Minttu Virtanen säteili Kimin tukena varikolla kevään trendihousuissa. (kuva)
Aiotko ostaa/oletko jo ostanut itsellesi nuo kevään trendihousut?
Kommentit (52)
Paskamedian juorutoimittajat voisivat pikkuhiljaa painua vi**uun Minttu Virtasensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En aio. Tosi yleensä lämpenen kauheimmille trendeille viimein siinä vaiheessa, kun ne ovat jo menossa pois, ja sitten ostan ja ehdin käyttää ehkä pari kertaa ennen kuin ne ovat liian out.
Samoin. Tosin tämän trendin kyllä jätän kokonaan väliin.
Minusta asu on kaunis lenkkareita lukuunottamatta. Ja kyllä, minun kaapistani löytyy jo culottet. :)
mulla oli tuollaiset jo vuonna 1984 tai niillä main, en taida enää ostaa.
Kultakutri kirjoitti:
Mitään säteilyä näissä kuvissa en näe. Vettelin vaimo ja Emilia Pikkarainen ovat usein rennon ja iloisen näköisiä. Minttu näyttää siltä, kuin miettisi koko ajan, että häntä kuvataan (sitä toki haluaakin). Nykyinen hiusväri on parempi kuin entinen musta.
Mutta hiuksethan on tekohiukset.
Kultakutri kirjoitti:
Mitään säteilyä näissä kuvissa en näe. Vettelin vaimo ja Emilia Pikkarainen ovat usein rennon ja iloisen näköisiä. Minttu näyttää siltä, kuin miettisi koko ajan, että häntä kuvataan (sitä toki haluaakin). Nykyinen hiusväri on parempi kuin entinen musta.
Samoin Rosbergin vaimo, Kovalaisen vaimo, Schumin vaimo...
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveät. Nuo katkaistut suorat housut on vaan niin karmeat. "Kuminauhat" lahkeisiin niin olisi kivemman näköinen lenkkareitten kanssa.
No sittenhän ne eivät enää eroaisi keski-ikäisen suomalaisnaisen kesäunivormusta, caprihousuista. Mielellään reisitaskuilla.
Onko noiden "trendihousujen" juju se että toinen lahje on ihonmyötäinen ja toinen lepattava?
Mietin samat, että eikös culottet ole jo menneen talven lumia. Onneksi eivät ole oikein rantautuneet Suomeen.
Tosin sanottiinhan pillifarkuistakin, että sopivat vain hoikimmille, mutta niin vain niitä ihan tavalliset ja pulleatkin on käyttäneet.
En ymmärrä muodista juurikaan, mutta voi elämä on huonot housut.
Vierailija kirjoitti:
Mintun mielettömän pitkillä ja joukolla säärillä upea näky. Mutta suomalaisnaisen keskipituus on 165cm ja olemme sellaisia pitkäselläisiä persjalkoja, joten useimmille toi tyyli ei sovi. Spaisaari Posh on lyhyt , mutta riittävän anorektinen, että noi pellehoisut näyttää hyvältä.
Itse olen täysin eri mieltä. Pitkällä naisella nuo näyttävät hassuilta, aivan kuin lahkeiden pituus olisi loppunut kesken. Inhosin tuota muotia, kunnes kävin Japanissa. 160-m pitkillä japanilaistytöillä nuo housut näyttivät tosi hyviltä. Jopa niin hyviltä että meinasin otsaa itselleni.
Minttu kyllä näyttää noissa tyylikkäämmältä kuin yleensä nuo varikkonaiset tissitopeissa.
Aloittajan linkin viimeisestä kuvasta tulee hyvä fiilis, siinä on sellaista 70-luvun F1-kisan tuntua ja maisemaa.
Mulla oli tuon tyyliset housut 2007-2008. Käytin korkeiden saappaiden kanssa. Tennarit on aivan hirveät.
Aah ja tuo kaneli. Laukku joka sopii kaiken kanssa. Vaikka tennareiden!
Olen lähdössä ensi viikolla Roomaan ja jo ilahduin Mintun pöksyistä! Mulla on just tuollaiste treenihousut, ulottuu pohkeeseen ja löysää vaan sen nyörin sitä pohkeiden kohdalta ja antaa lahkeiden lepattaa.
SSSS kyllä masensi taas. Ai noinko sen piti mennä? En mä kyllä liikkuisi missään julkisella paikalla kuten noissa kuvissa. hillitön rintaliivikorseti ja hulvaton alaosa luikulla.
Voisko joku keksiä jotain, mikä näyttäisi sitten hyvältä edes Minttu Virtasella, jos SSSS:n kuva on se "wanna be"?
Kerrankin ajattelin, että vois mennä vähän niinkuin vapaammin ja olla vaan fläsä!
Vierailija kirjoitti:
No juu ei, näyttää ihan joltain masentuneen klovnin asulta.
:D :D Pellellä on paska päivä tänään
Kyllä noita culotteja näkyy monessa SS2016-kokoelmassa, joten kyllä ne ihan ajankohtaiset ovat edelleen. Tosin nyt kaikkein trendikkäin on leveä ja liehuva kokopitkä housu. Mutta paras että te mammat pitäydytte vaan edelleen leggareissa ja tunikoissa.
Ajatelkaas, jos sen kaiken energian ja ajan, minkä tuo husband-to-ben metsästäjä on pannut peilin edessä hymyilyn opettelemiseen, olisikin pannut vaikka opiskeluun!
Vaatii oikeasti taitoa hymyillä vienosti suu kiinni. Minttua ei tunnista enää Mintuksi kun hymyilee suu auki. Miten ihmisen ulkonäkö voikin muuttaa täysin kun hymyilee hampaat välkkyen. Tää on niitä elämän mysteerejä, jotka tuskin selviää koskaan. Minttu ei varmaan myöskään puhu paljoa kuten ei Kimikään. Mahtaa niillä on hyvää vuorovaikutusta kun toinen hymistelee suu vienossa vireessä ja toinen möksöttää kun teini.
Rikas gerbiili ja yläilmojen tarjoilija ovat aika kiinnostava combo?