Mitä teillä syödään tänään?
Meillä on lohipullia ja lankkuperunoita, remouladekastiketta + kreikkalaista salaattia. Jälkkäriksi joku sitruunahässäkkäpiirakka Lidlistä.
Kommentit (38)
Meillä lohta, perunoita ja keitettyjä porkkanoita. Jälkkäriä ei ole.
Meillä oli lounaalla ruokaisaa salaattilautanen aikuisille ja lapsille pastaa, tomaattikastiketta ja parmesania sekä lisukesalaattia isommalle ja porkkanaraastetta pienemmälle . Jälkkäriksi kahvia ja jaffakeksejä. Illalla sienirisottoa ja jotain.
Mies laittoi aamulla Kassler paistin uuniin ja teki perunamuussia ja salaattia. Nam 👅
Vierailija kirjoitti:
Linssipataa. Ehkä riisillä, ehkä kvinoalla. Kaalisalaattia kylkeen, jälkkärit herkuteltiin jo eilen.
Eli juotte kaljaa ja eilen panitte
Parsakaalikeittoa, jälkkäriks vadelmarahkaa.
Alkuun carpacciota, pääkkäriks gambas al ajilloa eri soosien ja lisukkeiden kera. Väliin juustoja ja jälkkäriks tehdään jäätelöä. Sit kahvi avec, ja soittoa ja laulua koko perheen voimin :) (Esikoinen tulee kotiin illaksi ja syömään ❤️)
Kai aloittajan lohipullat oli itse tehty lohesta ja perunat perunasta? Ja kastike samoin
Lounaaksi haen salaatin lähikahvilasta (olen tänään töissä), illalla tekisi mieli panostaa ja tehdä vaikka cannelloneja ricotta-pinaattitäytteellä.
Porkkanasosekeittoa. Illalla tehdään pizzaa. Toinen katkaravuilla ja toinen ilmakuivattua kinkkua ja rucolaa
samoin meillä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linssipataa. Ehkä riisillä, ehkä kvinoalla. Kaalisalaattia kylkeen, jälkkärit herkuteltiin jo eilen.
Eli juotte kaljaa ja eilen panitte
Itseasiassa joo, eilen juotiin kaljat ja pantiin. Tänäkin aamulla pantiin.
Mutta herkuttelulla tarkoitin suklaata, kiitos vain.
Tonnikala-nachosvuokaa. Monesti laitetaan kyllä tonnikalan sijaan texmex-maustettua broilerinsuikaletta mutta nyt mennään tällä tonnikalalla.
Vierailija kirjoitti:
Kai aloittajan lohipullat oli itse tehty lohesta ja perunat perunasta? Ja kastike samoin
No ei kyllä ole enkä ole missään niin väittänytkään... Kysyin mitä teillä syödään tänään, en mitä teillä tehdään ruoaksi tänään.
En tiedä, sillä olen menossa sukulaisen syntymäpäiville. Siellä tarjotaan myöhäinen lounas ja kakkukahvit.
Ruskea kastike ja perunat. Jos oikein hyvin käy, on iltapalaksi pannaria.
Lohta ja perunamuusia, keitettyjä luomuporkkanoita ja -kukka/parsakaalia...ei jälkkäriä...