Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystävä sanoi, että "tarvitsin selkään ja kunnolla" WTF?

Vierailija
27.02.2016 |

Kuka aikuinen ihminen sanoo noin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kastuis pöksyt välittömästi tuommoisesta kommentista.

Sama vika, koska tuollainen kommentti tietäisin, että illalla tulee raipasta ja monesta muustakin lyömävälineestä...

Sama täällä. Tietäisin, että kohta olen jo ilman housuja pöydän päälle taitettuna, mies nappaisi hiuksista kiinni ja sitten mennään ja lujaa..

Vierailija
22/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni täällä luulee kommenttia sekaiaaliseksi? Se voi olla yhtä hyvin väkivaltaisen miehen uhkaus, vaikkapajos tyttöystävä on mielestään tiskannut väärin. Selvennä asiayhteyttä ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne kuumenee ja vaatteet vähenee niin ok, missä vaan muussa yhteydessä ton jälkeen voi pakata reppunsa ja suksia kuuseen.

Melko moni toivoo itselleen ajoittaista piiskan saamista vaikka kyse ei olisi seksistä. Sitä kutsutaan kotikuriksi.

Juu varmaan joku kehityshäiriöinen. Normaali aikuinen ihminen osaa varmaan elää ilman kasvattajaakin...

Se on ihan normaalia, että ihmisellä on vaikka niin huono itsekuri, että asiat menevät sen takia vahvasti pieleen. Puutteelliseen itsekuriin auttaa kasvattajan olemassaolo.

Vierailija
24/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni täällä luulee kommenttia sekaiaaliseksi? Se voi olla yhtä hyvin väkivaltaisen miehen uhkaus, vaikkapajos tyttöystävä on mielestään tiskannut väärin. Selvennä asiayhteyttä ap?

Tai narsistinen nalkuttava päällepäsmäri muija ei ymmärrä lopettaa henkistä väkivaltaa ajoissa...

Vierailija
25/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n esittämä kommentti on sellainen että sen merkityksestä ei voi sanoa yhtään mitään tuntematta osapuolten välistä henkilökemiaa ja heidän historiaansa huumoriaan.

Vierailija
26/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa tämä kommentti karkasi hänen huuliltaan? Onko teillä ylipäänsä ollut keskusteluja esimerkiksi siitä, kuinka paljon voimaa saa käyttää seksissä ja miten kovilla sanoilla saa toista kutsua? En syyllistä sinua ap, ihan aidosti vaan kysyn, että voiko kyseessä olla väärinkäsitys, kun mies luulee, että esimerkiksi esileikin aikana voi sanoa noin, mutta sinä et siitä pidäkään.

Mun parisuhteessa toi olisi täysin neutraali kommentti, mutta kaikki ei tuollaisesta tykkää.

Suosittelisin, että puhuisitte avoimesti asiasta :)

Mistä päättelit että tuo sanominen liittyi mitenkään seksiin?

Ehkä se sanottiin aamukahvipöydässä kun nainen ei palvellut mistä riittävän auliisti.

Vierailija
27/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä käsittelen tätä seksuaalisena lausahduksena, koska se on luonnostaan sellainen minulle ja olen sen tottunut kuulemaan ja siihen reagoimaan tietyllä tavalla.

Jos taas minulle tuo lause sanottaisiin missään muussa kuin seksuaalisessa alistamismielessä ja sen sanoisi kuka tahansa muu kuin Isäntäni, niin olisin kyllä jo kävellyt ovesta ulos enkä palaisi.

Vierailija
28/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa tämä kommentti karkasi hänen huuliltaan? Onko teillä ylipäänsä ollut keskusteluja esimerkiksi siitä, kuinka paljon voimaa saa käyttää seksissä ja miten kovilla sanoilla saa toista kutsua? En syyllistä sinua ap, ihan aidosti vaan kysyn, että voiko kyseessä olla väärinkäsitys, kun mies luulee, että esimerkiksi esileikin aikana voi sanoa noin, mutta sinä et siitä pidäkään.

Mun parisuhteessa toi olisi täysin neutraali kommentti, mutta kaikki ei tuollaisesta tykkää.

Suosittelisin, että puhuisitte avoimesti asiasta :)

Mistä päättelit että tuo sanominen liittyi mitenkään seksiin?

Ehkä se sanottiin aamukahvipöydässä kun nainen ei palvellut mistä riittävän auliisti.

No juurihan sitä minä kysyin, että missä tilanteessa ja jos seksuaalisessa, olisi selkeästi keskustelun paikka molempien rajoista.

Vierailija
29/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kai, kun aloittaja ei kerro aloituksessa oikeastaan mitään, ihmiset alkavat puhua siitä aiheesta mistä pitävät eniten: itsestään ja omasta elämästään.

Vierailija
30/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ap kertoa, millaisella äänellä ja missä tilanteessa mies niin sanoi. Vihaisena riidan keskellä? Kuherrellessa sohvalla seksi mielessä ja huumorilla? Lakonisesti ap:n kiukuteltua kuin pikkutyttö?

Oisko ollu mitään kysyä mieheltä itseltään, että WTF, mitä tuo oikein tarkoitti? Ois voinut tulla samantien selvyys.

Vierailija
31/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin mies, joka juuri pahoinpiteli vaimonsa ja laittoi alastomana ja sidottuna auton takakonttiin, varmasti aloitti suullisilla uhkauksilla. Toisaalta terveet ja mukavat ihmiset tekevät kaikenlaista sängyssä yhteisymmärryksessä. Eli asiayhteys ratkaisee.

Vierailija
32/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on oikeastaan ihan turha edes keskustella niin kauan kun ei tiedetä tilanteesta, äänensävystä ja asiayhteydestä mitään muuta. Tuo voi olla mitään vaan lempeästä kiusoittelusta välittömään väkivallan uhkaan.

Vierailija
33/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olisin ollut tyytyväinen tuollaiseen uhkaukseen mm. silloin, kun opinnot keskeytyivät, kun en jaksanut lukea tentteihin. Paljon parempi saada opinnot suoritettua pepun kipeytymisen uhalla kuin jäädä ilman koulutusta ja elää työttömänä.

Sama koskee lievemmässä muodossa tietysti vaikka kotitöiden laiminlyöntiä laiskuuden vuoksi.

Vierailija
34/36 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on oikeastaan ihan turha edes keskustella niin kauan kun ei tiedetä tilanteesta, äänensävystä ja asiayhteydestä mitään muuta. Tuo voi olla mitään vaan lempeästä kiusoittelusta välittömään väkivallan uhkaan.

Jos kyse olisi ollut kiusoittelusta, ei aloitus olisi täällä.

Mitään selvyyttä asiaan ei tietenkään noilla aloittajan tiedoilla saada, mutta eihän se ole koskaan keskustelua hidastanut.

Vierailija
35/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli mieleen että tuo oli jonkinasteinen uhkaus. Jos menet hänen mielestäsi vielä pidemmälle tai jokin kynnys ylittyy hänellä, saat turpasi.

Jos puhutaan selkään antamisesta ja tuollaisessa asiayhteydessä, niin tuskin se tarkoittaa turpaan antamista vaan enemmänkin piiskaa.

jep

Vierailija
36/36 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi sanomalehden pikku-uutiseksi, kun hullu mies on päättänyt päiväni.

Lähtisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän