lestadiolaiset ja soveliaat lelut?
Saako vl lapset leikkiä millä tahansa leluilla?
Barbie?
Bratz?
Monster High?
My little pony?
Teenage ninja turtles?
Supersankarit?
Keijut, velhot, haltiat, noidat?
Kommentit (7)
Tarkotatko vanhoillislestadiolaiset vai lestadiolaiset ? Ainakin vl saa :)
Vanhoillislestadiolaisia tarkoitin.
Lapsemme ovat kavereita, mutta en tiedä voinko antaa leikkiä kaikilla meidän leluilla vai pitäisikö ohjata leikit vaikka kotileikkiin tai pikkuautoihin?
En kehtaa kysyä äidiltä. Sen verran ymmärsin pojan puheista, ettei ainakaan Robinin musiikkia voi kuunnella heidän läsnäollessaan.
Ap
No saa leikkiä ihan kaikilla :D ei meillä muutenkaan ole mitään listaa missään että mitä EI SAA tehdä .. Ihan omantunnon mukaan.
-21v vl
Vierailija kirjoitti:
Saako vl lapset leikkiä millä tahansa leluilla?
Barbie?
Bratz?
Monster High?
My little pony?
Teenage ninja turtles?
Supersankarit?
Keijut, velhot, haltiat, noidat?
Luulin otsikon perusteella että tässä keskustellaan dildoista ja surisuttajista.
Ei varmaan nykyään ole mitään tiukkoja sääntöjä. Kun mä olin lapsi vl-perheessä 80-luvulla niin meillä ei ollut barbeja ilmeisesti siksi että niitä ei pidetty oikein sopivina, mutta tiedän nykyään vl-perheitä joissa barbejakin on. Vl:t vierastaa yleensä liian pinnallista/seksuaalissävytteistä myös leluissa, meikkaaminen ja populäärikulttuuri ei ole sallittua eli fiksumpaa voi olla jos vl-lapsen kanssa ei harrasteta meikkileikkejä, lakata kynsiä tms ettei tule kotona lapselle sanomista. Mutta muuten kavereiden luona leikkimistä ei taideta kovin tarkkaan syynätä - tai ainakin itse leikittiin kavereiden kanssa just niillä barbeilla ja katsottiin Maija Mehiläistä :)
No isoa ja suonikasta kyrpää voisin antaa kaikille estyneille lestadioneidoille. On varmasti ihanan tiukkaa pimppaa. Ajettais ne Saatanat ja Pirut ulos kunnon kyydeillä.
Saa