Mieheni ei halua tyydyttää minua?
Mieheni ei koskaan tee aloitetta, jos hänen tekee mieli niin hän runkkaa. Jos haluan että hän sormittaa minua ei suostu tai jaksa. Jos naimme hän laukeaa nopeasti ja minä jään ilman. Eikä häntä kiinnosta hoidella minua. Mistä johtuu? Olen yrittänyt puhua ja kysellä, mutta ei oikein sano kuin että myöhemmin tai ei jaksa. Mitä olette mieltä? Hän kyllä sanoo rakastavansa minua
Kommentit (23)
Se että miksi mies ei tee aloitteita itse voi johtua yksinkertaisesti siitä että hän ei saa erektiota jos hän on itse se aktiivinen ja sinä olet enemmänkin vaan että "jaa, no jos sinä kerran haluat minua niin harrastetaan sitte seksiä" vaan hän tarvitsee kunnon erektiota varten sen aloitteen sinulta.
Mutta se että miksi ei voi sormettaa.......no, monia miehiä sellainen ajatus ei vaan innosta yhtään, ei pidä sitä yhtään kiihottavana. Silti, jos itse teet hänelle palveluksia niin ehkä hänenkin pitäisi tämä palvelus sinulle joskus tehdä. Siitä asiasta kannattaa keskustella vaan enemmän.
-Mies-
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei koskaan tee aloitetta, jos hänen tekee mieli niin hän runkkaa. Jos haluan että hän sormittaa minua ei suostu tai jaksa. Jos naimme hän laukeaa nopeasti ja minä jään ilman. Eikä häntä kiinnosta hoidella minua. Mistä johtuu? Olen yrittänyt puhua ja kysellä, mutta ei oikein sano kuin että myöhemmin tai ei jaksa. Mitä olette mieltä? Hän kyllä sanoo rakastavansa minua
Hanki itsellesi rakastaja.
No kuule ap niinku huomaat - vaikka kuinka monet päät kääntyis ni ei tarkota että olet seksuaalisesti haluttu. Luulisi vihjeistä nyt tajuavan että sä olet miehelle se pillu johon se säännöllisesti tyhjentää mällit.
Eikö järki sano että eiköhän tuo käy tyydyttämässä jotain ihan muuta naista ja vieläpä mielellääm.