Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pedigree Dogs Exposed, yritäppä katsoa ilman vihantunteita...

Vierailija
29.02.2016 |

http://topdocumentaryfilms.com/pedigree-dogs-exposed/

Jumalauta mitä paskaa.. Rotukoirien omistajat: Haistakaa paska!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni korjaus vielä:

Sairaiden rotukoirien/koirarotujen omistajat: Haistakaa paska!!

Vierailija
2/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haista. Terveisin kahden (paimensukuisen) suomenlapinkoiran omistaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista itse, t terveen collien omistaja.

Vierailija
4/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat ainakin kunnossa... Oletko koittanut hakea apua vihantunteisiisi?

t. kaksi bullmastiffia omistava

Vierailija
5/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranäyttelyt ovat iso syypää nykyisten rotukoirien ongelmiin ja pitäisi koko show kieltää. Useilla työkoirilla on kuitenkin vielä laaja geenipooli ja siten terveys kunnossa, samoin alkukantaisilla rotukoirilla.

Itse haaveilin bokserista pitkään mutta terveysongelmien vuoksi päädyin amerikanpitbulliin. Nyt olen sitten "munanjatkekoiran" omistaja, parempi näin kuin kärsivän koiran omistaja.

Vierailija
6/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän, että tuo meininki voi aiheuttaa aika hallitsemattomia raivontunteita; sen verran käsittämätöntä tuhoa näyttelymenestykseen perustuva jalostus on monessa rodussa tehnyt. Ihan puhdasta eläinrääkkäystähän monen rodun tilanne on ja on ollut jo pitkään. Aika voimaton olo sitä seuratessa tulee - jonkun saatanan ruusukkeen takia pakotetaan elävä olento kroppaan, jossa sitä särkee ja sattuu koko ajan eikä se pysty liikkumaan vaikka haluaisi, henkikin loppuu. 

Minulla on rotukoira, mutta tiedostan hyvin nykyisiin rotuihin (melkein kaikkiin) liittyvät ongelmat. Kannattaisin sitä, että ensi alkuun lopetettaisiin koirien sulkeminen jalostuksesta värivirheiden (poislukien sairauksiin liittyvät värivirheet, joita kuitenkin on todella pieni osa kaikista värivirheistä) ja muiden mitättömien virheiden (esim. pystykorvat kun taittokorvat on ideaali jne.) vuoksi. Helpottaisin merkittävästi roturisteytysten tekoa. Jotkut rodut pitäisi lopettaa kokonaan, koska edes roturisteytykset eivät niitä enää pelastaisi, joissain roduissa Kennelliiton pitäisi pakottaa risteytyksiin, mikäli rotuyhdistys ei niihin olisi muuten halukas. Uroksille pitäisi asettaa kaikissa roduissa järkevä maksimimäärä niistä tuotetuille pennuille, koska monessa rodussa on edelleen ylikäytettyjä matadoreja. Tietyt rotukohtaiset terveystutkimukset pitäisi asettaa pakollisiksi kaikille jalostukseen käytettäville koirille ja suositeltaviksi myös niille, joita ei jalostukseen käytetä. 

Vierailija
7/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän, että tuo meininki voi aiheuttaa aika hallitsemattomia raivontunteita; sen verran käsittämätöntä tuhoa näyttelymenestykseen perustuva jalostus on monessa rodussa tehnyt. Ihan puhdasta eläinrääkkäystähän monen rodun tilanne on ja on ollut jo pitkään. Aika voimaton olo sitä seuratessa tulee - jonkun saatanan ruusukkeen takia pakotetaan elävä olento kroppaan, jossa sitä särkee ja sattuu koko ajan eikä se pysty liikkumaan vaikka haluaisi, henkikin loppuu. 

Minulla on rotukoira, mutta tiedostan hyvin nykyisiin rotuihin (melkein kaikkiin) liittyvät ongelmat. Kannattaisin sitä, että ensi alkuun lopetettaisiin koirien sulkeminen jalostuksesta värivirheiden (poislukien sairauksiin liittyvät värivirheet, joita kuitenkin on todella pieni osa kaikista värivirheistä) ja muiden mitättömien virheiden (esim. pystykorvat kun taittokorvat on ideaali jne.) vuoksi. Helpottaisin merkittävästi roturisteytysten tekoa. Jotkut rodut pitäisi lopettaa kokonaan, koska edes roturisteytykset eivät niitä enää pelastaisi, joissain roduissa Kennelliiton pitäisi pakottaa risteytyksiin, mikäli rotuyhdistys ei niihin olisi muuten halukas. Uroksille pitäisi asettaa kaikissa roduissa järkevä maksimimäärä niistä tuotetuille pennuille, koska monessa rodussa on edelleen ylikäytettyjä matadoreja. Tietyt rotukohtaiset terveystutkimukset pitäisi asettaa pakollisiksi kaikille jalostukseen käytettäville koirille ja suositeltaviksi myös niille, joita ei jalostukseen käytetä. 

Et sitten PEVISA:sta ole kuullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi