Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä merkkiset meikit pysyy paikoillaan koko päivän?

Vierailija
26.02.2016 |

.. rajaukset häipyy, ripsiväri karisee alaluomille, huulipunast ei näy jälkeäkään ja nenä kiiltää viimeistään lounasaikaan, vaikka aamuseitsämältä vast meikkasin.

suositelkaa mulle meikkimerkkejä!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjustatko sä ihoas ja laitatko esim puuteria?

Vierailija
2/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac ja Urban Decay

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi niin ruma ja köyhä läskihomo niin suosittelisin MACia :D

Vierailija
4/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö sä jotain teinien halpismeikkejä? Ei mulle käy koskaan noin.

Vierailija
5/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknoksen, Tikkurilan ja Sadolinin pysyvät ainakin pitkään!

Vierailija
6/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan kiinasta meikkei. Hyvin pysyy.

Vierailija
7/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnes ihos kuoriutuu irti ja naamas turpoo

Vierailija
8/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mac ja Urban Decay

Mulla on superrasvoittuvat silmäluomet (koko naama, luomet pahimmat) ja kokeilin vaikka mitä luomivärinpohjustustuotteita. Osa surkeita, osa piti just ja just sen 8h.. Sitten löysin Urban Decayn primer potionin, eikä silmät kirvele enää rasvasta työpäivän jäljeen! Paras pohjustaja ikinä, voin todellakin suositella! Seuraavaksi kokeilen sarjan meikinpohjustajan, enkä usko pettyväni siihen :)

Vierailija
9/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyse on ei ainoastaan meikkimerkistä vaan esimerkiksi meikin oikeaoppisesta pohjustamisesta ja viimeistelystä. Pohjusta iho aina kiiltoa poistavalla primerilla jolloin meikkivoide levittyy nätisti, kiilto häviää ja meikki pysyy. Meikkivoideen levittämisen jälkeen viimeistele pohja irtopuuterilla. Välttääksesi kakkumaista efektiä, väritön, eli ns "valkoinen" irtopuuteri on paras.

Pohjusta myös ne silmäluomet esim.. Urban Decayn primer potionillä ennen silmämeikin laittoa. Tämä on mielipidekysymys mutta itse omaan rasvaiset luomet ja tykkään puuteroida nekin irtopuuterilla ennen silmämeikin tekoa. Laitan myös aina kaikkien rjausten ja luomivärien alle ihonväriä hiukan vaaleamman luomivärin joka poistaa kiillon ja luo tasaisen pohjan muulle silmämeikille.

Kolmas vinkkivitonen - ÄLÄ koske naamaan päivän aikana! Tämä on varmasti yleisin virhe ja sitten ihmetellään kun meikki ei pysy. Ei varmasti pysy jos leukaan ja poskeen nojailee pitkin päivää ja niistelee useita kertoja ja pyyhkii otsaa. Pysyväkin meikki on vaan meikkiä joka kyllä lähtee jatkuvasta näpräämisestä.

Kuori aina huulet ennen huulipunan laittoa, voit myös puuteroida huulet. Rajaa ne ja täytä koko huuli rajauskynällä ja sen jälkeen mattahuulipuna päälle ja halutessa kiiltoa. :)

T. Make up artist

Vierailija
10/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä 9:n kirjoittaja jatkaa: pisteenä i:n päälle voit kokeilla MACin FIX+-sprayta jolla kiinnität meikin kun koko paketti on valmis.

Tsemppiä!

Vierailija
11/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Dermablendin nestemäinen meikkivoide ja sille luvataan 16h pysyvyys. On ollut kyllä hyvä.

Vierailija
12/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes ihos kuoriutuu irti ja naamas turpoo

Hyvin on iho kestänyt. Ees finnejä ei oo oikeastaan koskaan.

Vierailija
13/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Dermablendin nestemäinen meikkivoide ja sille luvataan 16h pysyvyys. On ollut kyllä hyvä.

Tässä 9&10-viestin kirjoittaja vielä: Dermablend on ässä ja markkinoin sitä niin paljon että pitäisi alkaa saamaan jotain provikkaa. Sekä meikkivoide että sitten sarjaan kuuluva irtopuuteri on markkinoiden parhaat.

Vierailija
14/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on rasvainen iho ja Lily lolon mineraalimeikkivoide pysyy kasvoilla huomattavasti paremmin, kun perus nestemäiset meikkivoiteet. En tosin ole koskaan pitänyt meikkiä kasvoillani koko päivää, joten sen takia en voi varmaksi sanoa, että pysyykö miten hyvin pidemmässä juoksussa.

Cliniquen High Impact ripsiväri pysyy mainiosti koko päivän.

Macin geelirajaus pysyy myös varsin hyvin.

Vierailija
15/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä on jo tullutkin! :) Lisään tähän vielä muutamia toimiviksi havaitsemiani tuotteita:

- Lancome Teint Idole Ultra 24 h-meikkivoide

- Grimasin kohl-rajauskynä ja make-up powder (irtopuuteri)

- Estee Lauder Double Wear-eyeliner

- Inglot geelimäinen silmänrajaus

Vierailija
16/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorin Masterpiece ei oo mulla koskaan pettänyt ja peittoaa helposti tuplasti kalliimmat ripsarit. Tuuheutta ja pidentää. Lumenen uusin ripsari oli pettymys - en ymmärrä, miksi jengi hehkuttaa sitä. Puolessa välissä päivää saa pyyhkiä varissutta ripsaria silmien alta.

Vierailija
17/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yleensä Lancomen meikkejä ja hyvin pysyvät.

Vierailija
18/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni Lancomenmeikkivoiteille.

Käytätkö ap vanhaa ripsaria? Pitäis vaihtaa 3 kk välein uuteen. Kuivuu ja rapisee siksi!

Vierailija
19/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä 9&10-viestin kirjoittaja vielä: Dermablend on ässä ja markkinoin sitä niin paljon että pitäisi alkaa saamaan jotain provikkaa. Sekä meikkivoide että sitten sarjaan kuuluva irtopuuteri on markkinoiden parhaat.

Ootko katsonut irtopuuterin inciä? Kallista om talkki...

Vierailija
20/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tullutkin jo hyviä vinkkejä, mutta tämä on myös hyvin yksilöllistä ja riippuu ihosta. Se, mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Hyvin pohjustettu ja ajan kanssa tehty meikki pysyy, mutta ainakaan itselläni ei ole aamuisin aikaa käyttää 30-60 min meikkaamiseen, jonka se hyvän, kestävän meikin tekeminen mulla vaatii, vaan teen 10 minuutin pikameikin. Kestää juuri ja juuri työpäivän ajan, mutta iltamenoihin pitää korjailla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme