Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jounin kaupan tykkääjien kalastelu

Vierailija
27.02.2016 |

Fb:sta siis kyse. Mitä olette mieltä? Tykkäsin ennen, mutta tuo jatkuva "pyytäkää kaikki kaverinne tykkäämään" jankutus alkoi tympimään. Nyt viimeisimmäksi itketään ja syytetään facea siitä, että on muutettu systeemejä niin, ettei näkyvyys ole enää paras mahdollinen. Ja taas pitäis saada lapset ja mummot ja kissat ja koirat liittymään faceen, koska tykkäyksiä, tykkäyksiä pitää saada!!! Ja ihmiset kommentoi, että yrittävät nyt saada naapurit ja kaikki muutkin mukaan. Ihan naurettavaa touhua. Sitten vielä valitetaan, että pipokyselyjä tulee jatkuvasti. Noh, sitä saa mitä tilaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tämäkin avaus olla kaupan somemainontayritys.. onko tämä se miekkonen joka oli huutiskeisarin jaksossa? En ollut koskaan aiemmin kuullutkaan. Ehkä tässä yritetään päästä "Velj. Keskiseksi", kuulostaa rasittavalta.

Heh, ei ole. Ihan vaan tympiintynyt kansalainen tässä halusi herättää keskustelua :) t. Ap

Vierailija
22/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä video valottaa asian taustoja tyhjentävästi. :D

Hahaha! "Puolet kylästä on meillä töissä" repesin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto että nauran tuota pilkkavideota :D

ja youtube ehdottaa sitä oikeaa kauppiasta sivupalkin mainosvideoissa.. ihmettelinkin että mikä turha höpöttäjä tämä on huutokauppakeisarissa, toi ihan olematonta roinaa myyntiin ja kauhea lässyti lässyti päällä..

Vierailija
24/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan psykoosi tulille! Haluatko voittaa menoliput helvettiin? Tykkää ja jaa, oon mie hullu

Vierailija
25/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppias ei mainostais yhtään niin myynti tuskin laskisi, koska se on ainut kauppa parinkymmenen kilsan säteellä...

Vierailija
26/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullutkaan mistään Jounin kaupasta... Onks se siis joku veljekset Keskinen tyylinen "kyläkauppa"?

Ei ole, vaan ihan normaali K-kauppa, joka vaan on melko iso. Ei kuitenkaan mikään citymarket-koko. Valikoimissa kuitenkin ruoan lisäksi myös leluja, vähän työkaluja, kodin tekstiilejä ym.

Ei siis mikään sellainen kauppa, joka itsessään olisi nähtävyys.

Oikeesti? Ihan normikauppa ja silti siitä keskustellaan vauvalla?? Uskomatonta... 😂😂 Kuinkakohan pitkän ketjun sais aikaiseksi jostain Koivukylän Citymarketista tai Tikkurilan Ylivedosta...

27/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

En tajua, miten ihmiset sekoavat noin jostain piposta, hienomman saisi 2 eurolla XXL:stä tms. Ja ne kirjoitusvirheet ja hymiöiden joukkoraiskaus, argh, vaikka olen piilottanut sen sivun niin silti kavereiden jaot ja tykkäykset näkyvät päivittäin. Mutta kai se sikäli toimii, että vaikka mokoma puoti ei saisi miljoonaa tykkäystänsä täyteen, niin ne törpöt jotka siitä facessa tykkäävät, haluavat nähdä sen ehkä livenä (ja todeta ettei se ole näkemisen arvoinen)

Meinaatko, että joku päättäisi valita Lapin lomakohteekseen Ylläksen just ton kaupan takia...? Ehkä... mut varmaan ihan kourallinen väkeä. Ylläs kuitenkin on Suomen ehkä paras hiihtopaikka (maastihiihto sekä laskettelu), joten sinne menee porukkaa anyway.

