Artistit ja bändit, joita kuuluisi arvostaa muttet pidä juuri minään?
- PMMP sekä näiden soolourat
- Cheek
- Antti Tuisku
Kommentit (57)
Queen. Tekotaiteellista pskaa. Mamaaaaa ai tsäst killd ö määän putö gan ögenst hiis hed
Mozart. Sitä pianonpimputusta ei siis jaksa, ei jaksa, ei ei ei. Moni klassinen on ihan OK mutta ei Mozart.
Madonna, Lady Gaga, Jennifer Lopez, Rihanna, Beatles, Abba
Sen sijaan arvostan mm. Whitney Houstonin ja Celine Dionin kaltaisia, oikeasti lahjakkaita laulajia. ( Myös Mariah Carey.)
Kaikki artistit ja bändit jotka eivät ole itse säveltänyt,sanoittanut ja tehnyt menestyksen eteen töitä.....eivät ole minun arvostuksen arvoisia. Vihaan näitä youtube, tv tähti ja some tähtiä. Ääniä muunnellaan ja some suosio menee laulu taidon yli......rikkaat isi/mammat vähän sponsoroi musiikki yhtiöitä, tehkää lapsesta tähti.....mutta hei! Minun mielipide. Jokainen joka samaa mieltä, paina tykkää?
Enya, tosin en tiedä "kuuluisiko" siitä New age-hötöstä pitää
Vampire Weekend, Flaming Lips, Arcade Fire ja kaikki muuta hipsteribändit.
avicii. repee persaus kun joutuu kuuntelemaan sitä jodlailua
Vierailija kirjoitti:
U2
Tämä. Niiiin yliarvostettu.
Arttu Wiskari. Jätkä ei ole tehnyt ainoatakaan säveltä tai sanaa biiseihinsä vaikka niin antaa ymmärtää. Törkeä huijari.
No joo,U2 ka toinen iki-yökötys Muse!! Siis se ei oo edes musiikkia nähnytkään,jotain ihan hirveetä ölinää..
AC/DC. Järkyttävää paskaa. Tylsää rämpytystä aku ankan rääkyessä.
Kirkonpolttoheviä ja örinähuutoa sisältävää metalli "musiikkia" en ole koskaan oppinut arvostamaan. Öyööööörrghhhhhh!
Räpistä saan näppylöitä käsivarsiini. Jos on yhteiskunnallisesti kantaa ottavaa niin näpyt nousevat naamaan asti. siis esim Notkea Rotta.
U2