Otetaan skaba ketä on saanut eniten pakkeja senssikuvuoissa
Deittisivuston kautta ehkä 40 lähestymistä, nollatulos. Livenä koko elämäni aikana ehkä 50 turhaa lähestymisyritystä. Saldo siis himpan verran alle sata. Voitte arvata sukupuoleni. Kuka on ensimmäinen nainen, joka lyö tulokseni?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä v*tusta tää "ketä" on pullahtanut teinien kielenkäyttöön???
On siis aivan superärsyttävä, kun ei siinä ole mitään logiikkaa.
Ei mulla mitään slangisanoja vastaan ole, jos ne ovat edes jossain määrin loogisia, mutta kun tuo ei ole.
Enkä ole itse asiassa edes täysin saletti siitäkään, että onko kyseessä edes tahallinen väärinkirjoitus, vai ihan yksinkertaisesti osaamattomuudesta syntynyt slangisana.
Et vain osaa. Lue viestisi ylläoleva määritelmä. Se on Kielitoimiston käyttämä, täysin oikeaa suomen kieltä. Jos suomi on sinulle ongelma, vvoit opetella vaikka ruotsia.
Niin siis mitä kohtaa sinä et siitä ihan selkeästä määritelmästä ymmärtänyt? Lainasit siis kielitoimiston määritelmää perustellaksesi väärän sanamuodon, vaikka kielitoimisto ihan selkeästi kertoi, miten ketä sanaa kuuluu käyttää :D
Ootte te teinit hauskoja :)Älä nolaa itseäsi enempää.
Ai teini onkin täällä vaan trollaamassa. Jätäppä se äitylin kone nyt rauhaan ja takasin sinne ylilaudalle hopihopi.
Mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista ilmoitusta julkisilla treffisaiteilla. Mä vissiin hävisin tän kisan heti alkumetreillä.
Älä nolaa itseäsi enempää.