Olen uskovainen, kysymyksiä?
Heippahei! Olen uskossa Jeesukseen ja tehnyt päätöksen seurata häntä n. 4 vuotta sitten. Ajattelin onko teillä jtn kysymyksiä/rukousaiheita? :)
Kommentit (60)
Uskis kirjoitti:
No oikeestaan mä haluan kiittää ja ylistää Jumalaa koska se on antanu mulle niin paljon, siunannut, auttanut ja vastannut rukouksiin :)
Eikö siihen riittäisi että sanoisit että kiitosta vaan?
Miks mä haluaisin sanoa ..kiitosta vaan..henkilölle joka rakastaa mua niin paljon :) Kyllä sydänmestäni tahdon ylistää ja laulaa Hänelle.
Eikö kenelläkään ole mitään rukousaiheita? :)
Kuinka usein rukoilet? Kuinka usein luet Raamattua? Käytätkö alkoholia?
Hieno päätös tulla uskoon, siunausta sinulle! 😇 :)
Okei,
mulla olisi muutama kyssäri:
1) Mitkä oli Jeesuksen veljien nimet? Siskojen nimiä ei raamatussa taideta mainita, kun ei naisista niin piitattu siihen maailman aikaan, kun se on kirjoitettu. Mutta kerro ihmeessä siskojenkin nimet jos tiedät.
2) Kumpi luomiskertomuksista on se mitä oikeasti tapahtui?
3) Miksei jättiläisiä enää ole?
Uskis kirjoitti:
Eikö kenelläkään ole mitään rukousaiheita? :)
Voisitko rukoilla, että yksi minulle todella läheinen ihminen tulisi kristinuskoon? Kiitos paljon jos voit
Rukoilen joka päivä, raamattua luen myös lähes päivittäin. En käytä alkoholia.
Oletko nainen vai mies? Seurusteletko? Jos seurustelet niin seurusteletko kristityn kanssa? :)
Olen nainen, ja naimisissa kristityn kanssa :)
Uskis kirjoitti:
Olen nainen, ja naimisissa kristityn kanssa :)
Seurustelitko jo ennenuskoontuloa? Jos et, niin kuinka pian uskoontulon jälkeen löysit miehen? Kuinka kauan seurustelitte ennen kuin menitte naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Okei,
mulla olisi muutama kyssäri:1) Mitkä oli Jeesuksen veljien nimet? Siskojen nimiä ei raamatussa taideta mainita, kun ei naisista niin piitattu siihen maailman aikaan, kun se on kirjoitettu. Mutta kerro ihmeessä siskojenkin nimet jos tiedät.
2) Kumpi luomiskertomuksista on se mitä oikeasti tapahtui?
3) Miksei jättiläisiä enää ole?
Mielenkiintoisimmat kysymykset (tähän mennessä) ovat vielä vastauksia vaille...
Seurusteltiin n.4 vuotta sitten naimisiin :) Tunsin mieheni ennenkuin tulin uskoon mutta uskontulon jälkeen pian alettiin seurustelemaan
En osaa sanoa miksi jättiläisiä enää ole :) Mitä luomiskertomuksia tarkoitat? Kuullut jos jonkinmoista.
Miten Jeesus on muuttanut sun elämän ?
Uskis kirjoitti:
En osaa sanoa miksi jättiläisiä enää ole :) Mitä luomiskertomuksia tarkoitat? Kuullut jos jonkinmoista.
No kun vastasit uskovasi, että kaikki mitä raamatussa kerrotaan on totta, niin toivoin että joku näkemys löytyisi Jeesuksen veljien ja siskojen nimistä, jättiläisistä ja luomiskertomuksista (niitä on raamatussa kaksi, ja ne ovat osin ristiriitaisia keskenään, itse en enää tiedä mitä uskoa).
Jättiläiset uskoakseni olivat Jumalan poikien ja ihmisten tyttärien jälkeläisiä Raamatun mukaan. Siitä on kotva kun itse luin raamatun, en ole ihan varma. Uskoin sinulta saavani selityksen:(
Uskotko luomiskertomuksiin? Miten yhdistät evoluution/alkuräjähdysteorian ja luomiskertomuksen?
Jeesus on muuttanut mun elämän ihan täysin! :) Mun elämällä on nyt tarkoitus ja suunta, Hän on vapauttanut mut masennuksesta, vihasta,katkeruudesta ja sydänmen tyhjyydestä. Hän on tuonut ilon sydänmeeni ja hymyn kasvoilleni, sekä antanut mulle sitä Isän rakkautta jota en oo saanut kokea.
Mitä ajattelet 38 vuotiaasta joka uskoo hammaskeijuun?
Harmi etten osannut vastata kysymyksiisi mm. jättiläisistä . Raamatusta löytyy varmasti vastaukset :)
Eli uskontokunnalla ei ole väliä? Eräs helluntalainen kyllä katkaisi välit minuun kun sai tietää että olen mormoni, hänen mielestään en ollut pelastumassa ja pelkäsi ilmeisesti että suistan hänetkin kadotukseen. Asia tuli siis ilmi ihan sattumalta ja ohimennen, en yrittänyt saarnata hänelle tai käännyttää.