Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käteviä noi salaattibaarit!

Vierailija
28.02.2016 |

2,50e ja saa annoksen jolla lähtee nälkä kivasti:) Ravintoloiden salaatit kun lähenee 15e ja suurin osa salaatista on vaan salaatinlehteä...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä luulin että otsikossa luki "Käteviä noi sairaalabakteerit!"

Vierailija
22/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet saanut nälän vievän annoksen hintaan 2,50e?

Katselin perjantaina Prismassa kassalla edellä olevan asiakkaan salaattibaarista ostamaa annosta/kippoa, siinä ei ollut kovinkaan paljon aineksia ja hintaa oli lähes 7 euroa!!!

Kyllä kaverin kanssa todettiin ettei itsellä olisi tuollaiseen varaa ja itse tekemällä saa samalla hintaa ISON kulhollisen pariksi päivää muutamalle hengelle.

Turusta Citymarketista:) en ikinä tee salaattia itse, helposti menee yli 10 e raaka-aineisiin ja siitä ei riitä itselle ja miehelle kuin yhdet annokset. Ap

Jahas, tämä selvensikin, että provo/trolli olet. Hyvää päivänjatkoa vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin perjantaina Prismassa kassalla edellä olevan asiakkaan salaattibaarista ostamaa annosta/kippoa, siinä ei ollut kovinkaan paljon aineksia ja hintaa oli lähes 7 euroa!!!

Kyllä kaverin kanssa todettiin ettei itsellä olisi tuollaiseen varaa ja itse tekemällä saa samalla hintaa ISON kulhollisen pariksi päivää muutamalle hengelle.

Turusta Citymarketista:) en ikinä tee salaattia itse, helposti menee yli 10 e raaka-aineisiin ja siitä ei riitä itselle ja miehelle kuin yhdet annokset. Ap

Nyt puhut puppua! Mies osti juuri vkolla sieltä salaattia. Pienikippo ja noin 3/4 osan verran oli. Hinta karvan alle 5 €

Vierailija
24/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, tämä selvensikin, että provo/trolli olet. Hyvää päivänjatkoa vaan...

Mikä ihme sua vaivaa?:D jos tekee vaikka kanasalaatin, jo kanakin maksaa suikaleina 3-4 e joten väkisin sen hinta kohoaa yli 10e, ma mieheni syö ihan älyttömästi, ei sillä siitä nälkä lähde nii miksi tekisin niin kallista ruokaa josta ei edes nälkä lähde kun pääsee halvemmallakin? Ap

Vierailija
25/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhut puppua! Mies osti juuri vkolla sieltä salaattia. Pienikippo ja noin 3/4 osan verran oli. Hinta karvan alle 5 €

Riippuu täysin lappaako sinne pelkkää sitä lihaa vai muutakin:) ap

Vierailija
26/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään bakteeri kammoinen mutta mua ällöttää ne salaatit. Oon nähnyt jonkun vanhan mummon hypistelevän niitä aineksia naama ihan kiinni aineksissa. Hyvä idea mutta jätän väliin.

Vierailija
27/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök ne ovat jotenkin ällöttäviä ne salaattibaarit ruokakaupoissa..monet vielä sanovat ostavansa niistä herkutellakseen..

Bakteerikammokin on jonkinlainen sairaus.

Tässä tapauksessa kuitenkin ihan tervettä. http://www.iltalehti.fi/terveys/2015091620360872_tr.shtml

Vierailija
28/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök ne ovat jotenkin ällöttäviä ne salaattibaarit ruokakaupoissa..monet vielä sanovat ostavansa niistä herkutellakseen..

Tässä tapauksessa kuitenkin ihan tervettä. http://www.iltalehti.fi/terveys/2015091620360872_tr.shtml

Eli et siis voi varmaankaan käydä ravintoloissa/pizzapaikoissa/hesessä tms kun JOKU JOSSAIN on sieltä saanut mahataudin😂 ap

Vierailija
29/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun näin kauppiasrouvan syövän suoraan sormin jotain sieltä kauppansa salaattibaarista niin en ole kyseisen kaupan salaattia ostanut.

Vierailija
30/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äsken, että salaattibaarit ovat jotenkin ällöjä ja joku siellä kommentoi, että bakteerikammokin on jonkinlainen sairaus. Juu, olen samaa mieltä että näin on. En ole kuitenkaan bakteerikammoinen, mutta en halua syödä salaattia, jota joku muu ihminen on räpinyt. Kuten nro 26 kirjoittaa, tällaista olen nähnyt. Joten jätän väliin tuon mahdollisuuden. 

Vierailija
31/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita ne ovat. Joskus töihin ostin silloin tällöin, mutta loppui siihen kun otin kalaa annoksen joukkoon ja hetki syömisen jälkeen tuli kiire vessaan, tunnin sisällä kävin neljä kertaa vessassa ja varasin itselleni oksennuspussin viereen. Kiva työpäivä... Onneksi loppui tuon 4. Vessareissun jälkeen.

Vierailija
32/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et siis voi varmaankaan käydä ravintoloissa/pizzapaikoissa/hesessä tms kun JOKU JOSSAIN on sieltä saanut mahataudin😂 ap

No raxissa harvemmin tulee käytyä samaisen syyn takia. Normaaleissa ravintoloissa ja pizzerioissa on yleensä työntekijöillä hygieniapassit.

Vierailija
33/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee tomaatille aika kova kilohinta.

Vierailija
34/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, turkulainen. Ei mulla muuta :)

Vierailija
35/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapsakkaat kilohinnat rehuille. Lihaa täyteen tai muuten maksat ylihintaa kasviksista.

Vierailija
36/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on menny sekasin vedessa lilluvasta tonnikalasta ja muista mitkä lilluu siellä nesteessä. Mistä ne tietää mikä siel on saastunutta/ pilaantunutta. Joku yskäsee niin kaikki on pilalla, mutta myydään silti.

Vierailija
37/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin myös tosi paljon, kun töissä harjoittelijalla oli iso rasia ja hinta just noin 2,5 € Tosi edullinen lounas.

t: ravintolatyöntekijä

Vierailija
38/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tulee tomaatille aika kova kilohinta.

Vertaappas tosiaan kahvilan hintoihin. Saattaa salaatti helposti maksaa yli kuusikin euroa. Että siinä vasta on katteet kohdillaan.

Vierailija
39/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin myös tosi paljon, kun töissä harjoittelijalla oli iso rasia ja hinta just noin 2,5 € Tosi edullinen lounas.

t: ravintolatyöntekijä

Älä poika jauha skeidaa. Kilohinta on kallis. Saat kaksi munaa kahella ja puolel eurolla noissa.

Vierailija
40/44 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään et saa esim. savulohta noin halvalla, kuin salaattibaarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi