Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et ole radikaali nuorena, sinulla ei ole sydäntä.............

Vierailija
26.02.2016 |

...............ja jos et ole konservatiivi aikuisena, sinulla ei ole aivoja. W. Churchill.
Niin totta!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin totta. Riippuu tietenkin siitä, mitä itse kunkin radikaalisuus ja konservatiivisuus sisältää.

Vierailija
2/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä väistämättä käy ja ihan jokaiselle...t anarkisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti sanottu!

Vierailija
4/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sammaa mieltä tsöötshillin kans saatana!!!!!!!!11

Vierailija
5/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi juuri näin, oli nuorena radikaalivasemmistolainen ja nyt olen keskustaoikeistolainen, sosiaalinen omatunto silti jäljellä.

Vierailija
6/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä tarvita niitä radikaaleja sydämiä enempää maailmaan.

Vierailija
7/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena anarkofeministi ja nyt äärioikeistoa. Totta siis. Onneksi ikä antoi järkeä.

Vierailija
8/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi. Kyseinen mietelause kuuluu näin: "If you're not a liberal when you're 20, you have no heart. If you're not a conservative when you're 40, you have no head."

Toiseksi. Lukuisat Churchill-asiantuntijat kiistävät, että Churchill olisi koskaan tällaista lausunut. Hänhän oli itse tiukka konservatiivi jo alle 20-vuotiaana mutta liberaali 35-vuotiaana.

Sanoisinko: Busted!

Vierailija
9/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina keskustaoikeistolainen ja mitä enempi olen tuntenut vasemmistolaisia, sitä varmempi olen asiasta.

Vierailija
10/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena anarkofeministi ja nyt äärioikeistoa. Totta siis. Onneksi ikä antoi järkeä.

Eihän äärioikeistolainen ole konservatiivi, siis olevien olojen säilyttämisen puolustaja.

Vierailija
11/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen on kyllä konservatiivi jo nuorena, siis ainakin mikäli "konservatiivisuudella" tarkoitetaan oikean laidan poliittisia näkökulmia. Kannattaa myös muistaa, että esimerkiksi talouslibertaarius on meidän vassarihyssylässämme sekin varsin radikaalia. "Radikaalille" on tuossa lauseessa vain yksi yleisesti hyväksytty tulkinta.

Kokoomuksen äänestäjä

Vierailija
12/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän äärioikeistolainen ole konservatiivi, siis olevien olojen säilyttämisen puolustaja.

Onkos nykypäivän keskustaoikeistolaiset?

Vierailija
13/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos nykypäivän keskustaoikeistolaiset?

Jotkut heistä ovat, mutta ankarin konservatiivisuuden linnake tämän päivän Suomessa on SAK ja sen poliittisena siipenä toimiva SDP.

Vierailija
14/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ajatus nuorista jotka luulevat muuttavansa maailmaa mutta sitten aikuisina huomaavat olevansa aivan kuten vanhempansa...ihan normimeininkiä siis...

Vierailija
15/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ihminen on kyllä konservatiivi jo nuorena, siis ainakin mikäli "konservatiivisuudella" tarkoitetaan oikean laidan poliittisia näkökulmia. Kannattaa myös muistaa, että esimerkiksi talouslibertaarius on meidän vassarihyssylässämme sekin varsin radikaalia. "Radikaalille" on tuossa lauseessa vain yksi yleisesti hyväksytty tulkinta.

Kokoomuksen äänestäjä

Ja kuten 8 osoittaa, kyse ei ollut radikaaleista vaan liberaaleista.

Vierailija
16/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana (alle 30-v.) aavistuksen enemmän arvoliberaali kuin -konservatiivi, ja vasemmistolainen. Nykyään olen aavistuksen enemmän arvokonservatiivi kuin -liberaali ja jonkin verran enemmän vasemmistolainen kuin oikeistolainen.

Olen huomannut, että meitä konservatiivi-vasemmistolaisia on aika vähän. Todella monet vasemmistolaiset ovat liberaaleja, ja vastaavasti todella monet konservatiivit ovat enemmän oikeistolaisia.

Olen uskovainen ja sekä arvokonservatiivisuus että vasemmistolaisuus (pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan merkityksessä) perustuu Jumalan sanaan.

Vierailija
17/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiffany (ei kirjautuneena) kirjoitti:

Olin nuorempana (alle 30-v.) aavistuksen enemmän arvoliberaali kuin -konservatiivi, ja vasemmistolainen. Nykyään olen aavistuksen enemmän arvokonservatiivi kuin -liberaali ja jonkin verran enemmän vasemmistolainen kuin oikeistolainen.

Olen huomannut, että meitä konservatiivi-vasemmistolaisia on aika vähän. Todella monet vasemmistolaiset ovat liberaaleja, ja vastaavasti todella monet konservatiivit ovat enemmän oikeistolaisia.

Olen uskovainen ja sekä arvokonservatiivisuus että vasemmistolaisuus (pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan merkityksessä) perustuu Jumalan sanaan.

Jeesus ei ollut mikään arvokonservatiivi. Mietipä sitä.

Vierailija
18/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokonservatiivi on usein peitenimitys ihmiselle joka omaa rasistisia, homofobisia tai muuten vaan syrjiviä asenteita.

Vierailija
19/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana konservatiivisempi kuin nyt. Uskoin, että kaikki voivat menestyä hyvin elämässään, jos vain ovat ahkeria ja päättäväisiä. Muistan aidosti ihmetelleeni, miten jotkut voivat olla tyytyväisinä kaupan kassalla useamman vuoden töissä ym.. Nykyään itselläkin on jo ollut vastoinkäymisiä, eikä maailma ole enää niin mustavalkoinen. Heikompia pitää auttaa.

Vierailija
20/22 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiffany (ei kirjautuneena) kirjoitti:

Jeesus ei ollut mikään arvokonservatiivi. Mietipä sitä.

Käsitteet 'arvokonservatiivi' ja 'arvoliberaali' ovat ongelmallisia. Siksi käytän yleensä itsestäni käsitettä 'raamatullinen', esim. luonnehtiessani itseäni kristittynä. Eli konservatiivisuus käytännössä, minulla, tarkoittaa muuttumattomuutta, klassisuutta.

Itselleni ei tulisi mieleenkään koettaa asetella Jeesusta konservatiivi-liberaali -akselille, sillä Jeesus on itse totuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi