Käyttämäsi kuppikoko ja mitat?
Minulla rintojen alta mitattuna 75cm, rinnan päältä 98cm = 70H.
Kommentit (52)
No tossa on muumimuki, mitäs sen mitat sitten lieneekään.
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen kokojen mukaan menen eli 75B/70C, rintojen alta 73, päältä 90cm
Ok, oletko tyytyväinen rintsikoidesi istuvuuteen? Mulla nimittäin tapahtui tässä asiassa valaistuminen. Käytin ennen kokoa 80C-D, ja ihmettelin kun ikinä ei mitkään liivit ole oikein sopivat ja hyvän tuntuiset päällä. Aloin ottamaan selvää asiasta ja laitoin mittani netistä löytämiini laskureihin ja rohkeasti kokeilin ihan eri kokoa mitä olin tottunut käyttämään. Lopulta päädyin nykyiseen kokooni.
Rinnan päältä 95cm.
Rinnan alta 69cm.
70H.
H
Vierailija kirjoitti:
Rinnan päältä 95cm.
Rinnan alta 69cm.
70H.
Miksi käytät liiveissä isompaa ympärysmittaa kuin mitä omat mittasi ovat?
65 d ihan liikkeessä mitattuna, muita mittoja en tiiä...
Muistaakseni 73 ja 88. Käytän kokoa 70D
Päältä 99 cm, alta 78 cm, käytän yleensä kokoa 75E.
Hah hah. Entäpä vyötärömitta. Sehän se määrittää ne muodot. Itse olen 100/70/100. 75C-D mitä siihen sanotte ?
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Entäpä vyötärömitta. Sehän se määrittää ne muodot. Itse olen 100/70/100. 75C-D mitä siihen sanotte ?
Sanon, että todennäköisesti käytät väärän kokoisia liivejä. Kuppikokosi on liian pieni.
Alta 68 cm ja päältä 82 cm. Kuppikoko on 65B.
Ps. Tissit ois kivat :/
Vierailija kirjoitti:
Alta 68 cm ja päältä 82 cm. Kuppikoko on 65B.
Ps. Tissit ois kivat :/
Mutta onhan sulla tissit, 14cm ero mitoissa. Sulla on ihan liian pieni kuppi, ympärysmitta on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
J
Äh noi ei voi olla enää kauheen kivan näköiset ilman liivejä :(
T.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J
T.mies
Ja miks tää saa alapeukkuja? Onko kivaa kun tissit roikkuvat navan päällä, saatikka jos heität ne olkapäiden yli pestessä..
T.se sama mies
Reilu teekuppi, sellainen käteensopiva.
Vierailija kirjoitti:
Sanon, että olet itsestäsi epävarma lällättelevä kakara, ja kaiken lisäksi tuhti sellainen. Mä oon 94-70-91 ja 75D. Hää hää.
Ja kiviäkin varmasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon, että todennäköisesti käytät väärän kokoisia liivejä. Kuppikokosi on liian pieni.
Niinpä, ihmettelen myös, mulla on suunnilleen samat mitat ja käytän kokoa 75G tai 70H.
Kuppikoko 75C
Rintojen alta 83cm
rintojen päältä 94cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J
T.miesJa miks tää saa alapeukkuja? Onko kivaa kun tissit roikkuvat navan päällä, saatikka jos heität ne olkapäiden yli pestessä..
T.se sama mies
Ihmisillä on ihan väärä mielikuva miltä kuppikoot näyttävät oikeasti, silloin kun rintaliivit ovat istuvat ja oikean kokoiset. Ja ei siinä mitään, niin mullakin oli vielä jokin aika sitten.
Mun tissit näyttää kokonsa puolesta kutakuinkin tältä (vaatteet päällä, ei omia kuvia)
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=G&age=&brand=&…
Ne eivät roiku navassa asti enkä heittele niitä olkapäille :D raskausarpia on ja eivät ole enää ihan niin kiinteät kuin nuorena, mutta omasta mielestä ne ovat ihan kivat. Veikkaan, että mielikuvasi rinnoistani olisi ihan eri, jos tietäisit vain tuon aikaisemmin käyttämäni 80c kuppikoon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J
T.miesJa miks tää saa alapeukkuja? Onko kivaa kun tissit roikkuvat navan päällä, saatikka jos heität ne olkapäiden yli pestessä..
T.se sama mies
Katsopas, kun kaikkien rinnat eivät ole semmoiset kuin sun mummolla. Siksi.
Kauppojen kokojen mukaan menen eli 75B/70C, rintojen alta 73, päältä 90cm