En toki, mutta ne Ylläkselle matkaavat ihmiset voivat haluta nähdä tämän facebooktyrkyn livenä, samalla kun nyt siellä lähellä ovat.

28/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullutkaan mistään Jounin kaupasta... Onks se siis joku veljekset Keskinen tyylinen "kyläkauppa"?

Ei ole, vaan ihan normaali K-kauppa, joka vaan on melko iso. Ei kuitenkaan mikään citymarket-koko. Valikoimissa kuitenkin ruoan lisäksi myös leluja, vähän työkaluja, kodin tekstiilejä ym.

Ei siis mikään sellainen kauppa, joka itsessään olisi nähtävyys.

Oikeesti? Ihan normikauppa ja silti siitä keskustellaan vauvalla?? Uskomatonta... 😂😂 Kuinkakohan pitkän ketjun sais aikaiseksi jostain Koivukylän Citymarketista tai Tikkurilan Ylivedosta...

Ei täällä siitä kaupasta keskustella vaan kaupan omistajan jo pakkomielteeksi muodostuneesta tykkäysten anelusta.

Vierailija
29/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

En tajua, miten ihmiset sekoavat noin jostain piposta, hienomman saisi 2 eurolla XXL:stä tms. Ja ne kirjoitusvirheet ja hymiöiden joukkoraiskaus, argh, vaikka olen piilottanut sen sivun niin silti kavereiden jaot ja tykkäykset näkyvät päivittäin. Mutta kai se sikäli toimii, että vaikka mokoma puoti ei saisi miljoonaa tykkäystänsä täyteen, niin ne törpöt jotka siitä facessa tykkäävät, haluavat nähdä sen ehkä livenä (ja todeta ettei se ole näkemisen arvoinen)

Meinaatko, että joku päättäisi valita Lapin lomakohteekseen Ylläksen just ton kaupan takia...? Ehkä... mut varmaan ihan kourallinen väkeä. Ylläs kuitenkin on Suomen ehkä paras hiihtopaikka (maastihiihto sekä laskettelu), joten sinne menee porukkaa anyway.

En toki, mutta ne Ylläkselle matkaavat ihmiset voivat haluta nähdä tämän facebooktyrkyn livenä, samalla kun nyt siellä lähellä ovat.

No joo, mut pakkohan siellä Ylläksellä on syödäkin ja jollei aio koko ajan käydä ravintoloissa niin täytyy käydä kaupassa ja tää Jounin kauppa on ainut vaihtoehto! Et sen takia en ymmärrä tota markkinointia...

Vierailija
30/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että jos niin kovin mahtavasta asiasta on kyse, niin Keskokin toisi jotenkin tätä yhteyttä esille. En ole missään huomannut tätä mainostettavan, että tämä Jounin kauppa on juurikin k-kauppa.

Vierailija
31/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii, aiemmin tykkäsin sivusta mutta en enää ja nyt ei mainokset tulee enää silmille.

Nolo äijä. Minulle tuli mitta täyteen kun otti munanjatkeeksi tappajakoiran joka oleilee siellä kaupassa.

Vierailija
32/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jossain Kittilän perähikiällä sijaitsevan kaupan pitäisi saada niin paljon tykkäyksiä? Miten vaikuttaa myyntiin? On todella rasittavaa kun näitä päivityksiä tulee vastaan joka päivä plus koko touhu antaa mulle todella kyseenalaisen kuvan itse kauppiaan työmäärästä ja työn vaatimustasosta.

Somemarkkinointi on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa. Onhan se ihan jees, jos tyytyy lähialueen asukkaisiin asiakkaina, mutta aina on hyvä tavoitella lähialuetta isompaa tunnettavuutta. Vierailevista asiakkaista voi saada erityisesti lomasesonkeina hyviä tuloja. Lisäksi yhteistyökumppaneiden haaliminen on helpompaa, jos yritys on jo kaikkien tiedossa ja erottautuu tempauksillaan.

Somemarkkinointi on itse asiassa yllättävän strategista peliä, eikä mitään helppoheikkihommaa. Se antaa käsityksen, että yrittäjä on edes vähän sjan hermoilla, vaikka FB trendi onkin laskussa. Huonompi yrittäjä ei markkinoi eikä tiedä somesta tuon taivaallista. Yrityksen on syytä on siellä missä asiakkaatkin ovat eli nykyisin somessa.

Vierailija
33/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jossain Kittilän perähikiällä sijaitsevan kaupan pitäisi saada niin paljon tykkäyksiä? Miten vaikuttaa myyntiin? On todella rasittavaa kun näitä päivityksiä tulee vastaan joka päivä plus koko touhu antaa mulle todella kyseenalaisen kuvan itse kauppiaan työmäärästä ja työn vaatimustasosta.

Somemarkkinointi on tärkeä osa yrityksen markkinointistrategiaa. Onhan se ihan jees, jos tyytyy lähialueen asukkaisiin asiakkaina, mutta aina on hyvä tavoitella lähialuetta isompaa tunnettavuutta. Vierailevista asiakkaista voi saada erityisesti lomasesonkeina hyviä tuloja. Lisäksi yhteistyökumppaneiden haaliminen on helpompaa, jos yritys on jo kaikkien tiedossa ja erottautuu tempauksillaan.

Somemarkkinointi on itse asiassa yllättävän strategista peliä, eikä mitään helppoheikkihommaa. Se antaa käsityksen, että yrittäjä on edes vähän sjan hermoilla, vaikka FB trendi onkin laskussa. Huonompi yrittäjä ei markkinoi eikä tiedä somesta tuon taivaallista. Yrityksen on syytä on siellä missä asiakkaatkin ovat eli nykyisin somessa.

Mutta tuonkin voisi tehdä tyylikkäämmin. Tässä tapauksessa epätoivoisuus suorastaan haisee.

Vierailija
34/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juurikin näin. Ja sen somemarkkinoinnin voi tehdä aivan päin perzettä. Any publicity is good publicity toimii punkbändeillä.

Vierailija
35/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuonkin voisi tehdä tyylikkäämmin. Tässä tapauksessa epätoivoisuus suorastaan haisee.

No annappa omia parempia esimerkkejä miten itse asioita hoitaisit? :) Aina se on huvittavaa että kun joku kokeilee yhtään aggressiivisempaa markkinointityyliä tai oikeastaan mitään yritystä Suomessa niin ollaan heti vinkumassa epätoivoa ja härskiyttä jne. Kuitenkin fakta on se, että jos markkinoidaan vaan nätisti ja hiljaa niin ei sitä porukkaa saa kiinnostuneeksi tai ostamaan tuotteita. 

Vierailija
36/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jouni pois täältä. Vai oletko se jounin tyttis.

Vierailija
37/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annappa omia parempia esimerkkejä miten itse asioita hoitaisit? :) Aina se on huvittavaa että kun joku kokeilee yhtään aggressiivisempaa markkinointityyliä tai oikeastaan mitään yritystä Suomessa niin ollaan heti vinkumassa epätoivoa ja härskiyttä jne. Kuitenkin fakta on se, että jos markkinoidaan vaan nätisti ja hiljaa niin ei sitä porukkaa saa kiinnostuneeksi tai ostamaan tuotteita. 

Esimerkki: kiinnostuneet asiakkaat kaikkoavat kun touhu käy noin aggressiiviseksi. Itse suosisin neutraalimpaa tyyliä ja pitäisin mölyt mahassani. Toimii aika monella firmalla.

Vierailija
38/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene jouni pois täältä. Vai oletko se jounin tyttis.

Koko kauppias ei muuten ole nimeltään Jouni. :D En ole tuo tyyppi laisinkaan, ihan toiselta puolelta Suomea. 

Vierailija
39/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja tuossa videossa :)

Vierailija
40/54 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, "jouni"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä