Paria kiinnostaa nainen . . Mutta . .
No niin . .
Onko kellään ideoita miten löytää parille jolla on 3 lasta sex naisseuraa ? Siis komealle ja kaunille parille. Ystävyyskin ok, mutta haluaisimme sen johtavan pidemmälle.
Kaikenlaisia nettisivuja on kokeiltu . . ei tulosta. Nämä sivut lähettä vain yhden viestin tai haluavat vain kuvia.
Ja ravintoloissa kiertäminen ei todellakaan kiinnosta.
Lähipiiri, no joo ei voi kysyä kun kaikki naiset on varattu ja suurin osa naimisissa.
Siis, nyt ajatellaan aluetta tampere - hämeenlinna.
Olisi kiva kuulla storeja, miten/mistä löytää parille nainen.
Terveiset
Kommentit (11)
Sama neuvo: menkää bileisiin. Näette heti kättelyssä, ketkä ovat yhtä komeita ja kauniita kuin itse olette.
Niin mielenkiintoista, tuostahan tuli ajatus että missä on eroottinen sosiaalinen media ? Ja mitä se voisi olla?
Luulempa niin että rusinapullat ja dynastiat eivät kuvaa mitenkään meitä mitä olemme hakemassa.
Nyt on varmaan joku vastaaja katsoneet liikaa joitankin ohjelmia :) Vaimoni on kyllä kaunis, minun "komeudesta" voi olla monta mieltä ;)
Mutta hankalaa on löytää naista kolmanneksi, emme usko että se on mahdotonta. Siis etsintä jatkuu . . .
Nyt kun olet/olette saaneet muutama huonoa vastausta, niin kokeillaan antaa yksi hyväkin.
Minulla ja puolisollani ei ole asiasta kokemusta, mutta harrastamme parinvaihtoa, joten tällaiset kuviot ovat kyllä ihan tuttuja.
"Eroottisista sosiaalisista medioista" suosittelisin spicymatch:com:ia ja/tai xperienceunited.com:ia. Molempia pystyy kokeilemaan ilmaiseksi tietyn jakson ja molemmat maksavat noin 40e vuodessa kertamaksulla. Lyhyempien aikajaksojen hintaa en muista. Itse pidän spicya parempana ja monipuolisempana, mutta toki hieman mieltymyskysymys.
Lähtökohtaisesti pariskuntia, jotka hakevat yksittäisiä naisia, on paljon enemmän kuin yksittäisiä naisia, jotka hakevat pariskuntia. Nämä pariskunnat myös yleensä kilpailevat yksittäisten miesten kanssa samoista naisista. Pariskuntien eduksi on se, että vähintään yli 90% seuraa naisista on jossain määrin bi-taipuvaisia. Pariskuntien kanssa seksin merkeissä tapailu ei myöskään luultavimmin yhtä helpolla lipsahda seurustelunomaiseksi, niin kuin yksittäisten miehien kanssa voi käydä ja osa naisista varmasti arvostaa tätä, jos ei ole hakemassa muuta kuin seksiä. Kuitenkin epäilen, että suurin kilpailija vain naisseuraa hakeville pariskunnille on pariskunnat, jotka hakevat sekä parien, että yksittäisten henkilöiden seuraa. Esimerkiksi meitä on kahdesti lähestynyt yksittäinen nainen, mutta meillä ei ole intressejä yksittäisiin ihmisiin, joten asia ei edennyt lähestymistä pidemmälle.
Molemmilla sivustoilla on monia pariskuntia, jotka hakevat vain yksittäisten naisten seuraa. Rehellisesti uskon, että moni jää täysin ilman seuraa. Henkilökohtaisesti suhtaudun hieman nuivasti pariskuntiin, jotka hakevat pelkkää naisseuraa, koska liitän sen ajatuksena siihen, että miehen pää ei kestä normaalia parinvaihtoa (joka yleensä sisältää sen naistenvälisenkin seksin, koska se 90% parien naisista on bi-taipuvaisia) eli sitä toista miestä, mutta silti olisi kiva päästä itse peuhaamaan muiden naisten kanssa.
Mutta jokaisella on toki oikeus tehdä omat ratkaisunsa ja toimia kuten tahtoo.
Noniin, kiitos vastauksesta jossa on jo asiaakin. Niin varmaan tuokin on totta mitä kirjoitat parista joka etsii naista.
Me olemme liikkeellä vaimon aloitteesta, ja sääntö on että että ei yksittäin harrasteta kolmannen kanssa mitään seksiin liittyvää, vain yhdessä parina. Ja toisaalta olemme haaveileet että ns kolmas tulisi myös meille ystäväksi, ja pidempi aikaisesti.
Vaimoa ei kiinnosta parin vaihto, koska ei halua muuta miestä. Eikä tuo nyt kovin minuakaan kiinnosta, mutta en ole niin jyrkkä kuin vaimoni.
Ollaan tai ainakin minä olen tietoinen riskeistä, täytyy vielä vaimon kanssa puhua.
Arvioisin myös pääni kestävän, koska minulle vaimoni on ainut oikea, eivätkä muut naiset voi häntä korvata.Eikä millään haluaisi tämän suhteen ajautuvan kriisiin. Ongelmia ei tosiaan kaipaa, varsinkin kun niitä oli entisessä suhteessa (ja syylliset minä ja ex). Nyt rullaa nimittäin niin mukavasti, jo kuudetta vuotta mennään. Hyvä niin ja sormet ristiin :)
Tuo luku 90% bi-taipuvaisia kyllä on yllättävä arvio.
Kiitos, täytyy käydä tsekaamassa noita sivustoja.
Katsoin nyt spicyyn rekisteröityneiden viimeisen kymmenen pariskunnan suuntautumisstatuksen ja näistä 8/10 tapauksessa nainen oli bi tai bi-utelias. Viimeisen kymmenen naisen kohdalla luku oli sama 8/10.
Eli aikalailla se on 80-90% tienoilla mututuntumalla kaikkia profiileja katsomatta.
Mielestäni tällaiseen toimintaan (parinvaihto/kolmannet pyörät) liittyvät riskiskenaariot ovat helposti aika ylimitoitettuja, mikäli parisuhteessa ja seksielämässä on kaikki lähtökohtaisesti kunnossa:
"Finally, there are many couples for whom swinging does not work. People whose marriages were in trouble and tried swinging as a remedy soon found their marriages in shambles and moving towards a quick end. Swinging isn’t a panacea for marriages in trouble. Swinging does not “repair” marriages; on the contrary, swinging tends to expose most of the negative dynamics that undermine the relationship. Swinging only enhances those relationships that are strong and happy."
https://www.psychologytoday.com/blog/the-swinging-paradigm/201311/women…
En halua provosoida seuraavan ajatuksen esittämisellä, mutta itseäni hieman mietityttää tuo, jos pariskunnan nainen ei ole kiinnostunut muista miehistä, koska... no se on aika luonnollista olla kiinnostunut muistakin miehistä seksuaalisesti. Voisiko olla niin, ettei hän koe tarvetta muille miehille, mutta tälle kokemukselle naisen kanssa kokee? Tällainen ajatus on toki ihan ok, mutta oma ajatukseni on se, että ylipäätään tällaisiin leikkeihin ei tule lähteä pelkästään tarpeen tunteesta, vaan siitä, että paneminen useiden ihmisten kanssa on kivaa ja siinä ei ole ongelmaa, jos avoimesti kaikesta on päätetty yhdessä.
Henk. koht. myös koen, että useampi "leikkikaveri" on tekijä, joka auttaa pitämään homman paremmin hallinnassa. Syvempien emotionaalisten tunteiden pelko kun on aika yleinen varsinkin harrastusta harkitsevilla pareilla ja mielestäni se, että tuo harrastuskaveri ei koskaan ole esim. kolmen peräkkäisen kerran aikana sama, auttaa pitämään sen fokuksen koko ajan muuttuvana.
