Teen joka viikonloppu täytekakun ja syön sen
Viikolla en syö ollenkaan sokeria enkä valkoisia viljoja, vaan pelkästään kalaa ja monipuolisesti kasviksia.
Eilen valmistin mokkatäytekakun, ja eilisen ja tämän päivän aikana söin sen. Kakussa on laskelmani mukaan kaikkiaan 2740 kaloria.
Olen ollut tänään niin uupunut, etten pääse edes sängystä ylös. Aloin miettiä, onkohan tämä sittenkään parempi terveydelle kuin se että syö joka päivä suklaana tai karkkina vaikka 800 kaloria.
Kumpi on siis terveydelle parempi, se että syö joka päivä paljon karkkia vai se että viikolla asiallista linjaa, mutta viikonloppuisin ihan valtavasti makeaa? Vain tämä kiinnostaa. Jos joku haluaa ehdottaa makean syömisen lopettamista kokonaan, hän voi tehdä siitä oman ketjun.
Kommentit (11)
Hyi helvetti. No jokainen tietysti tyylillään.
Voisit kutsua meidät syömään myös...
Siis miksi et pääse sängystä ylös? Sanot että uupunut, mutta...???
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdestä täytekakusta riitä muille kuin minulle.
Miksi vaihtoehdot on nuo? Miksi ei kohtuus?
Ei yksi kakku viikossa kuulosta mitenkään kamalan paljolta määrältä herkkuja. Ei luulis väsyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdestä täytekakusta riitä muille kuin minulle.
tee toinen ja kolmas meille :)
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi et pääse sängystä ylös? Sanot että uupunut, mutta...???
Uupumus on niin kova etten jaksa olla muuta kuin makuuasennossa. Löysin netistä väitteitä, että sokerinsyönti väsyttää, mutta en tiedä johtuuko tämä täytekakun syömisestä vai siitä, että toissayönä en saanut yhtään nukuttua. Että lepäisin tavallaan univelkoja siitä nyt pois.
sä vedät kirjaimellisesti sokerikännit viikonloppusin ;D
oma mielipide on että ei ole epäterveellistä koska jotkut syö karkkia joka päivä ja silti ovat hengissä ja jokaisella meistä on omat paheemme ;)
Ei saa tuomita. Kritiikki on tuomitsemista. Se joka tuomitsee on vihaaja.
Se lienee terveellisempää, että syö useimpina päivinä terveellisesti eikä yhtään sokeria. Viikonloppuisin saa herkutella ja vetää vaikka överit, kunhan on valmis kestämään seuraukset.