Silikonien hankkiminen
Tästä varmaan aiemminkin keskusteltu täällä. Onko teillä kokemuksia mihin kannattaisi leikkaukseen mennä? Olen käynyt nyt konsultaatiossa The Lookilla, Finestillä jne..
Kommentit (4)
Pitkälti siitäkin kiinni missä haluat leikkauksesi tehtävän, Suomessa, Virossa vai jossain muualla. Kannattaa miettiä leikkaavaa kirurgia ja selvittää hänen aikaisempia töitään, niin näkee millaisia lopputuloksia hän on tehnyt jne.
Mulla on kokemusta lookista, kävin Kreikassa leikkauksessa heidän kauttaan viime syksynä ja silloin leikkaavana kirurgina toimi Vasilios Tsiongas. Kirurgi oli ystävällinen ja rauhoitteli, sillä minulla on paha nukutuspelko. Olen tyytyväinen lopputulokseen, mutta tein itsekin pitkän esiselvittelyn ennenkuin matkaan lähdin.
Jos et saa märällä sormella saumaa kuntoon, niin ne ylimääräset lähtee ihan itse mattoveitsellä, kun kovettunut.
Pitkälti siitäkin kiinni missä haluat leikkauksesi tehtävän, Suomessa, Virossa vai jossain muualla. Kannattaa miettiä leikkaavaa kirurgia ja selvittää hänen aikaisempia töitään, niin näkee millaisia lopputuloksia hän on tehnyt jne.