Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosia nuoremmaksi Anne - Oliko pakko leikata hiukset ja värjätä tukka punaiseksi??

Vierailija
27.02.2016 |

Tuo ohjelma ei koskaan petä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sekin roikkuu päätä myöten

Vierailija
2/20 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kyllä huono ratkaisu :(

Vierailija
4/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, että melkein joka jaksossa värjätään se helvetin tukka punaiseksi tai vähintäänkin punertavaksi. Siis myös naisille, joilla on selkeästi punainen sävy ihossaan, jolloin se punainen hius vaan korostaa sitä. Ja aina vedetään hiukset lyhyemmäksi, ollaan niin räväköitä ja nuorekkaita, ai että.

Vierailija
5/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, hiukset leikataan aina samalla tyylillä.

Vierailija
6/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teri Niitti ei ole minkään lajin asiantuntija.

Vierailija
7/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siellä joku femakko matkassa?

Vierailija
8/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valitatte? Musta se lopputulos oli hurjan söpö. Ehkä pitää myös parempaa huolta tukastaan jatkossa, nyt kun on nähnyt, että oikeasti voi näyttää hyvältä.

Vierailija
9/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että miksi ihmiselle, joka ei jaksa/halua laittaa hiuksiaan yhtään, tehdään hiusväristä- ja tyylistä tehdään sellainen, joka vaatii hirveästi ylläpitoa ja laittoa. Monet noistakin naisista ovat sanoneet, että harjaavat hiukset aamulla ja thats it. No mut hei, mepäs värjätään sun hiukset punaiseksi ja leikataan tämmönen malli, joka vaatii laittoa ja trimmaamista näyttääkseen hyvältä! Mikä järki?

Vierailija
10/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perus av-mamma http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/vuosia-nuoremmaksi/uutiset/artikke…

Minua huvittaa tuon linkin ylälaidassa oleva rivi: kampaaja, jolla on etelävaltioiden junttieinarin otsalta karkaileva tukkamalli, juontaja, joka tekee itsestään muodottoman vaatevalinnoillaan eikä osaa kävellä valitsemillaan kengillä, stylisti, joka käyttää pari kolme numeroa liian pieniä vaatteita pötkökroppansa korostajana, ja meikkitaiteilija, jonka mielestä ruskea juurikasvu vaaleanpunaisiksi värjätyissä hiuksissa on juuri se, mikä tyyliohjelman mainoskuvissa säväyttää. Enpä menisi tuon porukan käsittelyyn enkä ikimaailmassa antaisi heille vapaita käsiä oman ulkonäköni muuttelemiseen.

Vierailija
11/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, räväkkyyden huipentuma on aina se punainen kananpersetukka.

Vierailija
12/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, räväkkyyden huipentuma on aina se punainen kananpersetukka.

... joka on suomalaisilla naisilla muutenkin yleinen. Omasta kaveripiiristä neljällä lyhyet, punasiksi värjätyt hiukset. Ja rillit (tai juhlissa piilarit).

Vierailija
13/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kamala ohjelma! Lopputulokset ovat aivan hirveitä! Mielestäni juuri kukaan ei nuorentunut, vaikka ulkonäkö sinänsä muuttuikin. Jokaisella muuttujalla on lopuksi omituinen tantta-look ja nyrhityt hiukset. En ikinä haluaisi joutua tuohon ohjelmaan, vaikka pientä päivitystä itsekin tarvitsisin.

Vierailija
14/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ohjelmassa on mielestäni huijausta se, että aina alussa stailattava on ilman meikkiä ja tukka laittamatta. Helpostihan niitä vuosia karisee kun meikkaa ja pukee sopivat vaatteet. Ei se Kukkohovikaan näyttäisi päivääkään alle 5-kymppiseltä ilman laittoa!

Vierailija
15/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? kirjoitti:

Olisiko siellä joku femakko matkassa?

Homo pois vauvapalstalta.

Vierailija
16/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyhyet hiukset mun mielestä hänelle sopivat paremmin kuin se polkka, lyhyt malli korosti kasvojen hyviä puolia. Myös monelle suomalaiselle, joilla on tosi vaalea iho, sopii punainen väri hiuksiin. Ainakin siis meikattuna ja laitettuna oli ihan hyvä pää. Asuvaihtoehdot oli kyllä karmeita ja venhensi henkilön ulkonäköä. Esimerkiksi siinä ohjelman alkupuolella se musta puku, laittamaton roikkuva tukka ja meikkaamaton naama - ei hyvä yhdistelmä. Mutta siis mikä siinä on, ettei nykyään saisi hiuksissa olla väriä? Olen itsekin tällä hetkellä melko väritön, mutta onhan se punainen oikeastaan aika kaunis väri niille, joille se sopii?

Vierailija
17/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teri "vihaan imetystä" niitti sanoisi minulle että ei tiedä kumpaa sukupuolta olen kun olen niin "ruma" niin se olisi sen suhteen loppu. On nimittäin asiakaspalvelijoita, jotka osaavat homman ilman asiakkaan solvaamistakin.

Vierailija
18/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoiko se sille Annelle niin?

Vierailija
19/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, punainen hiusvärihän on (nyt jo tosin hiipuvaa) muotia. Täällä ei vain ymmärretä, että senkin punaisen hiusvärin voi tehdä tyylikkäästi tähän tapaan:

http://www.allure.com/images/hair-ideas/2014/03/alabaster-skin-bright-o…

http://howtobearedhead.com/wp-content/uploads/2015/04/jessica-chastain-…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/33/83/c8/3383c83d046e642efd37…

Vierailija
20/20 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sanoiko se sille Annelle niin?

Stylisti järkyttyy Vuosia nuoremmaksi -muuttujasta: ”Kumpaa sukupuolta olet?”

...

Maria saapuu vaatevarastonsa kanssa stylisti Teri Niitin arvioitavaksi. Mies tutkailee Marian vaatteita huokaillen.

– Oletko koskaan ajatellut, kumpaa sukupuolet olet? stylisti kyselee.

– Olen äiti, Maria heittää.

Stylistin mukaan Marian vaatteiden perusteella ei pysty päättelemään, kuuluvatko ne miehelle vai naiselle.

– Tämä yhdistettynä tähän on Veijo 36 vuotta, joka on kaljalla lähiökuppilan terassilla, mies tylyttää"

En katsonut videota, riittää se pysäytyskuva jossa Maria itkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi