Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöasuista...

Vierailija
28.02.2016 |

Mieheni haluaisi että käyttäisin yöasuina lähinnä seksikkäitä, tiukkoja pitsi- ja satiinimekkoja. Joskus kyllä käytänkin jonkinlaista niukkaa mekkoa yöllä, mutta niissä on todella epämukava nukkua. Varsinkin pitsihepeneet tuntuvat pahalta iholla. Nukun yleensä löysemmässä isossa t-paidassa ja mies ei pidä näistä asuistani. Saan vähän väliä kuulla kuinka minun pitäisi nukkua seksikkäissä mekoissa koska hänestä on kiva katsoa sellaista. Hän ostaa näitä hepeneitä minulle lahjaksi, vaikka tosiasiassahan nämä lahjat ovat hänelle itselleen... En pysty unohtamaan kuinka mies kerran kehui eksänsä nukkuneen aina kauniissa yömekoissa. Ällöttää jo koko ajatus. Enkö vain saisi nukkua mukavasti? Pitääkö mun olla miehelle joku silmäkarkki myös öisin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun alasti. Parasta. Mutta joo eipä semmoset seksimekot kivoja ole. Mutta miksi ylipäätään puet mitään?

Vierailija
2/7 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää vaatteita nukkuessaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehellesi pitsiset keinokuitualushousut ja sano, että haluaisit hänen kokeilevan niissä nukkumista. Ehkä sitten tajuaa itsekin, kuinka epämukavia tuollaiset hepenet ovat.

Tuo eksään vertaaminen on kyllä itselleni niin suuri turn-off, että huh huh... :(

Silkki on muuten materiaalina ainoa, jonka itse kelpuutan päälleni ns. hepenistä. Ei mitään pitsejä ja viskoosi/polyestersatiineja!

Vierailija
4/7 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Palelen herkästi ja haluan pehmoisen, lämpimän olon. On thermopeitto jne, mutta haluan vielä vaatteet päälleni. Saahan ne vaatteet sitten tarvittaessa pois.

N33

Vierailija
5/7 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa suosiolla pyytää lahjaksi 100 % silkkiä oleva yöasu ja jos mies ei suostu, niin JSSAP!

Vierailija
6/7 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään pysty nukkumaan noissa seksikkäissä asuissa koska minulla on tosi isot rinnat. Ei tuollaiset rimpulat hepeneet pidättele niitä kun yöllä pyörii. Sitten on kiva herätä kun on mekko rullalla tissien välissä :(

Vierailija
7/7 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi jostain halpahallista pyjama, joka on tehty 70-lukulaisesta tekokuidusta ja ommeltu paksulti oikein karhealla saumurilangalla. Varmista, että pyjamassa ei ole yhtään elastaania ja vyötäröllä on solmittava nauha. Jos miehesi on leveäselkäinen ja pitkäjalkainen, pyjaman on hyvä olla kapeaselkäiselle mutta lyhytjalkaiselle tehty. Ja pyjamanhousut mitoitettu siten, että ne istuvat miehellesi lantiomallisina. Sitten vaadit kyynel silmäkulmassa miestäsi käyttämään juuri tuota pyjamaa joka yö ja ostat muutaman setin varastoonkin, jotta aina on yksi puhdas pyjama käytettävänä, vaikka muut olisivatkin pesussa (ilman huuhteluainetta). Ehkäpä ennen pitkää löytyy rakentava keskusteluyhteys ja ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi