Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletyt hedelmät

Vierailija
28.02.2016 |

Minulla ratkeaa pian pelihousut, joten jonnekin on aivan pakko avautua. Olen jo vuoden yrittänyt laittaa nämä tunteet takaraivon pohjalle, mutten pysty siihen enää.

Olen korviani myöten ihastunut mieheni isään.

Ensimmäisen kerran kun tapasin tuon miehen eli oman appini, kiinnitin heti huomiota hänen karismaansa. Hänen tapaansa puhua, hänen tapaansa katsoa tulevaa miniäänsä arvioiden mutta toisaalta kunnioittaen. Näen isässä hyvin paljon samoja piirteitä kuin miehessäni, eli juuri niitä joihin omassa rakkaassani ihastuin, mutta moninkertaisena. Todella moninkertaisena. Ja joka kerta nähdessäni yhä enemmän ja enemmän.

Olen ennenkin ollut ihastunut "kiellettyihin hedelmiin", joten tämä taitaa olla vahva piirre minussa.

Kaiken lisäksi ja ennen kaikkea ahdistusta aiheuttaa se, että lukioiässä en luovuttanutkaan, kun rakastuin omaan opettajaani. Pääsin tunteesta yli vasta kahden vuoden "kärsimisen" jälkeen, eli kun olin saanut mitä tahdoin, eli salasuhteen tämän minua 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Suhde ei kestänyt kauan, sillä vain muutama kerta riitti.

Tilanne on nyt täysin sama, ja tunnen toisinnan tuosta ensimmäisestä sairaasta kutinasta vatsanpohjalla. Viimeksi kun appiukkoni kävi kahvilla taisin punastellakin kaataessani kahvia kuppiin. Hän piipahtelee meillä melko usein ja siitäkös aina riemastun...

Mitä oikein voin tehdä..? Olen tietenkin aikuistunut kymmenessä vuodessa, mutta silti ihan tosissani pelkään, etten ole päässyt irti samasta määrätietoisuudessa, joka minussa teininä hullun lailla oli.

Ottaisinkin neuvoja vastaan. Kuinka olette saaneet itsenne kuriin ja jättäneet huikkaamatta tuota nektaria, kun sellaista on ollut tarjolla? Mihin tällainen jano voi pahimmillaan johtaa..?

Huh, kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Olen itse samanlainen. Epävakaa persoona. Onneksi kuitenkin voin jo pitää tässä iässä itseni kurissa, eli en lähde toteuttamaan näitä asioita, koska tiedän niin hyvin sen kaavan kuinka tulisin toimimaan. Eikä näistä hirveästi ole ollut iloa lopulta kellekään. Itse olen saanut hetken hupini, mutta monesti muut ovat joutuneet kärsimään.

Vierailija
2/3 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Olen itse samanlainen. Epävakaa persoona. Onneksi kuitenkin voin jo pitää tässä iässä itseni kurissa, eli en lähde toteuttamaan näitä asioita, koska tiedän niin hyvin sen kaavan kuinka tulisin toimimaan. Eikä näistä hirveästi ole ollut iloa lopulta kellekään. Itse olen saanut hetken hupini, mutta monesti muut ovat joutuneet kärsimään.

Olet siis joskus saanut toteuttaa "suunnitelmasi"..? Kiinnostaa kovasti millaisesta "suhteesta" oli kohdallasi kyse? Minkä ikäisenä?

Minulle ei ole koskaan todettu mielenterveysongelmia, mutta olen kyllä tutustunut tuohon epävakaaseen persoonallisuuteen ja tunnistan kuvauksista todellakin itseni. Mitäpä sillä diagnoosilla tekisin, itsehoito saa riittää... Vai riittääkö? Nyt kun mietin, en oikeastaan kyllä sitä mitenkään itse hoida, vaan annan mennä. Aina.

Onko muillakin kokemuksia..? Mun itsehillintäni kohta pettää!!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistänpä paremmaks. Olin n. 20veenä rakastunut omaan isään. Hakeuduin tietenkin nimenomaan psykoanalyyttiseen terapiaan ja jos en "parantunut" niin ainakin hyväksyin ja pystyin jatkaa normaalia elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän