minkä merkkiset meikit pysyy paikoillaan koko päivän?
.. rajaukset häipyy, ripsiväri karisee alaluomille, huulipunast ei näy jälkeäkään ja nenä kiiltää viimeistään lounasaikaan, vaikka aamuseitsämältä vast meikkasin.
suositelkaa mulle meikkimerkkejä!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Dermablendin nestemäinen meikkivoide ja sille luvataan 16h pysyvyys. On ollut kyllä hyvä.
Tässä 9&10-viestin kirjoittaja vielä: Dermablend on ässä ja markkinoin sitä niin paljon että pitäisi alkaa saamaan jotain provikkaa. Sekä meikkivoide että sitten sarjaan kuuluva irtopuuteri on markkinoiden parhaat.
Ootko katsonut irtopuuterin inciä? Kallista om talkki...
Mistä tällaista Dermablendiä saa tai mitä tarkoittaa irtopuuterin Inc? Yritän päästä radalle kymmenen vuoden tuhoisan avioliiton jälkeen ja haluaisin kunnon tuotteet: ihoni on hyvä kiitos hyvien perintötekijöiden, mutta luomet sellaiset rasvikset että ripsiväri on vähän ajan päästä alaripsien puolella panda -efektinä ja luomiväri kasoina..
kiitos asiantuntijoille vastauksista :-) alan panostamaan pohjustamiseen ja vaihdan noihin suositeltuihin merkkeihin. olen ostanut keskihintaista koskemtiikkaa tähän mennessä ja joskus niitä.halpistuotteitakin, ei varmaan kannattaisi....
Dermablendin vaalein sävy oli oudon värinen ja ei levity hyvin ja tasaisesti. Hukkaostos minulle, odotin enemmän.
Itse suosittelen Estee Lauderin meikkivoiteita.
Ootko ripsivärin kanssa kokeillut ripsivärin pohjustajaa? Esim Diorilla on sellainen valkoinen maskara, joka laitetaan ennen tavallista ripsiväriä. Sen kanssa ripsivärin leviäminen ja kariseminen on loppunut kokonaan! Eikä silmämeikkiä ole vaikea poistaa vaikka sitä pohjustajaa on laittanut reilustikin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Dermablendin nestemäinen meikkivoide ja sille luvataan 16h pysyvyys. On ollut kyllä hyvä.
Tässä 9&10-viestin kirjoittaja vielä: Dermablend on ässä ja markkinoin sitä niin paljon että pitäisi alkaa saamaan jotain provikkaa. Sekä meikkivoide että sitten sarjaan kuuluva irtopuuteri on markkinoiden parhaat.
Ootko katsonut irtopuuterin inciä? Kallista om talkki...
Mistä tällaista Dermablendiä saa tai mitä tarkoittaa irtopuuterin Inc? Yritän päästä radalle kymmenen vuoden tuhoisan avioliiton jälkeen ja haluaisin kunnon tuotteet: ihoni on hyvä kiitos hyvien perintötekijöiden, mutta luomet sellaiset rasvikset että ripsiväri on vähän ajan päästä alaripsien puolella panda -efektinä ja luomiväri kasoina..
Dermablendin jälleenmyyjistä en osaa sanoa, mutta tuo irtopuuterin inci tarkoittaa siis sisältöä, mitä tuote sisältää (inci=International Nomenclature of Cosmetic Ingredients).
Clinique kestää mulla. En käytäkään muuta kuin ripsiväriä ja Diorin puuteria sekä nyt ostin uuden peitepuikon, en muista merkkiä ja en viitsi lähteä tästä tarkistamaan, mutta se on pysynyt hyvin. Olen laiska pohjustamaan, nämä toimii ilmankin. Eli pieni on varastoni.