Käyttämäsi kuppikoko ja mitat?
Minulla rintojen alta mitattuna 75cm, rinnan päältä 98cm = 70H.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H
Vierailija kirjoitti:
Rinnan päältä 95cm.
Rinnan alta 69cm.
70H.
Miksi käytät liiveissä isompaa ympärysmittaa kuin mitä omat mittasi ovat?
Koska ei löydy 65H -rintaliivejä. Ei ainakaan niistä erikoisliikkeistä, mistä olen tähän asti tilannut rintaliivini.
4
Mistä olet tilannut! Onko Lumingerie tuttu, tai brittiläiset brastop, figleaves, bravissimo. Ota huomioon brittikauppojen käyttämä kokomitoitus, joka poikkeaa suomalaisesta.
Katsoin noita Lumingerien sivuja ja klikkasin auki ensimmäiset kymmenen kiinnostavaa rintsikoita. Kolmesta löytyi kokoa 65H, eli 3/10. Sillä, mille rintsikat näyttävät, ovat minulle väliä. En osta pelkän oikean koon perusteella. Briteistä en halua tilata, koska jos ei olekkaan sopivat, niin alkaa palautus ja vaihto-rumba.
4
Vierailija kirjoitti:
116-110-116, siis tiimalasivartalo, kuppi 105 D.
Siis läski lehmähän sä olet.
Alta 72 cm, päältä n. 85 cm (en ole pitkään aikaan mitannut). Käytän kokoja 60E ja 60F.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Entäpä vyötärömitta. Sehän se määrittää ne muodot. Itse olen 100/70/100. 75C-D mitä siihen sanotte ?
Voisin tuohon sanoa mun mitat: 102-55-93. En ole laihduttanut tai pienennyttänyt vyötäröä millään tavalla, mulla on ihan omat tissit eikä mitään kumipalloja. "mitä siihen sanotte" hah :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla rintojen alta mitattuna 75cm, rinnan päältä 98cm = 70H.
J
Äh noi ei voi olla enää kauheen kivan näköiset ilman liivejä :(
T.miesJa miks tää saa alapeukkuja? Onko kivaa kun tissit roikkuvat navan päällä, saatikka jos heität ne olkapäiden yli pestessä..
T.se sama mies
No hei. Mulla on alta 70 ja päältä 99. Ei roiku sen enempää kuin muillakaan aikuisilla naisilla. miehen mielestä nämä ei ole riipputissejä nähnytkään. Nänni on 18cm päässä solisluusta, eli en ole riipputissi virallisen määritelmän mukaan. Ihan hyvältä näyttää omaan silmään ja varmasti näyttää ap llakin. Kuppikoko mikä mulle sopii on changella 65J vaikka 60K olisi ollut luultavasti sopivampi, mutta sitä ei (yllätysyllätys) ollut. Lumingerien kokolaskurilla kokoni on 65J, mutta sen kokoiset sieltä olivat vähän isot joten vaihdoin ne 65I ksi, siellä ei nähdäkseni ollut ympäryksellä 60 rintaliiveja joten täytyy tyytyä 65 vaikka se menee tiukimpaan hakaseen liian helposti. miksi muuten kokoja ei ole saatavilla kivijalka kaupoista?? Ei mulla niin erikoinen koko voi olla, koska en ole mikään erityisen kapea eikä tissit ole mitkään järkyttävän suuret.
Alta 85
Päältä 104
Oho. Ja käytän kokoa 75/E
:)
Enkä tartte rintsikoita juurikaan. Tiukka toppi riittää. Eikä rinnat roiku. Ei pysy kynä tissin alla :) eikä oo mitään selkämakkaroita yms.
Mut mä harrastan lajia joka leventää selkää/ kasvattaa yläkropan lihaksia. En oo mikään kapeaharteinen siis :)
Vyötärö on 78
Lantio 102
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H
Vierailija kirjoitti:
Rinnan päältä 95cm.
Rinnan alta 69cm.
70H.
Koska ei löydy 65H -rintaliivejä. Ei ainakaan niistä erikoisliikkeistä, mistä olen tähän asti tilannut rintaliivini.
4
Lumingerie, sieltä löytyy 65 O hon asti kokoja. Se oli mun pelastus!
t 65J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H
Vierailija kirjoitti:
Rinnan päältä 95cm.
Rinnan alta 69cm.70H.
Meinaat että jos mitta rintojen alta on 69 cm, niin pitäisi käyttää 65 cm liivejä, jotka oikein pureutuvat nahkaan ja kiristävät?
Jos on pienet/kiinteät rinnat jotka kannattelevat itse itseään, ei napakka ympärysmitta ole niin tärkeää. Jos on isot ja painavat rinnat, on tarpeeksi napakka ympärys tärkeä, koska liivien tuesta 90% tulee ympäryksestä. Jos kuppikoko on oikein valittu, eikä liian pieni kuten monella naisella on, ei omaa ympärysmittaa 4cm pienempi liivin ympärysmitta ole liian kireä tai nahkaan pureutuva. Liian pieni kuppi voi näet tehdä sopivasta ympärysmitasta liian kireän tuntuisen, koska rinta "työntää" siitä itselleen tilaa jota se se ei ahtaasta kupista löydä.
Vaikka mun ympärysmitta on 70 niin sopivin liivin ympärys mulle olis 60, sitä tosin ei löydy helpolla näin isolla kupilla joten olen tyytynyt 65
Vierailija kirjoitti:
Alta 72 cm, päältä n. 85 cm (en ole pitkään aikaan mitannut). Käytän kokoja 60E ja 60F.
Tässä on pikkutissi käynyt Changessa hankkimassa itselleen itsetunnonkohottajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80C/75D
79 cm/ 101 cm
Juu, eihän tuo ihan oikea koko ole, mutta inhoan rintaliivien ostamista ja käytän yleensä Lidlin matalan tuen urheiluliivejä, ellen ole kokonaan ilman. Voin helposti esim. juosta kokonaan ilman liivejä.
Noilla mitoilla sinun kokosi on noin 75H.
Tuollaista kokoa tuskin saa normikaupoista, joten kuljen jatkossakin vääränkokoisissa. Käytän rintaliivejä ehkä yhtenä päivänä viikossa, joten vahinko ei ole kovin suuri.
65 g tai h (silikonirinnat). Rintojen alta mitattuna 69cm, silti 70 ympärys on aina löysä paitsi shock absorber urheiluliiveissä (päältä mittaa en tiedä). Muuten 170/57 ja vyötärö n 63-64 ja alaosasto 93.
Puolalaisissa liivimerkeissä on kapeita (mutta syviä) kuppeja. Miinuksena on tosin usein olkainten leveä sijoitus lähellä kainaloa.