Feministit hohoi - mitä ajattelet, kun naisen seksismillä myydään niin musiikkia kuin autoja?
Esim. Sannin että mitähän vittua -poseeraus tai vaikka autonäyttelyissä vähäpukeiset naiset nojailee esittelyautoihin.
Poljetaanko tässä naisen arvoa vaiko miestä pidetään tyhmänä, koska näin saadaan huomiota?
Kommentit (44)
On olemassa feministejä, joille lähes koko maailma polkee naisten oikeuksia ja arvoa... Loputon työsarka ja ikiliikkuja.
Naiset haluavat kaikki sukupuolensa edut, mutta eivät yhtään sen haittoja. Siinä on feminismi pähkinänkuoressa, siksi kukaan feministi ei aja armeijapakkoa naisille.
Feministien tyhmyys lyö ällikällä.
Vierailija kirjoitti:
Feministien tyhmyys lyö ällikällä.
Mielipiteiden laukominen ilman perusteita se vasta tyhmää onkin.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa feministejä, joille lähes koko maailma polkee naisten oikeuksia ja arvoa... Loputon työsarka ja ikiliikkuja.
Sitäkin tärkeämpi tulonlähde aika suurelle joukolle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat kaikki sukupuolensa edut, mutta eivät yhtään sen haittoja. Siinä on feminismi pähkinänkuoressa, siksi kukaan feministi ei aja armeijapakkoa naisille.
Miksi naisten pitäisi ajaa sun asiaasi. Mulla on kaksi poikaakin, mutta oppikoon ajamaan omia asioitaan, ei äidin tartte kaikkeen taipua.
Huvittavin feministien parkuminen oli nämä varikkonaiset, lopputulos naiset työttömiksi ja menettivät huikean mahdollisuuden luoda kontakteja ja saada tuota kautta isopalkkaisia muita duuneja.
Arvaa vituttiko näitä naisia, meni duunit ja hyvä mahdollisuus hukkaan, ovat kiitollisia feministeille, monihan heistä haukkui nämä feministit alimpaan helvettiin.
On totta että siinä aliarvioidaan miehiä, ja tietysti esineellistetään naiset koristeiksi.
En aiemmin kiinnittänyt huomiota tällaisiin juttuihin, pidin toki hieman vastenmielisenä ilmiönä mutta en päätäni niillä juuri vaivannut.
Nyt kun tällä palstalla olen päivittäin kohdannut naisvihaa, yritystä alistaa nainen milloin milläkin verukkeella ja viedä naisilta pois oikeudet, olen alkanut ajatella että näilläkin asioilla on merkitystä osana ajatusrakennelmaa jossa naiseudelle annetaan aivan erilaisia merkityksiä kuin mieheydelle ja miten näitä merkityksiä käytetään valtakeinoina naista kohtaan. Esim. nämä keskustelut joissa naisten biologiasta johdetaan se että nainen kuuluu hellan ja nyrkin väliin, nainen on tavara joka saastuu ja muuttuu käyttökelvottomaksi jos sitä käyttää useampi mies, tyhmät naiset ovat parhaita kumppaneita parisuhteessa koska heidät on helpompi alistaa, jne. Nämä kaikki parin päivän aikana tällä palstalla esiin tulleita asioita. (Olen lukenut koska olen juuri talvilomareissulla ja on aikaa.)
Tämä palsta on kyllä elävästi osoittanut muille että feminismiä todella tarvitaan, vaikka naisvihaajat yrittävät uhkailemalla ja leimaamalla pelästyttää feministit hiljaisiksi.
Ajattelemattomat feministit päästelevät ilmoille jatkuvaa vihaa ja syyllistämistä, jossa useimmiten kohteena on miehet, jotka ovat valkoisia ja heteroseksuaaleja.
Naisen seksismillä myydään tavaraa???
No, yritän nyt ymmärtää mitä tarkoitat, eli että tavaraa myydään seksin avulla, no joo, niin on aina tehty ja tullaan aina tekemään, myös vähäpukeisilla miehillä myydään tavaraa, ei niin paljon kuin naisilla, mutta silti. Sitä en tiedä onko siitä varsinaisesti suurta haittaa, koska ihmiset viestivät muutenkin ulkonäöllään paljon, niin miehet kuin naisetkin, baariin kun mennään vastakkaista sukupuolta vikittelemään, pukeudutaan niin että olisi mahdollisimman puoleensavetävä, eli myydään itseä ulkonäöllä mahdollisille tuleville kumppaneille. Se ei ole tavatonta koska eläimetkin sitä tekevät, yleensä koiraat.
Mietin juuri Fiskarssin kirvesmainosta, ja sitä että kumma kun siinä ei käytetty naista millään lailla seksin kautta, vaan ihmettelemässä miesvoimaa. Siinähän kerrotaan että kirveen käyttö on miesten hommaa ja nainen kantaa kaupasta ruokaa kotiin ja jää suu auki ihmettelemään isoa klapipinoa jonka miehet ovat tehneet. Olisihan hyvällä kirveellä nainenkin saanut lyöntiin voimaa ja saanut klapit tehtyä?
