Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen antaa ja menettää neitsyytensä, mies saa ja pääsee siinä poikuudestaan

Vierailija
28.02.2016 |

Niinkö se menee nykyäänkin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen on sinun mielestäsi tärkeä pohtimisen aihe?

Vierailija
2/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se olet sinnikäs :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa kielikuvat noin kirjaimellisesti?

Vierailija
4/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä ap:lle sinne 1940-luvulle, jolloin puhe on ehkä noin mennyt.

Vierailija
5/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä ap:lle sinne 1940-luvulle, jolloin puhe on ehkä noin mennyt.

Vierailija
6/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jauhanu täällä viikkotolkulla näitä juttuja, ehkä jos saisit enemmän niin loppuisi tämä jauhaminen. Kuka antaa ja ottaa, nämäkö on asioita joita pitää miettiä päivästä toiseen pakkomielteenomaisesti.

Vierailija
7/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nimenomaan noin menee.

Vierailija
8/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Miksi mulle olisi naisena jokin ongelma "menettää" neitsyyteni? Jokainen nainenhan (ainakin melkein) sen haluaakin menettää. Itsekin menetin 25-vuotiaana. Se oli ihan normaalia se, vaikkakin normaalia myöhemmin. Miten se pitäisi ilmaista?

Vierailija
9/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen voi olla syytä käydä immenkalvon korjausleikkauksessa, jotta hän voi osoittaa, ettei ole saastuttanut itseään antamalla.

Vierailija
10/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä. Kun nyt mietit, niin mitä tuo käsite "neitsyt" mielestäsi tarkoittaa? Onko se jokin lääketieteellisesti määritelty termi? Vai onko se kuitenkin lyhenne, tapa puhua henkilöstä, joka ei ole harrastanut seksiä? Ja mikä lasketaan sellaiseksi seksiksi, että "neitsyys on menetetty", vain penis vaginassa -penetraatio vai riittääkö muunkinlainen seksuaalinen kanssakäyminen?

Koska kun tätä asiaa miettii niin huomannee, ettei neitsyyttä voi menettää eikä sitä voi toiselta viedäkään, sillä sitä ei oikeasti ole olemassa - tai se voi tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. Vaikkapa immenkalvon rikkoutuminen kun ei merkitse sitä, ettei ole enää neitsyt. Se on keksitty termi ja sillä ei ihan oikeasti ole MITÄÄN väliä. Itse koen niin, että olin 18-vuotiaaksi asti tyttö, joka ei ollut koskaan harrastanut seksiä. Sitten ensimmäisellä seksikerrallani menin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ns. "loppuun asti" ja koin olevani tyttö, joka on harrastanut seksiä yhden kerran. En koe menettäneeni itsestäni osaa sille pojalle, enkä usko hänenkään ajatelleen "vieneen neitsyyttä". Nyt 8 vuotta myöhemmin olen nainen joka on harrastanut seksiä silloin kun siltä on tuntunut ja jos kukaan on joskus erehtynyt kysymään milloin menetin neitsyyteni, vastaukseni on etten ole menettänyt sitä. En koe että minulla on neitsyyttä ollutkaan, vain valinta olla harrastamatta seksiä jokaisella kerralla kun tilaisuus siihen tuli.

Sitä voi myös verrata siihen, että ystäväni harrasti ensimmäisen kerran seksiä tullessaan raiskatuksi. Hän koki kuitenkin mielessään olevansa neitsyt siihen asti, että ensimmäisen kerran harrastaa seksiä omasta vapaasta tahdostaan. (Hänkään ei kuitenkaan koe neitsyyttä asiana jonka menettää toiselle ihmiselle).

Vierailija
11/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen voi olla syytä käydä immenkalvon korjausleikkauksessa, jotta hän voi osoittaa, ettei ole saastuttanut itseään antamalla.

Saastuttanut, voi vittu näitä teidän juttuja. Joku sama sekopääkö täällä tätä paskaa kirjoittaa.

Vierailija
12/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa maassa nainen saattaa joutua ruoskituksi tai pahimmillaan kivitetyksi, jos on antanut ilman lupaa ja menettänyt neitsyytensä, eli saattanut itsensä ja lähipiirinsä maineen tahraan. Vain neitseellinen nainen on puhdas.

Vierailija
13/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa maassa nainen saattaa joutua ruoskituksi tai pahimmillaan kivitetyksi, jos on antanut ilman lupaa ja menettänyt neitsyytensä, eli saattanut itsensä ja lähipiirinsä maineen tahraan. Vain neitseellinen nainen on puhdas.

Puhdas on jos ei ole tauteja

Vierailija
14/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellurei ISLAM!!!!!

Rupeeko nuori polvi valmistautumaan kalifaattiin???

