Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylpypyyheessä bakteerit lisääntyvät nopeasti, miten usein peset?

Vierailija
26.02.2016 |

http://m.iltalehti.fi/asuminen/2015121820851648_an.shtml?_ga=1.27939708… Itse pesen kylpypyyheet jokaisen käyttökerran jälkeen. Miten usein te muut pesette? Lukaiskaas linkki. Pyyhkeenne kuhisevat elämää hyvinkin nopeasti.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin joka paikka kuhisee bakteereja, ja niistä suurin osa on täysin harmittomia. Onko jossain sanottu, että pyyhkeissä pesisi nimenomaan haitallisia bakteereja?

Jos pyyhkeisiin kuivaa huolellisen pesun jälkeen ja ripustaa ne ilmavasti kuivumaan, kylpypyyhkeet kelpaavat meidän perheessä mainiosti viikon. Käsipyyhkeitä vaihdetaan tiheämmin.

Vierailija
42/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Kayton jalkeen heitan parvekkeelle pyykinkuivaustelineelle. Asutaan maassa, jossa on kuivaa ja kuumaa, max 30min ja pyyhkeet on kuivia. Ma en kylla hinkkaa pyyhetta toosaan, perseeseen ja varpaiden valeihin. Suurpiirteisesti jalat ja kasivarret kuivaan, muuten saa kuivua ihan itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni pyykkikoneena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/asuminen/2015121820851648_an.shtml?_ga=1.27939708… Itse pesen kylpypyyheet jokaisen käyttökerran jälkeen. Miten usein te muut pesette? Lukaiskaas linkki. Pyyhkeenne kuhisevat elämää hyvinkin nopeasti.

Oletko sama henkilö, joka täällä joskus mainitsi pesevänsä ja vaihtavansa koko perheen lakanat ja tyynyliinat päivittäin?

Olen! Se käy nopeasti ja näppärästi. Pientä arjen luksusta :) Ap

Vierailija
44/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteereista on ihmiselle hyötyä, vastustuskyky kasvaa ja allergioita ei tule niin helposti.

Meidän lapset ovat syöneet hiekkaa... ja ompa joku tainnut maistaa oikeaa kakkaakin. Siivoamme aika vähän ja muutenkin elämme rennosti mutta suht terveellisesti kuitenkin, ihan tavallista itse tehtyä kotiruokaa nauttien.

Vielä ei ole allergioita ilmaantunut lapsillemme. Puuta koputellen ;-).

Vierailija
45/45 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajasta tulee mieleen yksi naispuolinen ex-kämppikseni joka poti jonkinlaista hygieniafriikkeyttä. Hän hinkkasi kylppärin ja wc-pöntön kloorilla jokaikinen päivä(!) sekä moppasi asunnon lattiat samaan syssyyn. Puhumattakaan jatkuvasta pakonomaisesta pyykinpesusta... Huvittavaa kyllä, kämppis oli vähän väliä sairaana (itse en ollut kertaakaan kipeänä vuoden kestäneen yhteisasumisemme aikana), joten ei se hysteerinen bakteerien välttely taida olla kovin järkevää loppupeleissä :D