En menis esittämään mitään tilastoja kenellekään, jotka hakevat seuraa. Ihmiset kun ovat yksilöitä eikä seksiseuran haku ole yhtään sen yksinkertaisempaa kuin vakavamman suhteen etsiminenkään. Itse olen varattu nainen, joka seksittömästä liitosta johtuen elää omaa elämäänsä. Olen kokeillut kimppoja miesten kanssa enkä ole ollut kiinnostunut muista naisista. Sattuman summana ajauduin kuitenkin aivan ihastuttavan pariskunnan syliin ja homman toimivuuden varmistaa vain ja ainoastaan se tosiseikka, että heidän suhteensa on onnellinen. Kukaan meistä ei ole uhka kenellekään, koska itseäni ei voisi toisten suhteen sotkeminen vähempää kiinnostaa. Pidämme hauskaa ja olemme ystäviä - mikäs sen parempaa. En ole kukasta kukkaan hyppivää tyyppiä enkä päänahanmetsästäjä, joten tällainen sopii minulle erittäin hyvin.
No niin, jos tuo luku 80-90% on lähimainkaan tosi, niin ollaankohan me kokoajan laput silmillä - nyt täytyy alkaa katsomaan uusin silmin:) - ja meidän molempien.
On tosin tullut välillä fiiliksiä että jotkut naiset ovat "kiinnostuneita" - mutta kun ovat varattuja tai naimisissa niin en ole niitä sen kummemmin noteerannut.
Niin, jostain syystä vaimoni ei ole kiinnostunut muista miehitä - ei voi mitään. Naisista kyllä pitää - ja kun voisi toteuttaa hänen haaveensa, ja kelpaisi minullekin - vaikka vaan katsojana.
Riski on olemassa - tosin ei suuri, muuta kuitenkin askarruttaa. Jos vaimo alkaa vaan tykäämään naisista, eikä enää mies kiinnosta, tai muuten menee parisuhde päin peetä.
Mutta kaiken kaikkijaan vaimo pitää saada nautintoa mieheltä - ja tosiaan rittävän usein:)
Nämä parien kanssa "harrastaville" toivotan hyvää - meille se ei ole se juttu.
Suuri fantasiani olisi että vaimo vehtaisi toisen naisen kanssa tai joku todella kovassa kunnossa oleva mies panisi häntä isolla munalla kunnolla- takaapäin. Itse katsoisin tätä actionia nojatuolista sikaria poltellen ja viskiä jäillä juoden.
Vaimo vaan ei lämpene näihin juttuihin. Jäänee fantasian tasolle.
Olen sinkkumies ja vuosienvarrella harrastanut kimppaseksiä parina sekä yksittäisenä miehenä parien kanssa. Jonkinverran siis kokemusta. Toiveikkaille (toiveekkaalle) voisin sanoa että siinä puhuu parin mies naisen puolesta. Miehen fantasia on harrastaa seksiä kahden naisen kanssa. Mies ei kestä toista samassa makuuhuoneessa. Useampien naisten fantasiana on saada useampaa miestä yhtäaikaa. (jos ei bi puoli ole todella vahva).. Ja yllättävää kyllä on todella helppo saada mies mukaan kimppaleikkeihin 2m+n.. Ylläolevassa keskustella paistaa läpi vain omaa haluaan ja fantasiaa hakeva mies joka sanoo puhuvanssa vaimon suulla.
Oletteko hölmöjä? Ei ketään ole kiinnostunut ns. "rusinat pullasta" tyypeistä. Pitää ottaa pari-kolme jne... miestä ensin, niin sämpylää voi ehkä myöhemmin kaunistaa nainen. Dynastiat kuuluu menneisyyteen, ellei ole milliä € taskussa ja sittenkin varmaan vaikeasti sosiaalifeministisissä maissa.
Oletteko ajatellut aikuisviihdealaa - ainoa paikka jossa tyhjätaskulla natsaa, jos on komea ja kaunis sekä myös kykenevä oikeasti. Varmasti myös tre hml seudulla.