Mistä astiasarjasta tykkäät?
Meillä uusi astiasto etsinnässä, enkä yhtään vielä tiedä mitä haluaisin. Mistä sinä tykkäät? Saa laittaa myös kuvia. Tarvittaisiin lähinnä kahvi- ja tarjoiluastiastoa, mutta ehkä lähiaikoina myös uudet ruokalautaset. Aikaisemmat on yli 15 vuotta vanhat valkoiset 24h astiat. En vielä edes tiedä haluanko valkoista vai värillistä ☺ Muumia en ainakaan, eli älkää kertoko jos siitä tykkäätte 😀
Kommentit (33)
Mä kerään Pentikin Ainoa mutta arkikäytössä on ihan Ikean halpissettiä kuitenkin jostakin syystä. Ainoon kaunis, maalaishenkinen sarja, googleta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla syviä ja matalia lautasia 6 kpl näitä: Teema tummansin., musta, valkoinen, keltainen, turkoosi, punainen, Arabian Ruska, Siirtolapuutarha, Kastehelmi, Kultakeramiikka (en muista sarjan nimeä), Pentikin Aino. T. Sinkku 40 v.
Kuulostat ihan siskoltani. :)
T. 6 valkoisen teeman ja 6 siirtolapuutarhalautasen omistaja
Lumi on ihana. Siisti, tyylikäs ja helppo yhdistellä tarvittaessa muihin astiastoihin. Meillä kävi tuuri kun oltiin miehen kanssa molemmat kerätty Lumi-sarjaa ennen kuin tutustuttiin ja muutettiin yhteen. Nyt on sitten 16 hengen astiasto :D No, ei haittaa vaikka menee muutama rikki ja voidaan pitää kunnon illallisetkin tarvittaessa!
Marimekon Oiva. Useat niistä kestävät uuninkin. Todella monikäyttöisiä ja löytyy niin valkoisena kuin kuviollisena. Tästä haaveilen, mutta on kallis.
Älä nyt ainakaan Teemaa, niin tylsä...
Vierailija kirjoitti:
Mua on jotenkin viime aikoina alkanut viehättää Arabian Ruska! Ei mikään trendivalinta välttämättä..
Ruska on ollut pinnalla jo pidempään, tosin kirpparilta saa vielä aika edullisesti. Nimenomaan trendivalinta nyt.
sivuilija kirjoitti:
Onko Teemoissa laatu kohdillaan nykyään? Muutama vuosi sitten sain lahjaksi keltaisen Teeman ruokalautasen ja siitä meni lasitukset parissa vuodessa ihan harmaille naarmuille. Sen pari vuotta meillä on kestäneet Ikeankin lautaset, jotka ovat huomattavasti Teemaa halvempia.
Ne jäljet on paskaa sun aterimista. Putsaa lautaset universal stonella tai cif metallinpuhdistusaineella.
sivuilija kirjoitti:
Onko Teemoissa laatu kohdillaan nykyään? Muutama vuosi sitten sain lahjaksi keltaisen Teeman ruokalautasen ja siitä meni lasitukset parissa vuodessa ihan harmaille naarmuille. Sen pari vuotta meillä on kestäneet Ikeankin lautaset, jotka ovat huomattavasti Teemaa halvempia.
Outleteissa myydään 2-laatua. Voisiko lahjalautanen olla sellaisesta?
Vierailija kirjoitti:
sivuilija kirjoitti:
Outleteissa myydään 2-laatua. Voisiko lahjalautanen olla sellaisesta?
Älä viitsi. 2-laatu on laadultaan samaa kuin se ns. priima. Noissa on vaan jotain mustia pilkkuja mikä tekee 2-laaduksi. Uskokaa nyt et mulla oli samoja viiruja jotka lähti pois universal stonella. Aterimista irtoo siis väriä.
Runon valmistus lopetettiin vuodenvaihteessa:( no se hyvä puoli oli et sain puoleen hintaan lautasia..
Mulla on lahjaksi saatuja muumimukeja ja Ikean lautasia. T. N30 p.s. tunkekaa materianne vaikka pers.
Ai niin ja on vielä Paratiisiakin. Nro 19