Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi ja bakteerikammo-ongelma

Vierailija
29.02.2016 |

Mua ällöttää seksissä se että samalla käpälöidään alapäätä jossa joka tapauksessa on ties mitä bakteereita ja varmasti samalla tulee kosketeltua esim. vuodevaatteita. Joudun laittamaan kaikki lakanat vaihtoon melkein päivittäin kun inhottaisi olla niissä kaikenlaisia alapääbakteereita kuhisevissa lakanoissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tartuta tota neuroottisuutta mahdollisiin lapsiisi, voi olla satavarma että allergiat ja astmat kukoistaa jos kaikki on steriiliä. 

Vierailija
2/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Olen sitten koko ajan tietoinen käsistäni enkä koske "mihinkään" ennen kuin olen päässyt pesemään käteni. Seksiä harrastanut vain kotona omissa lakanoissa, kontrolli helpottaa.

Ja niinhän se on että kaikkea ei saa steriiliksi tai puhtaaksi, vähiten muita ihmisiä. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mullakin. Yäk :(

Vierailija
4/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy teidän kumppaneita.

Vierailija
5/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfsdfasdfasd kirjoitti:

Sääliksi käy teidän kumppaneita.

Jaa. Mieheni tietää ja ymmärtää bakteerikammoisuuteni eikä hän myöskään tykkää sotkea eritteillä. Ei meillä minun aloitteestani ole "rajoittunutta".

2

Vierailija
6/6 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikea bakteerikammo, mutta hassua kyllä että oman kumppanin ja omat eritteet eivät ole koskaan vaivanneet. Ne muut ihmiset sitten vaan...

Niin me kammoisetkin vaan ollaan kaikki erilaisia.