Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vetoketju

Vierailija
26.02.2016 |

Minulla on pitkä takki, jonka vetskari on pariin otteeseen "haljennut" kun olen vaikkapa kiivennyt noita helvetin lumivuoria tai kyykistynyt. Ekalla kerralla sain jumittuneen vetoketjun takaisin kuntoon mutta tokalla kerralla irtosi se metallinen osa, joka työnnetään lukkoon. Takin saa (erittäin vaikeasti näpertämällä) kiinni mutta ei ole tietenkään kauhean käytännöllinen. Takki on viime vuoden lopulla ostettu. Pitäisikö korjauttaa kaupan piikkiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkä takki, jonka vetskari on pariin otteeseen "haljennut" kun olen vaikkapa kiivennyt noita helvetin lumivuoria tai kyykistynyt. Ekalla kerralla sain jumittuneen vetoketjun takaisin kuntoon mutta tokalla kerralla irtosi se metallinen osa, joka työnnetään lukkoon. Takin saa (erittäin vaikeasti näpertämällä) kiinni mutta ei ole tietenkään kauhean käytännöllinen. Takki on viime vuoden lopulla ostettu. Pitäisikö korjauttaa kaupan piikkiin.

Vierailija
2/3 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä liikkeestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi