Kävin treffeillä ja pahin pelkoni taisi toteutua, auttakaa! (Pahanhajuinen hengitys, diagnosointi ja hoito..)
Ihmettelin hieman muutamia asioita joita treffien aikana tapahtui. En kerro tarkemmin koska en halua treffikumppanin mahdollisesti tunnistavan minua. Mutta nyt useita päiviä myöhemmin minulle tuli yhtäkkiä mieleen, että kaikki treffikumppanin oudot jutut, eleet ja ehdotukset selittyisivät sillä, että minun hengitykseni haisi!
Hävettää ihan kauheasti ja toivon, ettei tapailu nyt jäänyt tähän. Itse en ehkä tapaisi enää uudelleen miestä, jonka hengitys haisee kovin pahalle ja joka ei edes tajua kun vihjailen asiasta. :(
Mutta siis kysymykseeni: miten voin todeta, haiseeko hengitykseni vaikkapa tälläkin hetkellä (asun yksin, en voi kysyä keneltäkään)? Ja mikä ihme avuksi siihen, jos näin on? Olen tarkka hygieniastani ja olin totta kai pessyt hampaat, langannut hammasvälit ja harjannut kielen juuri ennen treffejä. Nyt googletin aihetta ja luin kamalia tarinoita nielurisojen "propuista".. Yritin kurkkia omiani, mutta ne ovat kyllä tosi pienet enkä nähnyt niissä ensimmäistäkään huokosta, jossa voisi jotain proppuja piileskellä. Voiko niitä silti olla siellä?
Mikä muu voisi olla syynä haisevaan hengitykseen ja miten asian voisi todeta ja hoitaa? En itse ainakaan käsiini hengittämällä huomaa mitään outoa, mutta toisaalta jos olen jotenkin niin tottunut siihen?
Kommentit (7)
Miten niin ette voi sanoa mitään? Tajusin jo itsekin että miehe reaktiot viittasivat kyllä vahvasti siihen, että hengitykseni haisi, ei sitä asiaa tarvitse enää arvuutella. Pidän itseäni jopa idioottina kun en tajunnut heti treffien aikana, koska nyt asia on ilmiselvä. Mutta siihen tarvitsisin apua, että miten voin jatkossa tietää haiseeko se taas? Kun treffeille mennessäni en kuitenkaan itse huomannut mitään. Miten te muut testaatte tätä asiaa?
ap
Nuolaise kättäsi ja anna syljen kuivua. Haistele sitten sitä kuivunutta sylkeäsi niin tiedät miltä hengityksesi haisee. Ei pitäisi tuoksua oikein miltään jos kaikki on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Nuolaise kättäsi ja anna syljen kuivua. Haistele sitten sitä kuivunutta sylkeäsi niin tiedät miltä hengityksesi haisee. Ei pitäisi tuoksua oikein miltään jos kaikki on kunnossa.
Tuo on mahdotonta. Jos kuivunut sylki haisisi samalta kuin hengitykseni, en haistaisi mitään. Jos haistan, se haju eroaa omasta hengityksestäni.
Pahanhajuinen hengitys voi johtua myös jos olit ollut kauan syömättä, vaikka siis olisit vasta pessyt koko suusi, ei se auta siihen hajuun joka aiheutuu siitä jos on esimerkiksi kulunut vaikka neljä tuntia edellisestä syömiskerrasta.
Kyllä mies varmaan vielä haluaa tavata. Napostele vaikka ens kerralla jotain pientä ja syö sen jälkeen purkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko tämä oikeasti. :D Teen välillä tuota, kun on epävarma olo.. Silti epäilen, koska ei se ikinä haise, jostain syystä siltI luulen, että henki voisi haista argh.
Putsauta hampaat suuhygienistillä. Käytä suuvettä harjauksen jälkeen. Vältä valkosipulia yms ennen treffejä. Aika perusjuttuja.
Ei voida sanoa mitään jos et kerro tarkemmin. Millä todennäköisyydellä se tulisi vauva fi etsimään mahdollisia kirjoituksia treffeistään? Järki käteen