Korjatkaa kuljeksimasta.
5 kymppinen mies, joka on huomaavainen naisia kohtaan ja kanki kovana heti kun vihjataan.
Kommentit (10)
Kyllä, heti huomaan, kun naisella on joku puutos olotilassansa ja heti korjaan tuon puutoksen, kyllä mä niin huomaavainen olen. Ap.
Mistä päin olet? Toimiiko myös yläpää? Haluatko vain pelkkää panoa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kieli näppärä? N24
On se notkee ja näppärä.Mihkäs se pitäs laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kieli näppärä? N24
Kieleni taipuu tarvittaessa vaikka tangoon, joten eiköhän tuota näppäryyttä riittämiin olisi sinullekin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulta ollaan ja yläpää toimii ainakin Päällikkötason tehtävissä riittävästi. En minä tietenkään mikään kani ole, joka mennä puksuttaa joka välissä. Naisten kanssa on kiva käydä henkeviä keskusteluja, käydä shoppailemassa, ravintoloissa syömässä jne. Iso omakotitalo asuttavana, joten kyllähän siinäkin jotakin aina täytyy puuhastella.
En mikään adoniksien adonis tietystikään ole, mutta ei minua nyt hävetä tarvitse ja hauskaa seuraa kuulema myöskin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulta ollaan ja yläpää toimii ainakin Päällikkötason tehtävissä riittävästi. En minä tietenkään mikään kani ole, joka mennä puksuttaa joka välissä. Naisten kanssa on kiva käydä henkeviä keskusteluja, käydä shoppailemassa, ravintoloissa syömässä jne. Iso omakotitalo asuttavana, joten kyllähän siinäkin jotakin aina täytyy puuhastella.
En mikään adoniksien adonis tietystikään ole, mutta ei minua nyt hävetä tarvitse ja hauskaa seuraa kuulema myöskin olen.
Tarvitseeko sut nyt siis todella tulla korjaamaan kuljeksimasta? Luulisi olevan jonoa oven takana. Vai oletko ehkä kuitenkin salaisesti kusipää, vai eikö kukaan vaan sulle kelpaa?
Sitä pitää kysyä niiltä, jotka ovat siellä oven takana jonossa.
Kai nyt itse tiedät, että oletko kusipää, vai eikö ainulle kukaan kelpaa?
Miten ne sen siellä jonossa voisivat tietää?
Vai yritätkö siirtää vastuuta muille omasta elämästäsi?
Vaikutat tosiaankin huomaavaiselta herrasmieheltä.