Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan palstalaisista ollut nenäleikkauksessa?

Vierailija
26.02.2016 |

Kiinnostaisi kovasti kaikki mahdollinen tieto leikkauksesta, missä operoitiin, miten sujui ja millainen lopputulos oli. Olen harkinnut oman nenän leikkauttamista, mutta haluaisin kuulla ensin muiden kokemuksista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Kävin juuri konsultaatiossa mutta ajattelin vielä käydä parilla muulla kirurgilla kuulemassa niiden mielipiteen.

Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Vierailija
2/7 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty nose job. Helppo juttu, tosin nukutuksessa tehtiin. Ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen. Laajennettiin reittiä poskionteloihin ja poistettiin kasvaimet. Nyt ei ole ollu poskiontelotulehduksia eikä pahoja flunssia viiteen vuoteen. Suosittelen! (sitähän sinä kysyit?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Kävin juuri konsultaatiossa mutta ajattelin vielä käydä parilla muulla kirurgilla kuulemassa niiden mielipiteen.

Saako kysyä, millainen sun nenä on? Tai mitä haluaisit siinä muuttaa? Kun musta tuntuu, että oma nenä on sellainen ongelmatapaus, jota en kovin kokemattoman kirurgin haluaisi leikkaavan. ap

Vierailija
4/7 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, millainen sun nenä on? Tai mitä haluaisit siinä muuttaa? Kun musta tuntuu, että oma nenä on sellainen ongelmatapaus, jota en kovin kokemattoman kirurgin haluaisi leikkaavan. ap

Mun nenä on muuten hyvä mutta tosiaan nuo kanavat oli liian ahtaat ja onteloihin kehittyi hyvänlaatuisia kasvaimia.... Voi rievut kun se elämänlaatu taida nenää ulkoisesti muuttamalla parantua. Kannattaisi paremmin kehittää tuota sisäistä kauneutta, turhamaisuus ei kaunista.

Vierailija
5/7 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nenä on muuten hyvä mutta tosiaan nuo kanavat oli liian ahtaat ja onteloihin kehittyi hyvänlaatuisia kasvaimia.... Voi rievut kun se elämänlaatu taida nenää ulkoisesti muuttamalla parantua. Kannattaisi paremmin kehittää tuota sisäistä kauneutta, turhamaisuus ei kaunista.

Oletko sä myös vastaaja 1? Kysymys oli osoitettu hänelle, ei sinulle. En kaipaa tähän ketjuun jeesustelua turhamaisuudesta. Voisin itsekin heittää jotain oikein ikävää kommenttia takaisin, mutta mulla on jonkinlainen tilannetaju kuitenkin. Sulta se tuntuu puuttuvan. ap

Vierailija
6/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen, jos täällä olisi nyt sopivaa kohdeyleisöä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä