Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttämäsi kuppikoko ja mitat?

Vierailija
26.02.2016 |

Minulla rintojen alta mitattuna 75cm, rinnan päältä 98cm = 70H.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65DD.

Mitta rintojen alta 70 cm ja päältä 86 cm.

Joskus kevyempänä mittasin rintojen alta 73 cm ja käytin vuosikausia 75B-liivejä kuvitellen niiden olevan ihan hyvät...

Vierailija
22/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla rintojen alta mitattuna 75cm, rinnan päältä 98cm = 70H.

J

Äh noi ei voi olla enää kauheen kivan näköiset ilman liivejä :(

T.mies

Ja miks tää saa alapeukkuja? Onko kivaa kun tissit roikkuvat navan päällä, saatikka jos heität ne olkapäiden yli pestessä..

T.se sama mies

Miksi ne muka navassa roikkuisi?

Minulla on vieläkin isommat eikä ne roiku navassa vaikka olen vauvoja imettänyt yhteensä 2 vuotta.

Kyllä niissä täytettä on ihan riittävästi. Eikä ihokaan ole venynyt Niinkuin kehitysmaiden naisilla. Siksi niitä liivejä käytetään ettei venyisi tissit napaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnan päältä 99, alta 75 ja liivikoko 75E

Vierailija
24/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso teekuppi, 4 dl. Tykkään, ettei tarvitse heti hakea toista mukillista.

Vierailija
25/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H

Vierailija kirjoitti:

Rinnan päältä 95cm.

Rinnan alta 69cm.

70H.

Miksi käytät liiveissä isompaa ympärysmittaa kuin mitä omat mittasi ovat?

Koska ei löydy 65H -rintaliivejä. Ei ainakaan niistä erikoisliikkeistä, mistä olen tähän asti tilannut rintaliivini.

4

Vierailija
26/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah. Entäpä vyötärömitta. Sehän se määrittää ne muodot. Itse olen 100/70/100. 75C-D mitä siihen sanotte ?

95-60-95, mitäs siihen sanot? Olen se 70H.

Ja sitäpaitsi, mikäli luit aloituksen, niin tässä kysyttiin kuppikokoa ja mittoja, ei muotoja.

Vierailija
27/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen alta 67cm, rinnanympärys 80cm.

Rintsikat lähinnä kokoa 70B mikä on varmaan väärä koko mutta harvoin käytän noita enää, "toppi"liivit (kaarituettomat) on paljon mukavampia ja noissa on ihan tarpeeksi tukea mulle!

Vierailija
28/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah. Entäpä vyötärömitta. Sehän se määrittää ne muodot. Itse olen 100/70/100. 75C-D mitä siihen sanotte ?

Sanon, että olet itsestäsi epävarma lällättelevä kakara, ja kaiken lisäksi tuhti sellainen. Mä oon 94-70-91 ja 75D. Hää hää.

Ja kiviäkin varmasti kiinnostaa.

Heh, en kyllä lähtisi kehuskelemaan noin leveällä vyötäröllä ja lantiolla!

Vierailija
29/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H

Vierailija kirjoitti:

Rinnan päältä 95cm.

Rinnan alta 69cm.

70H.

Koska ei löydy 65H -rintaliivejä. Ei ainakaan niistä erikoisliikkeistä, mistä olen tähän asti tilannut rintaliivini.

4

Mistä olet tilannut! Onko Lumingerie tuttu, tai brittiläiset brastop, figleaves, bravissimo. Ota huomioon brittikauppojen käyttämä kokomitoitus, joka poikkeaa suomalaisesta.

Vierailija
30/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H

Vierailija kirjoitti:

Rinnan päältä 95cm.

Rinnan alta 69cm.

70H.

Meinaat että jos mitta rintojen alta on 69 cm, niin pitäisi käyttää 65 cm liivejä, jotka oikein pureutuvat nahkaan ja kiristävät?

Vierailija
31/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

116-110-116, siis tiimalasivartalo, kuppi 105 D.

Vierailija
32/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen kokojen mukaan menen eli 75B/70C, rintojen alta 73, päältä 90cm

Ok, oletko tyytyväinen rintsikoidesi istuvuuteen? Mulla nimittäin tapahtui tässä asiassa valaistuminen. Käytin ennen kokoa 80C-D, ja ihmettelin kun ikinä ei mitkään liivit ole oikein sopivat ja hyvän tuntuiset päällä. Aloin ottamaan selvää asiasta ja laitoin mittani netistä löytämiini laskureihin ja rohkeasti kokeilin ihan eri kokoa mitä olin tottunut käyttämään. Lopulta päädyin nykyiseen kokooni.

Ihan kelvot on, mutta joissain rintsikoissa tuppaa löystymään ärsyttävästi ajan myötä tuo ympärys. Ois kyllä kiva satsata semmosiin rintsikkaliikkeestä ostettuihin liiveihin :)

Vierailija
33/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H

Vierailija kirjoitti:

Rinnan päältä 95cm.

Rinnan alta 69cm.

70H.

Meinaat että jos mitta rintojen alta on 69 cm, niin pitäisi käyttää 65 cm liivejä, jotka oikein pureutuvat nahkaan ja kiristävät?

Jos on pienet/kiinteät rinnat jotka kannattelevat itse itseään, ei napakka ympärysmitta ole niin tärkeää. Jos on isot ja painavat rinnat, on tarpeeksi napakka ympärys tärkeä, koska liivien tuesta 90% tulee ympäryksestä. Jos kuppikoko on oikein valittu, eikä liian pieni kuten monella naisella on, ei omaa ympärysmittaa 4cm pienempi liivin ympärysmitta ole liian kireä tai nahkaan pureutuva. Liian pieni kuppi voi näet tehdä sopivasta ympärysmitasta liian kireän tuntuisen, koska rinta "työntää" siitä itselleen tilaa jota se se ei ahtaasta kupista löydä.

Vierailija
34/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen päältä 103, alta 70

Vyötärö 67 , lantio 101

Kuppikoko 70I / 65 J

Vierailija
35/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsalla 95J. Tai näin se väittää.

http://varikaspipsa.blogspot.fi/2012/03/rinnat-daisarit-melonit-boobsit…

Itselläni oli 47-kiloisena ympärysmitta 85, ja nyt 80-kiloisena 105. Pipsa painaa n. 140 kg, miten se mahtuu 95J ympärysmitaltaan oleviin liiveihin

Vierailija
36/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli 47-kiloisena ympärysmitta 85, ja nyt 80-kiloisena 105. Pipsa painaa n. 140 kg, miten se mahtuu 95J ympärysmitaltaan oleviin liiveihin

Sun liivis on jotain todella omituista mitoitusta. Olethan ymmärtänyt nyt oikein, että liivien ympärys mitataan rintojen a l t a, ei päältä?

Vierailija
37/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80C/75D

79 cm/ 101 cm

Juu, eihän tuo ihan oikea koko ole, mutta inhoan rintaliivien ostamista ja käytän yleensä Lidlin matalan tuen urheiluliivejä, ellen ole kokonaan ilman. Voin helposti esim. juosta kokonaan ilman liivejä.

Vierailija
38/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun liivis on jotain todella omituista mitoitusta. Olethan ymmärtänyt nyt oikein, että liivien ympärys mitataan rintojen a l t a, ei päältä?

Ihan liiviliikkeessä mitattu. Liivit ei ole omituista mitoitusta, vaan ilmeisesti minä itse.

Vierailija
39/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80C/75D

79 cm/ 101 cm

Juu, eihän tuo ihan oikea koko ole, mutta inhoan rintaliivien ostamista ja käytän yleensä Lidlin matalan tuen urheiluliivejä, ellen ole kokonaan ilman. Voin helposti esim. juosta kokonaan ilman liivejä.

Noilla mitoilla sinun kokosi on noin 75H.

Vierailija
40/52 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisten mitoitukset kuitenkaan kerro sitä minkäkokoinen rintaliivi on sopiva. Toisilla on leveä selkä, toisilla kapea. Rinnatkin voivat olla erilaiset. Iho on toisilla herkempi, toiset tuntevat puristusta enemmän, jne. Rintaliivien materiaali ja leikkaus vaihtelee, joten samakin ihminen voi joutua käyttämään eri kokoja eri mallisissa tai eri valmistajien rintaliiveissä näistä syistä.

Nykyään rintaliivien valmistus on muuttunut, ja ne tehdään usein halpatyövoiman maissa Aasiassa yms. Se tarkoittaa, että liivit ovat usein malliltaan huonompia, sopivat harvemmalle. Eri liivikokojakin on olemassa toista sataa! Sitten vielä asiakkaiden eri vartalotyypit ja muut eroavaisuudet. Hyviä liivejä onkin usein vaikea löytää.

Oma ongelmani on kapeat hartiat ja selkä, en enää tahdo löytää yhtään sellaisia liivejä, joissa malli/materiaali oli sopiva, ja olkaimet tarpeeksi keskellä kuppia, etteivät valuisi ja hankaisi kainaloa. Monet isonkupin liivit ovat myös valtavan leveät joka suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä