään laulajanakin.
Suomalaisista en osaa oikein sanoa, televisiossa kaikki samaa mutinaa, hengästynyttä, huonoa äänenkäyttöä. Radiota en voi kuunnella ollenkaan, en vain kestä sitä remuamista ja omille vitseille naureskelua.
Kommentit (50)
Benedict Cumberbatch. Cumberbatchin hahmoista Smaug sai aikaan kylmiä väreitä, sanoin Angel Islington.
Stephen Fry. Sen aksentti on täydellinen.
Sir Daivid Attenborough.
Kotimaisista Lars Svedberg. Lukee paljon äänikirjoja.
Minäkin liputan täällä jo mainittujen puolesta, eli Benedict Cumberbatch, Stephen Fry, Alan Rickman, James Spader, Jeremy Irons, Gabriel Byrne. Näiden näyttelijöiden filmatisointeja olen katsonut ihan jo pelkän äänen takia. Aksentti vaikuttaa myös todella paljon.
Naisista pidän Cate Blanchetin äänestä, tosin hänellä on miesnäyttelijöitä laajempi äänikaliiberi roolista riippuen.
Tästä on muutamia vuosikymmeniä, kun puhuin puhelimessa Muska Babitzinin kanssa, ja voi hitsi, kuinka kaunis puheääni hänellä on. Hiveli korvia kuin hunaja.
Vierailija kirjoitti:
Tuulia Thynell. Ihana ääni, saan ASMR-viboja siitä :) Tulee mieleen myös Teija Sopasen ääni :D
Jee! Jaan mielipiteesi Tuulia Thynellin äänestä, saisi olla tv: ssä useimminkin! Sen sijaan Nina Svahnin ääni on liian metallinen ja kova ollakseen miellyttävä.
Tuomas Enbuske. Jotenkin sellainen älykkään seksikäs ääni.
Vierailija kirjoitti:
Till Lindeman
Samma mieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Till Lindeman
Samma mieltä
Psyko allekirjoittaa tämän myös :)
Patrick Bateman kirjoitti:
Christian Bale, Jamie Dornan.
Hauska nähdä, että muitakin psykopaatteja liikkeellä! :)
Palstapsyko kirjoitti:
Patrick Bateman kirjoitti:
Christian Bale, Jamie Dornan.
Hauska nähdä, että muitakin psykopaatteja liikkeellä! :)
Do you like Huey Lewis and the News? ;)
Mä olen hieman fetisistinen parin asian suhteen.. äly on yks ja ääni on toinen..
Alan Rickman tietysti on parhautta <3
Sit mm.
Jack Davenport
James Spader
Vin Diesel https://youtu.be/jM4Step_EXE
Nyt ei jouda enempää..