Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi syödä terveellisesti köyhyyden takia

Vierailija
28.02.2016 |

Jos sairastun, onko se mun vika?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde suomessa, jenkkilässä vaan, mut food incin takia ei varmaa enää sielkää

Vierailija
2/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruokaa voit syödä edullisesti. Apteekista b12 ja d-vitamiinit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon sinulla on rahaa ruokaan ja missä asut?

Vierailija
4/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko tähän väitteeseen, sori. t. köyhyysrajan alapuolella ja varaa on syödä terveellisesti

Vierailija
5/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ihan oma vika. Kotimaiset juurekset ja viljatuotteet on ihan kohtuuhintaisia, samaten lihan hintavon ihan naurettavan alhainen, että ei nyt oikein mene tämä väite läpi...

Vierailija
6/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali, porkkana ja peruna ovat halpoja. Omenaa ja appelsiiniakin saa tarjouksesta.

Reissumiestä saa halvalla.

Mutta myönnetään, vähärasvainen liha ja kala maksavat enemmän.

Vierailija
7/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoossa kaalikin on kallista

Vierailija
8/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaali, porkkana ja peruna ovat halpoja. Omenaa ja appelsiiniakin saa tarjouksesta.

Sen sijaan linssit, herneet ja pavut ovat halpoja ja terveellisiä proteiininlähteitä.

Vierailija
9/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisissa ruokakaupoissa terveellinen ruoka onkin paljon kalliimpaa kuin muualla.

T: Entinen einesten pupeltaja ja opiskelija jolla säästyy nykyään paljon rahaa kun teen itse terveellistä (kasvis) ruokaa

Vierailija
10/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuloina työmarkkinatuki ja asumistuki. Vuokra on 600 euroa. Syön aina terveellisesti, viikonloppuina herkuttelen.

En tupakoi, en käytä alkoholia, en harrasta baareilua, en herkuttele arkipäivisin.

Minulla on päivittäin varaa tuoreisiin salaatteihin ja vihanneksiin, lohifileisiin, hedelmiin, marjoihin, luomukananmuniin jne.

Minusta itsestänikin se on erikoista, ettei näillä tuloilla ja menoilla ole puutetta koskaan, mutta totta se vain on! Ehkä se on Jumalan ihme, olen nimittäin kristitty.

Vierailija
11/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissumies ei kuulu terveelliseen ruokaan, ei myöskään mikään vähärasvainen.

Vierailija
12/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on varaa syödä terveellisesti. Sen 4€ pakastepizzan hinnalla saat vaikka mitä terveellistä. Ja tekemällä ruuan 2-3 päiväksi kerralla säästää myös paljon.

Tekosyitä vaan jos väittää että ei ole varaa.

Vierailija
13/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on varaa syödä terveellisesti. Sen 4€ pakastepizzan hinnalla saat vaikka mitä terveellistä. Ja tekemällä ruuan 2-3 päiväksi kerralla säästää myös paljon.

Totta, tekemällä itse isoja satseja, säästää. Minä teen 5 litran kattilan quorn-kasvispataa josta syön 15-18 kertaa. (Padassa "pohjana" aina quornrouheen lisäksi tomaattimurskaa sekä paahdettua kurpitsaa ja porkkana. Muita kasviksia sitten sen mukaan, mikä on kulloinkin halpaa. Lisäksi kaurakermaa). Lisukkeeksi keitän punaista riisiä. Syön pataa + riisiä päivän toisella aterialla ja toisella sitten jotain muuta. Viimeksi laskeskelin, että pata tuli kustantamaan noin 15 euroa.

Vierailija
14/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, tekemällä itse isoja satseja, säästää. Minä teen 5 litran kattilan quorn-kasvispataa josta syön 15-18 kertaa. (Padassa "pohjana" aina quornrouheen lisäksi tomaattimurskaa sekä paahdettua kurpitsaa ja porkkana. Muita kasviksia sitten sen mukaan, mikä on kulloinkin halpaa. Lisäksi kaurakermaa). Lisukkeeksi keitän punaista riisiä. Syön pataa + riisiä päivän toisella aterialla ja toisella sitten jotain muuta. Viimeksi laskeskelin, että pata tuli kustantamaan noin 15 euroa.

Mä syön ruokaa.

Vierailija
15/16 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön ruokaa.

Niin minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi