Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää poikaystävä jolla on huono viinapää

Vierailija
27.02.2016 |

Siis hän ei käy usein ulkona, mutta aina kun menee niin seuraavana päivänä on krapulassa, ja tullessaan kotiin jää vessaan oksentaa ja on pihalla (herättää sääliä suurennellessaan krapulanoireita ja yskiessään vessassa herättää minut). Koko seuraava päivä makaa säälittävänä sängyssä.

Lisäksi kun poikaystäväni juo niin sen näkee hänestä HETI, silmät muuttuu punaseksi, on ihan pihalla, ei saa sanaa suustaan, ja on vaan tosi... epäseksikäs kun on juonut. Hän on muutenkin hiljainen mutta juodessaan saa mut tuntemaan myötähäpeää.

Oon sanonut tästä, että mua ärsyttää ettei voi juoda enemmän kohtuudella, mutta hän ei suostu kuuntelemaan, sanoo että on normaalia vetää kännit kun on ulkona ja mullakin kuulemma monesti ollut krapula. (mulla vaan ei oo krapula joka kerta kun käyn ulkona enkä "vedä yli" kuin harvoin)

Asutaan pienessä kodissa jossa mua ällöttää vieressä makaava krapulainen

Ja muuten on juu oikein ihana tyyppi, mutta miksi ei voi vetää kohtuudella!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuukäyttö on turhaa. Joko juot tai et.

Vierailija
2/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja vielä, ymmärtäisin ehkä jos hän kävis tyyliin baarissa tai klubilla jossa muutkin vetää övereitä mut hänen krapulapäivät johtuu siis ihan perus illanistujaisista. Joissa ei todellakaan tarvis juoda niin paljon että tulee paha olo.

Musta mies ja krapula on jotenkin tosi epäseksikäs look :D  

Vierailija
4/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi lähes raitis mies ;) Otan harvoin ja silloin kun otan, osaan oikeasti juoda kohtuudella.

Vierailija
5/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä taas ongelmana, jos mies juo vain harvoin

Vierailija
6/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä taas ongelmana, jos mies juo vain harvoin

Totta tää, ehkä pitäis vaan miettiä niin että se ei oo tosi yleinen ongelma meillä.  Jotenkin sit mua alkaa vaivaamaan tää aina kun näin tapahtuu. Tuntuu vaan hassulta että aikuinen ihminen ei kokemuksesta ymmärrä missä omat rajat menee, eikä suostu ottamaan "vastuuta" vaan ajattelee vaan että kaikki vetää aina överit.

Jotenkin olis musta kivempikin että kävis useemmin ulkona, mutta sillon kun käy niin ei tarvii vetää övereitä. Se olis jotenkin kypsempää

Vierailija
7/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin ja vielä, ymmärtäisin ehkä jos hän kävis tyyliin baarissa tai klubilla jossa muutkin vetää övereitä mut hänen krapulapäivät johtuu siis ihan perus illanistujaisista. Joissa ei todellakaan tarvis juoda niin paljon että tulee paha olo.

Musta mies ja krapula on jotenkin tosi epäseksikäs look :D  

Krapula tulee kun on tullakseen. Laillista huumetta kun vetää niin aina siitä tulee vähän huono olo niin sama ottaa kunnolla. Laattaaminen kestää päivän, sitten yö tai pari painajaisia jos saa unta? Hermot palautuu "jo" neljässä päivässä. Outoa sekin että yhden illan juomisesta tulee pahempi krapula kuin kahden päivän kaatamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän