Väripommi heitettiin kasvoille, miten jatko?
Voi jestas, nykylapset! Tänään kävelin kauppakeskuksessa ja kasvoille heitettiin ylemmästä kerroksesta pieni pallukka joka "räjähti" kasvoihin osuessaan ja vapautti naamalle hemmetisti vihreää väriä. Ehdin sen verran nähdä että heittäjät olivat ehkä alakouluikäisiä, mutta juoksivat pois heti kun huomasivat minun huomanneen. En heitä saanut kiinni, vaikka lähdin tietysti heti katsomaan että mihin menivät.
Tuskin tahallaan heittivät päin kasvoja, mutta eihän tuollaisia väripommeja saa viskoa kauppakeskuksissa... Kasvoissa on nyt valtava vihreä läntti, joka ei lähde pois, ei millään. Olen hinkannut viimeiset pari tuntia kaikilla keksimilläni aineilla, mutta läikkä on ja pysyy. Lisäksi nenänpielessä on mustelma ja se on kipeä.
Onko mitään mahdollisuutta a) saada väriä pois kasvoista nopeasti tai b) tavoittaa lapsia jälkikäteen? Kaikki ideat otetaan kiitollisena vastaan. Korvauksia en lasten vanhemmilta vaatisi, mutta tapakasvatuksen kylläkin (ja tiedon siitä että mitä hemmettiä tämä aine on kun ei lähde pois mitenkään).
Kommentit (28)
Hahaha ei saatana mikä turvelo AP on vittu mikä häviäjä :DDD
Kiitos 20, väri lähti ihan hemmetin nopeaan, en tajunnut edes kokeilla. Jes, luulin että peli on jo menetetty.
Olen saanut käsistä kynsilakan värjäymät pois (joita kynsilakanpoistoaine ei saanut irti) Lush-kaupan Coalface-saippualla.
Mistä näitä saisi. Laittaisin lattialle lähtiessäni kodistani pois.
Minun asunnossani on käyty useastikin. On haettu asiakirja ja palautettu se. Palautustilanteessa oli selvästi tyyppejä, jotka seurasivat menoani, että asunnossa voitiin käydä.
On tutkittu kaappeja, josta ainakin on viety ruuveja (epämääräinen määrä, ruuveja, jotka on säilytetty siihen kun joskus tarvitaan), lisäksi pattereita. Olin niitä ostanut kaksi suurta pakettia. Suurin osa viety. Kaksi putkea voimakasta liimaa. Toinen aloitettu tuubi ja toinen avaamaton.
Asuintalo on Tampereen Niemenrannassa sijaitseva uusi vuokrakerrostalo. Näen selvästi, että epämääräiselle taholle on sallittu oikeus tehdä mitä vaan kiusaa. Isännöinti ja huoltoyhtiöt eivät muuta kantaa ota, kun ainoastaan ei edes omalla kustannuksella luvattu asennuttaa lukkoon suojaa.
Huoltomies määrättiin kyllä katsomaan selviä tiirikan jälkiä, joista kuva oli lähetetty. Katsoessaan tämä sanoi, että ei näe mitään. Mitäs siihen sitten???
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus niin poliisi voi pyytää nauhat
Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus niin poliisi voi pyytää nauhat
Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan.
Tämä. Muuten ei tapahdu mitään, koska noiden nauhojen katseluun on ihan helkatin tarkat määräykset (ylläri, Suomessa kun ollaan ja pahis on täällä pyhä).
Oliko tapahtunut osoitus kenties bärsukyldyyrista?
Turvasumute ei lähde naamasta kuin lipeällä tai hapolla ja samalla lähtee myös naama. Ilmoittaudu vapaaehtoisesti poliisille.