Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolostuinko turhaan?

Vierailija
29.02.2016 |

Oltiin parin kaverin kanssa kaverin luona viettämässä iltaa ja juotiin siinä viiniä, kun tämän toisen kaverin kaveri liittyi mukaan seuraan. En ole tätä kaverin kaveria nähnyt kuin muutaman kerran, eikä kaverikaan ole häntä kauaa tuntenut, ei siis mikään läheinen ystävä hänelle.

Juotiin siinä kaikessa rauhassa, olin sinä vaiheessa juomassa toista lasia viiniä, kun tämä kaverin kaveri tokaisi, että pitäisiköhän mun jo pikkuhiljaa rajoittaa ettei lähde taas lapasesta ym. ja naureskelut päälle. Olin ehkä vähän jotenkin nolona tosta, koska muutamia vuosia sitten olin kauhea bilehirmu, join liikaa ja olin kai aika känniääliö. Tästä saa varmaan kuvan, että olen aika tosikko, en ole;-) Noi entisaikojen kännisekoilut on vaan asia, joita häpeän aika paljon ja olen kaverilleni kertonut siitä. Nykyään käyn muutaman kerran vuodessa baarissa ja silloinkin juon ihan kohtuullisesti.

Tämän varmaan moni sivuttaisi olan kohautuksella ja naurulla, itsekin tein niin siinä tilanteessa. Mutta jäin vaan jotenkin miettimään, että onko toi ihan reilua, että ystäväni höpöttelee tollasia asioita musta jollekin tutulle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin ystävä... :/ Ei kyllä ole reilua!

Vierailija
2/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toisaalta ei nyt ole niin vakavaa. Mutta en kyllä tajua sitäkään, että mikä idea kertoa tollaisia asioita musta, jollei tarkoituksena ole ollut haukkua. Varsinkin, kun olen tehnyt erittäin selväksi, että häpeän ja kadun muutenkin sitä aikaa. /Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa tuolta kaverin kaveriltakin alkaa huomautella puolitutun juomisesta. Ei normaali ihminen noin tee - ilmeisesti halusi vittuilla sulle ja aiheuttaa epävarmuutta tms. Tai/ja osoittaa että sinustapa juorutaan sun selän takana.

Vierailija
4/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että juuri ystäväsi olisi kertonut jotain tuolle tuttavalla? Voihan se olla että on kuullut toilailuistasi jostain muualta tai vaikkapa nähnyt sinut aikoinaan humalassa sekoilemassa.

Tuo kuitenkin osa menneisyyttäsi. Jos olet itse sinut asian kanssa, ei sinun tarvitse kiinnittää asiaan sen kummempaa huomiota.

Vierailija
5/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että juuri ystäväsi olisi kertonut jotain tuolle tuttavalla? Voihan se olla että on kuullut toilailuistasi jostain muualta tai vaikkapa nähnyt sinut aikoinaan humalassa sekoilemassa.

Tuo kuitenkin osa menneisyyttäsi. Jos olet itse sinut asian kanssa, ei sinun tarvitse kiinnittää asiaan sen kummempaa huomiota.

Koska ystäväni on aikamoinen juoruilija. ;-D Aika epätodennäöistä, että hän olisi mut vuosia sitten nähnyt kännissä jossain ja sitten vielä vuosien päästä osaisi yhdistää samaan henkilöön. Itsellä kyllä ei ainakaan känniläiset jää niin hyvin mieleen. No, en usko että hän muualtakaan on kuullut, koska kukaan hänen tuttavansa tuskin tuntee mua. Niin no ehkä se idea tässä juurikin oli se, että en ehkä itse kovin sinut asian kanssa. Ei kyllä itsellä tulisi mieleenkään esim. kaverista kertoa jotain noloja juttuja menneisyydestä jollekin omalle tutulle/kaverille. :) /Ap

Vierailija
6/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan vieläkin todella hyvin muutamia tyyppejä, jotka riehuivat baarissa ja pari, jotka yrittivät iskeä epätoivoisesti. Mulle jää siis kasvot todella hyvin mieleen.. Että ihan hyvin voi sinut muistaakin. Ei ollut ystävältäsi fiksua käytöstä, muttei ehkä sinultakaan tämän kirjoittelu ja täällä ystäväsi parjaaminen heti juoruilijaksi jne. Kannattaisi varmaan ottaa asia hänen kanssaan puheeksi, jos asia häiritsee?

Vierailija
7/7 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan vieläkin todella hyvin muutamia tyyppejä, jotka riehuivat baarissa ja pari, jotka yrittivät iskeä epätoivoisesti. Mulle jää siis kasvot todella hyvin mieleen.. Että ihan hyvin voi sinut muistaakin. Ei ollut ystävältäsi fiksua käytöstä, muttei ehkä sinultakaan tämän kirjoittelu ja täällä ystäväsi parjaaminen heti juoruilijaksi jne. Kannattaisi varmaan ottaa asia hänen kanssaan puheeksi, jos asia häiritsee?

No, siinä tapauksessa en kyllä todellakaan olisi edes "loukkaantunut". Itselläkin jää kyllä hyvin mieleen kasvot mutta en silti ikinä muistaisi, jos isossa kaupungissa joku yksittäinen ihminen on ollut kauheassa kännissä ja vielä vuosien päästä tästä osaisin tunnistaa tämän henkilön. Varsinkaan, kun mokailuni eivät ole olleet mitään yleisötapahtumia.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi