Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Torissa tuotteilla on katselijoita, muttei Huutonetissä?

Vierailija
26.02.2016 |

Olen tätä ihmetellyt. Huutonetin kohteita on katsottu usein vain yhden kerran (se oma kertani) tai korkeintaan maksimissaan 3 kertaa yleensä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ei siis ihmekään, ettei tavara mene siellä kaupaksi, jos ostajat ei ikinä löydä kohdetta muiden ilmoitusten seasta. Torissa taas jo päivässä katsojia on hyvinkin 20 kappaletta. Onko Tori oikeasti noin suosittu verrattuna Huutonetiin? Itse myyn edelleen molemmissa, koska molemmissa menee tuotteet kaupaksi, mutta viime aikoina Torissa on kyllä mennyt huomattavasti enemmän tuotteita kuin Huutonetin kautta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista on helppo lähettää vain viestiä myyjälle, Huudosta en ymmärrä miten se toimii, jos on osta heti hinta niin olisiko parempi kuitenkin huutaa vähemmän vai meneekö kaupat silloin sivuun. Liian vaikeaa, ostan mieluumin Torista.

Vierailija
2/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on miellyttävää, kun Torissa ostajat haluaa myös postitse. Itse tykkään myydä lähinnä postin kautta, koska minulla on niin hankalat työvuorot ja muutenkin epäsäännöllinen elämänrytmi, että tapaamisten sopiminen on hankalaa. Aiemmin siellä meni lähinnä kaupaksi noudettavat tuotteet, mutta nykyisin menee ihan vaatteetkin, jotka on helppoa ja suht halpaa postittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonet on nykyisin niin monimutkainen, enkä edes muista tunnuksiani. Toriin voi mennä ja ostaa ilman kommervenkkejä. Jos haluaa tinkiä, onnistuu se kysymällä heti myyjältä, eikä millään hintaehdotuksilla (jotka Huudossa vielä usein hylätään).

Vierailija
4/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on se huono puoli, että ilmoituksia pitää olla nostamassa vähän väliä tai se hukkuu kauas eikä sitä kukaan löydä. Suurin osa yhteydenotoista tulee aina päivän parin sisällä uusittuihin ilmoituksiin. Joskus harvoin joku löytää jo pitkään olleen ilmoituksen ja tekee tarjouksen.

Vierailija
5/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole käyttänyt toria vaan huonekalujen kanssa. Huuto.netissä tykkään palautesysteemistä, niin tietää onko tyyppi oikeasti myymässä/ostamassa tavaraa. Mutta ostaisiko joku siis torissa yksittäisiä vaatteita? Jonkin verran käytän myös fb-kirppuja.

Vierailija
6/6 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Minä haen kaikki tarvitsemani hakusanoilla. Ei ole mitään väliä, onko tuote etusivulla vai ei. Ehkä tuommoinen etusivuilta hakeminen sopii ihmisille, jotka haalivat jatkuvasti tavaraa ja kaikki kelpaa. Minä ostan vain harkiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme