Mielipiteesi Donald Trumpista
Kommentit (77)
Jos Trumpista tulee pressa harkitsen vakavasti muuttoa jenkkeihin. Tolkun mies.
Vierailija kirjoitti:
Maksoi entisen vaimonsa hiljaiseksi siitä, että oli tämän raiskannut. Oikeudenkäyntiä livenä seurannut mies kertoi dokkarissa että vaimo oli oikeudessa kertonut Trumpin raiskauksesta. Nykyään vaimo selittelee että "kun sanoin raiskaus niin tarkoitin että...!
Rahaa se akka vain halusikin. Helppo tapa rikastua.
Vierailija kirjoitti:
Ei eroa kovin paljon George Bush jälkimmäisestä.
Toinen on pystynyt luomaan miljardiomaisuuden ja toinen hädin tuskin osasi lukea. On sitä eroa jonkin verran..
Kyllä minä niin nautin kun hän voittaa vaalit, siinä saa amerikkalaiset juuri sellaisen presidentin kuin ovat ansainneetkin. Ja miettikää kaikkia niitä möläytyksiä joita tulemme kuulemaan valtiovierailuilla yms. Siitä riittää viihdettä pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Trumpista tulee presidentti sulla ei ole mitään asiaa mamuttamaan Jenkkilää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on pystynyt luomaan miljardiomaisuuden ja toinen hädin tuskin osasi lukea. On sitä eroa jonkin verran..
Ehkä isiltä peritty 200 000 000 dollarin pesämuna vähän jelppasi tätä ei ihan tee-se-itse -miestä? Tässä ajassa 200 000 000 dollaria kasvaisi käyttötililläkin sen verran korkoa, että miljardi olisi kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoi entisen vaimonsa hiljaiseksi siitä, että oli tämän raiskannut. Oikeudenkäyntiä livenä seurannut mies kertoi dokkarissa että vaimo oli oikeudessa kertonut Trumpin raiskauksesta. Nykyään vaimo selittelee että "kun sanoin raiskaus niin tarkoitin että...!
Rahaa se akka vain halusikin. Helppo tapa rikastua.
Väkivaltaisesti raiskatuksi tuleminen ei ole niin kivaa ja helppoa kuin moni lusikalla saanut luulee. Trumpin kaljuusleikkaus oli epäonnistunut ja hän purki raivonsa vaimoonsa.
Trump kannattaa kidutusta. Itse en kannata tuollaisia talibanien tasoisia ihmisiä, jotka eivät tunnusta ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ota kuitenkin huomioon, että Trumpille et ole edes eurooppalainen. Olet "caucasian", sillä Euroopan itäraja kulkee Tornionjokea ja Pohjanlahtea pitkin. Halunneeko Trump lisää kaukaaseja ja muita tsetseenejä maahan?
Kuka on Donald Trump? Kuulostaa miehen stripparinimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Johannes Virolaisen näköinen
Vaan ei värinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli dokkari miehestä. Ylimielinen narsistinen, vain huonosti koulutetut äänestävät häntä. Pelottava, inhokki. Sitä on Trump amerikkalaisten mielestä. Mun yökkis.
Demokraattien propagandaa, samanlaista lokaa on tehty Hilarysta. Vain idiootti uskoo noita "dokkareita"
Mielipide on kyllä muodostunut vuosien, ellei peräti jo vuosikymmenten aikana.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta olen viime aikoina ajatellut usein saksalaisia. Kuinka he demokraattisesti ja innostuksen vallassa valitsivat itselleen johtajan, joka syöksi koko kansakunnan ja maanosan hirveään katastrofiin ja siinä sivussa murhautti 5,7 miljoonaa ihmistä teollisella tehokkuudella, rasistisin perustein. Toki väkeä kuoli muutenkin, koko Euroopassa kuoli 25 miljoonaa sotilasta ja 32 miljoonaa siviiliä toisen maailmansodan aikana. Heistä 5,5 miljoonaa oli saksalaisia sotilaita ja 1,8 miljoonaa ei-juutalaisia saksalaisia siviilejä. 'Make Germany great again' kolahti kansaan..
Aika oli otollinen, Hitler osasi hyödyntää se. Saksa oli uhonnut ensimmäisessä maailmansodassa ja hävinnyt sen, mikä oli mieletön nöyryytys koko kansalle, ja nyt lähti (muka) hakemaan revanssia. Todellisuudessa toteuttamaan megalomaanisen sairaita haavekuviaan. Valtaan päästyään muutti lakeja tehokkaasti niin, että demokratia muuttui lailliseksi diktatuuriksi.
Mutta siis joo; kansa voi äänestää valtaan minkälaisen henkilön tahansa. Johtajuus punnitaan vasta tositoimissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin nautin kun hän voittaa vaalit, siinä saa amerikkalaiset juuri sellaisen presidentin kuin ovat ansainneetkin. Ja miettikää kaikkia niitä möläytyksiä joita tulemme kuulemaan valtiovierailuilla yms. Siitä riittää viihdettä pitkäksi aikaa.
Tässä on toki pointti, joskin toivoisin USAn presidentiltä muutakin kuin viidearvoa... ;-)
Mutta mielenkiintoista on, valittaisiinko Trump myös toiselle kaudelle, vai mogaako niin pahasti, ettei edes kannata hakea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kuitenkin huomioon, että Trumpille et ole edes eurooppalainen. Olet "caucasian", sillä Euroopan itäraja kulkee Tornionjokea ja Pohjanlahtea pitkin. Halunneeko Trump lisää kaukaaseja ja muita tsetseenejä maahan?
Caucasian on valkoihoinen, sillä ei tarkoiteta slaavitaustaa. Jenkeissä on todella paljon omaa Caucasian-väestöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä isiltä peritty 200 000 000 dollarin pesämuna vähän jelppasi tätä ei ihan tee-se-itse -miestä? Tässä ajassa 200 000 000 dollaria kasvaisi käyttötililläkin sen verran korkoa, että miljardi olisi kasassa.
Ei yhdysvaltoja johda presidentti vaan suuryritykset, pankit ja lobbaajat. Tästä syystä voimme huoletta keskittyä viihdearvoon, toivon todella että trump voittaa, George "dubya" Bushista on jo liian kauan.
En tiedä miksi, mutta olen viime aikoina ajatellut usein saksalaisia. Kuinka he demokraattisesti ja innostuksen vallassa valitsivat itselleen johtajan, joka syöksi koko kansakunnan ja maanosan hirveään katastrofiin ja siinä sivussa murhautti 5,7 miljoonaa ihmistä teollisella tehokkuudella, rasistisin perustein. Toki väkeä kuoli muutenkin, koko Euroopassa kuoli 25 miljoonaa sotilasta ja 32 miljoonaa siviiliä toisen maailmansodan aikana. Heistä 5,5 miljoonaa oli saksalaisia sotilaita ja 1,8 miljoonaa ei-juutalaisia saksalaisia siviilejä. 'Make Germany great again' kolahti kansaan..