Vierailija
15/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni lääkärille joka tutki minut kun hain ehkäisypillerit.Mieheltä oli leikattu lapsena esinahka joten en tiedä mitä hän menetti.

VITTU KUINKA LAPSELLISIA JUTTUJA!!!

Vierailija
16/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö se menee nykyäänkin?

No mietippä kuule sitä. Samalla voit kelailla sitä että tässä aamun ratoksi vaimoni pitkälti otti minut. Kyllä kelpasi!

Vierailija
17/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mennä. Kun nyt mietit, niin mitä tuo käsite "neitsyt" mielestäsi tarkoittaa? Onko se jokin lääketieteellisesti määritelty termi? Vai onko se kuitenkin lyhenne, tapa puhua henkilöstä, joka ei ole harrastanut seksiä? Ja mikä lasketaan sellaiseksi seksiksi, että "neitsyys on menetetty", vain penis vaginassa -penetraatio vai riittääkö muunkinlainen seksuaalinen kanssakäyminen?

Koska kun tätä asiaa miettii niin huomannee, ettei neitsyyttä voi menettää eikä sitä voi toiselta viedäkään, sillä sitä ei oikeasti ole olemassa - tai se voi tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. Vaikkapa immenkalvon rikkoutuminen kun ei merkitse sitä, ettei ole enää neitsyt. Se on keksitty termi ja sillä ei ihan oikeasti ole MITÄÄN väliä. Itse koen niin, että olin 18-vuotiaaksi asti tyttö, joka ei ollut koskaan harrastanut seksiä. Sitten ensimmäisellä seksikerrallani menin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ns. "loppuun asti" ja koin olevani tyttö, joka on harrastanut seksiä yhden kerran. En koe menettäneeni itsestäni osaa sille pojalle, enkä usko hänenkään ajatelleen "vieneen neitsyyttä". Nyt 8 vuotta myöhemmin olen nainen joka on harrastanut seksiä silloin kun siltä on tuntunut ja jos kukaan on joskus erehtynyt kysymään milloin menetin neitsyyteni, vastaukseni on etten ole menettänyt sitä. En koe että minulla on neitsyyttä ollutkaan, vain valinta olla harrastamatta seksiä jokaisella kerralla kun tilaisuus siihen tuli.

Sitä voi myös verrata siihen, että ystäväni harrasti ensimmäisen kerran seksiä tullessaan raiskatuksi. Hän koki kuitenkin mielessään olevansa neitsyt siihen asti, että ensimmäisen kerran harrastaa seksiä omasta vapaasta tahdostaan. (Hänkään ei kuitenkaan koe neitsyyttä asiana jonka menettää toiselle ihmiselle).

Kirjoitat asiaa! Näin itsekin ajattelen.

Omasta puolestani koko sana "neitsyt" voitaisiin jättää pois sanakirjasta, tai jättää tarkoittamaan vain ja ainoastaan sitä horoskooppimerkkiä. Neitsyt Maria on käsite, joka ei sekään tarkoita varsinaisesti sitä mitä siinä sanotaan, mutta käsitteenä se on joka tapauksessa tuttu ja saa olla se mitä on.

Mua inhottaa nämä nuoret pojat, jotka on alkaneet puhua seksiä harrastaneesta naisesta "saastuneena h*orana", en voi sietää tällaista kaksinaismoralismia, koska pojathan kuitenkin saavat harrastaa seksiä niin paljon kuin haluavat "saastumatta". Kenen lie kanssa sitten, ehkä vanhempien, naimisissa olevien tai eronneiden naisten? Tai sitten annetaan kuva jostain Tosi Rakkaus Odottaa -ajatuksesta, joka ei kuitenkaan toteudu, mutta jota vaalitaan kuin jotain hienompaakin aatetta.

Toivon todellakin, että tämä "Puhkin*ssitut...." -kirjoittelija on yksi ja sama ihminen. Mua huolestuttaa todella paljon, jos tämä ajattelumalli on todella oikeasti yleistynyt.

Vierailija
18/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. neitseellinen maisema on puhdas ja koskematon. :) "Poikuus" taas on miehellä lähtökohtaisesti negatiivinen käsite, joka viittaa kokemattomuuteen ja kehittymättömyyteen.

Vierailija
19/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa maassa asutaan lehmänlannasta tehdyissä taloissa. Pärjäisit siellä hyvin raksamiehenä, kun voisit käyttää puheitasi raaka-aineena.

Vierailija
20/27 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. neitseellinen maisema on puhdas ja koskematon. :) "Poikuus" taas on miehellä lähtökohtaisesti negatiivinen käsite, joka viittaa kokemattomuuteen ja kehittymättömyyteen.

Entä mihin poikuus viittaa maisemassa? Jos aloitat asiankuulumattoman kielikuvan käytön, et voi vain jättää sitä puoliväliin :)