RV 34 ja tuntuu että vatsa räjähtää
Pitäisi varmaan lähteä näytille?
Tuntuu ihan siltä, että lapsi työntyy joka suunnasta ulos. Vatsa kosketusarka. Tunti sitten otettu särkylääke ja ei mitään helpotusta, suihkussa käyty ja maattu paikoillaan. Syöty, juotu ja käyty vessassa. Kaksi tuntia nyt jatkunut helvetillinen kipu. Vauva liikkuu kyllä hyvin. Jonkin verran supistelee, mutta vaikea sanoa kun sattuu jatkuvasti aivan jäätävästi.
Mutta turhaan ei viitsis 40 kilsaa lähteä yöllä ajamaan, kun vanhemmille lapsille tarvitsee hankkia hoitaja ja mies jalka paketissa tietysti juuri nyt... Ja jos ei olekaan mitään, niin ollaan huomenna kumpikin ihan poikki, kun sairaalassa kuitenkin kestää tunteja ennenkuin sanovat, joo menkää kotiin vaan, ei tää ollu ku pieru mikä kiersi :(
Kommentit (6)
"Pääsääntöisesti raskaana oleva ja naistentautien päivystyspotilas tarvitsee lääkärin tai terveydenhoitajan päivystyslähetteen." Mistähän sellaisen saa tähän aikaan, kun omassa kunnassa ei ole edes tavallista päivystystä? Synnyttämään saisi mennä...
Itellä oli ihan sama homma viikolla 34 ja menin synnärille käymään ja lääkäri vilkas ja sano että liitokset ne siellä vaan paukkuu mene kotiin...
Oot uudelleensynnyttäjä ja kyselet tuollaisia? Kai sä tiedät, että tilan nimi on Raskaus? Kiristää, pakottaa, ahistaa. Niin se on.
Viikolla 42 varmaan jo jotain tapahtumassa!
Mulla oli ihan täsmälleen samanlainen olo 34+2! Kävin näytillä ja lääkäri sanoi että vauvalla kaikki hyvin eikä vaikuta että syntyisi ennenaikaisena. Noh, tasan 35+0 meni vedet ja vauva syntyi. Että mulla toi olo kesti viikon verran ja päättyi synnytykseen..
Vierailija kirjoitti:
Oot uudelleensynnyttäjä ja kyselet tuollaisia? Kai sä tiedät, että tilan nimi on Raskaus? Kiristää, pakottaa, ahistaa. Niin se on.
Viikolla 42 varmaan jo jotain tapahtumassa!
Jopa minä kolmesti raskaana olleena tiedän, että raskauden aikana kaikki kivut eivät ole normaaleja.
Kannattaa soittaa synnärille jos yhtään epäilyttää.
Kannattaa soittaa äitiyspoliklinikalle.