Vierailija kirjoitti:
On totta että siinä aliarvioidaan miehiä, ja tietysti esineellistetään naiset koristeiksi.
En aiemmin kiinnittänyt huomiota tällaisiin juttuihin, pidin toki hieman vastenmielisenä ilmiönä mutta en päätäni niillä juuri vaivannut.
Nyt kun tällä palstalla olen päivittäin kohdannut naisvihaa, yritystä alistaa nainen milloin milläkin verukkeella ja viedä naisilta pois oikeudet, olen alkanut ajatella että näilläkin asioilla on merkitystä osana ajatusrakennelmaa jossa naiseudelle annetaan aivan erilaisia merkityksiä kuin mieheydelle ja miten näitä merkityksiä käytetään valtakeinoina naista kohtaan. Esim. nämä keskustelut joissa naisten biologiasta johdetaan se että nainen kuuluu hellan ja nyrkin väliin, nainen on tavara joka saastuu ja muuttuu käyttökelvottomaksi jos sitä käyttää useampi mies, tyhmät naiset ovat parhaita kumppaneita parisuhteessa koska heidät on helpompi alistaa, jne. Nämä kaikki parin päivän aikana tällä palstalla esiin tulleita asioita. (Olen lukenut koska olen juuri talvilomareissulla ja on aikaa.)
Tämä palsta on kyllä elävästi osoittanut muille että feminismiä todella tarvitaan, vaikka naisvihaajat yrittävät uhkailemalla ja leimaamalla pelästyttää feministit hiljaisiksi.
Mutta kun feministi ei ymmärrä, että myös naisilla on oikeus päättää omasta kehostaan ja elämästään. Joten mitäpä jos lopetat sen itkemisen ja annat naisten tehdä mitä he haluavat. Minä en kaipaa feministien tai kenenkään muun neuvoja tai kaitsemista mitä saan ja en saan naisena tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun feministi ei ymmärrä, että myös naisilla on oikeus päättää omasta kehostaan ja elämästään. Joten mitäpä jos lopetat sen itkemisen ja annat naisten tehdä mitä he haluavat. Minä en kaipaa feministien tai kenenkään muun neuvoja tai kaitsemista mitä saan ja en saan naisena tehdä.
Ilman feministejä sä et saisi tehdä mitä haluat. Vai meinaatko että nykyinenen tasa-arvo on annettu ilman taisteluja? Sä oletat että mies on antanut sulle sun vapauden.
Feminismi kuoli naisten äänioikeuden myötä.
Jäljellä on enää vaahtosuita, jotka yrittävät kieltää sen että miehet tykkäävät tisseistä. Niin kauan kuin seksi myy, seksiä käytetään myymiseen. Sitä ei muuta kuin totalitaarinen järjestelmä, ja sehän näillä on tähtäimessä, kun kaiken maailman kieltoja ja sensuureja yrittävät jatkuvasti saada aikaan. Mutta totalitarismi ei koskaan kestä.
Joten joo. Feminismi on idioottien puuhaa joka ei ikinä tule onnistumaan, enää. Harmia se varmasti tavallisille ihmisille tulee saamaan aikaan. Niinkuin se tiedemies joka bannattiin tiedekonferenssista koska tykkäsi jostain "väärästä" tms...
Feministi näkee syrjintää kaikkialla. Hän unelmoi maailmasta, joka olisi hänelle kiva. Sääliksi käy sitä vihollisryhmään kuuluvaa (valkoinen heteromies), joka joutuu moista papatusta kuuntelemaan päivät pääksytysten. Ellei sitten kyse ole lesbosta, joita nämä usein ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on nykyään ne oikeudet ja ainoastaan sata vuotta ja sen jälkeenkin sitten eläneiden feministien ansiosta. Vaati melkoisen taistelun ka henkilökohtaisia uhrauksia heiltä ajaa läpi naisten äänioikeus,se että nainen saatiin pois miehen holhouksen alta juridisesti, naiselle tuli oikeis opiskella ja omistaa omaisuutta ja naiselle tuli oikeus omiin palkkatuloihinsa. Lisäksi hitaasti naiset pääsivät sellaisiin ammatteihin ja oppilaitoksiin ja luottamustehtäviin jne. joihin heillä ei aiemmin ollut oikeutta. Mieti jos sinulla ei näitä oikeuksia olisi.
Naiset nämä alistetut ressukat, jotka elävät luksuselämää kiertäen maailmaa bilettämässä tehden mallin töitä. Käy joka kerta sääliksi kun näen tälläisen alistetun naisen kuvan luksusjahdissa shampanjalasi kädessä.
Kauheata elämää, natsien keskitysleirit ja juutalaisten kärsimyksetkin jää toiseksi.
Minä ostan kyllä auton ihan muilla kriteereillä kuin sillä makaako mainoksessa muija konepellillä. En muista edes nähneeni sellaisia mainoksia.
Asian pohdiskelu kuuluu hoidettavien asioiden listani sijalle 10 001.