Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikonien hankkiminen

Vierailija
28.02.2016 |

Tästä varmaan aiemminkin keskusteltu täällä. Onko teillä kokemuksia mihin kannattaisi leikkaukseen mennä? Olen käynyt nyt konsultaatiossa The Lookilla, Finestillä jne..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti siitäkin kiinni missä haluat leikkauksesi tehtävän, Suomessa, Virossa vai jossain muualla. Kannattaa miettiä leikkaavaa kirurgia ja selvittää hänen aikaisempia töitään, niin näkee millaisia lopputuloksia hän on tehnyt jne.

Vierailija
2/4 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti siitäkin kiinni missä haluat leikkauksesi tehtävän, Suomessa, Virossa vai jossain muualla. Kannattaa miettiä leikkaavaa kirurgia ja selvittää hänen aikaisempia töitään, niin näkee millaisia lopputuloksia hän on tehnyt jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta lookista, kävin Kreikassa leikkauksessa heidän kauttaan viime syksynä ja silloin leikkaavana kirurgina toimi Vasilios Tsiongas. Kirurgi oli ystävällinen ja rauhoitteli, sillä minulla on paha nukutuspelko. Olen tyytyväinen lopputulokseen, mutta tein itsekin pitkän esiselvittelyn ennenkuin matkaan lähdin.

Vierailija
4/4 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa märällä sormella saumaa kuntoon, niin ne ylimääräset lähtee ihan itse mattoveitsellä, kun kovettunut.